NOD tussen 5 en 20 februari

 Hoi Scooby-Doo ja T lucht soms erg op anoniem te schrijven vind je niet? Lopen jullie al in het ziekenhuis?
ik heb nog nooit iets van innesteling gevoeld... heb nooit pijn in Mn rug ofzo gehad. Dus wie weet hoop het van harte voor je!! Het is je echt gegund zo lang wachten is niet niks. Heb je wel mensen om je hart bij te luchten?
 
liefs!
 
 
hoi avb , 
ik zit nu op dag 28 als het goed is en als ik nu niet ongesteld word moet ik naar het ziekenhuis. omdat ik nog maar 20 ben stellen ze het zolang mogelijk uit .
ik heb niemand om mijn hart bij te luchten vandaar dat ik nu ben begonnen met de forums :)
aangezien jij het niet hebt gehad valt er tog wat hoop weg voor mij haha .
heel erg bedankt voor je reactie . doet me goed 
 
groetjes
 
Hallo allemaal. 
@junibaby12 ; inderdaad wel een romantische datum om te testen en natuurlijk zonder dat mn vriend er iets achter denkt een kado te geven. Alleen zit ik in de nachtdienst dan dus moet even kijken wat handig is qua drinken om dan te testen. 
 
Ik ben bezig om te stoppen met roken, veel geminderd maar helemaal stoppen vind ik echt nog moeilijk alhoewel het steeds makkelijker gaat. 
Wat betreft stoppen met drank en bepaald eten, dat doe ik alleen in de week dat ik ongesteld ben en een aantal dagen erna zodat ik de schade ivm het roken iig verminder. 
Ik heb laatst wel van een gynaecoloog gelezen dat er nog geen bloedcontact is maar het wel schadelijk is voor de baby. Dat is ook de reden dat je geen nicotinepleisters e.d mag gebruiken bij zwangerschap. Maar af en toe een wijntje kan denk ik geen kwaad. 
 
Heel veel succes voor iedereen die aan het wachten is. Het is ontzettend lastig om niet inderdaad een zwangere vrouw te zien of kleine baby's. Ik heb zelf een hoogzwangere vriendin en een schoonzus met een tweeling van 9 weken. 
 
Liefs 
 
@scoobydoo geen dank wij hier peppen je op wel lastig omdat je jong bent moet je maar afwachten dus.. niet eerlijk
@Mh Aaaah een tweeling *smelt* ontzettend druk maar lijkt me zo geweldig..
ja echt lastig he denk als je positief test je je sigaretten wel kan laten liggen.ik vind met eten het moeilijkste want ben steeds niet zwanger dus vind moeilijk om vanalles te laten..
Ik heb ook zwangere vriendinnen en veel klanten op Mn werk zwanger.. ben echt super blij voor ze ma je wil het zelf ook zo graag..
 hoe staan jullie mannen erin? Stuk nuchterder? Mijnes wel die doet wel mee ma is er niet steeds mee bezig beter ook hij leeft wel met me mee.
 
 
Die van mij is heel nuchter, zorgt er ook voor dat ik er niet teveel mee bezig ben! Maar als ik ergens over nadenk of iets leest is ie wel geïnteresseerd! 
Elke keer als ik zeg dat last van m’n maag/darmen heb (PDS) zegt is wel Ooh schopt het nu al ?! 
 
Verder heeft ie ook gezegd gaat ie zich pas inlezen en verdiepen als het raak is! En dat vind ik prima! Hij drinkt niet minder, vind ik ook niet erg, als het naar 6 mnd niet gelukt is gaat hij ook minder drinken! 
 
Maar we gaan eerst zo maar is kijken! 
 
Hey scooby doo, welkom bij ons groepje en lucht maar lekker je hart wijfie, wij zijn er hier om lekker te kletsen en niet geheel onbelangrijk naar elkaar te luisteren.
Ik heb wel degelijk mijn eisprong gevoeld, maar had hierbij zeker geen uitstraling naar mijn rug of benen. Wat echt gewoon flinke steken ter hoogte van mijn eierstokken, vooral rechts.

Maar, dit vond ik online: 
Het is lastig te omschrijven hoe deze ovulatiepijn aanvoelt. Het is min of meer een scherpe, stekende menstruatie-achtige pijn onder in de buik ter hoogte van de linker of rechter eileider die uit kan stralen naar de rug

dus tja, het kan allemaal.
Jouw lichaam is niet mijn lichaam en zal dus ook hele andere dingen voelen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt enorm voor je hoop.
want, wat zijn jullie al lang bezig.
Ik ga voor je duimen.

@M H, lastig he dat je alles moet laten zonder dat je weet of je doel bereikt is.
Ik rookte ook (1 a 2 sigaretjes per dag), maar ben daar wel mee gestopt, ook als ik ongesteld wordt doe ik dat niet meer.
Verder vind ik het geen probleem om niet te drinken of mijn eetpatroon aan te passen.
Maar begrijp echt wel dat het voor veel dames heel lastig is.

@Avb89, mijn man is nog erger en zenuwachtiger als dat ik ben.
Hij is het vrouwtje van ons 2 hahahahahaha
Hij belde me net op, ik ben echt zo zenuwachtig.
Ik tegen hem, hou je maar rustig, het duurt nog wel even.
Hij, ja dat weet ik, maar ik kan niet wachten.
WHAHAHAHAHAHAHA
Lekker moppie!
 
Hee goedemorgen. 
Vandaag weer een nieuwe poging om te stoppen met roken. Zou me denk ik schuldig voelen als het een positieve test is en ik heb gerookt. Qua eten en drinken kan ik het in de week dat mn eisprong is tot mn NOD goed volhouden en eet / drink wanneer ik ongesteld bent. 
Snap heel goed dat als het langer duurt je daar makkelijker in word. 
Mijn vriend is heel nuchter, weet niet wanneer mn ovulatie of NOD is. Dat moet ik hem echt vertellen. Lees zich pas in en gaat zich pas enthousiast maken als het zover is zegt hij. 
Al 3 ovulatietesten gedaan maar nog steeds negatief. Hij zou vandaag moeten zijn? Vanavond nogmaals klussen :) 
Veel liefs voor iedereen
 
Hallo allemaal.
Ik lees hierboven iets over eten , roken, drinken. Ik rook niet maar drink wel eensbeen wijntje. En eet gevarieerd maar nog wel sushi en dat soort dingen. Stel je bent zwanger en je weet het nog niet...zou dat dan heel schadelijk kunnen zijn? Ik vind het dubbel want je wilt natuurlijk het beste maar dan moet e werkelijk overal op gaan letten. Hoe gaan jullie daar mee om en welke keuzes maak je daarom wel of niet? 
 
Terug
Bovenaan