NOD tussen 5 en 20 februari

@Yv-onn oh balen zeg als het inderdaad een menstruatie is geweest, maar gewoon volle goede moed de volgende ronde in.

Wat betreft het roken, vorige zwangerschap was ik helemaal niet bezig met zwanger worden. Ik slikte om medische redenen de pil al een aantal maanden niet meer en we hadden zoiets van we zien wel. Ik rookte ook altijd maar niet erg veel en opeens op 5/6 dec stond het me zo tegen het roken dat ik een half pakje heb weggegooid en niet meer heb gerookt. Later kwamen we erachter dat dit ongeveer op het moment van de bevruchting is geweest. Zo apart..
 
Wow, ik heb een boel gemist lees ik. Mijn vruchtbare dagen zitten er wel op denk ik. De ovulatietesten zeiden me helaas vrijwel niets. Ik had slechts twee keer een heel licht streepje. We hebben het gewoon om de dag gedaan, dus nu is het afwachten. De spannenste week van de maand dus weer, die duurt ook altijd zo lang.
Wat betreft het drinken vind ik het ook lastig. Ik drink niet veel, maar op een feestje vinden mijn vriendinnen het heel vervelend wanneer ik niet drink. Ze hebben immers veel wijn gekocht, zeggen ze dan. Alleen in de tijd dat ik ongesteld ben, drink ik gewoon normaal mee. 
 
 
@Yvonn Ooh wat balen zeg dat het doorgezet heeft! 
Nou hopen dat het de volgende ronde raak is! 
 
Hoelang duurt het voordat er een innesteling is? 
Mij heb sinds maandag af en toe een soort van speldenprikje gevoel bij mijn navel het jeukt dan ook. Ook heb ik jeukende tepels maar kan niet zien dat ze groter of anders worden en in heb af en toe steken in mijn borst, maandag en gister heel erg vandaag weer totaal niet tot heel licht! 
Ik kn me niet herrineren dat ik daf de andere maanden ook had dus ben wel nieuwschierig aan het worden, nou kog 1,5 week wachten!
 
 
Hoi! Heb alles terug gelezen maar via Mn telefoon is het lastig op iedereen te reageren doe ik vanaaf ff
@yvonne balen zeg!!! 
@biho ik dacht vanaf 5 dagen na je eiersprong..
ik weet zelf niet precies Wnnr mijn eiersprong was
ik heb al vanaf ong vrijdag raar gevoel in Mn onderbuik beetje steken geen pijn maar zeurderig de hele dag door en vanmorgen steken door Mn borst verder niet ziek ofzo of andere bij zonderheden 
Nooit gehad ma probeer er niet te veel achter te zoeken
ben goed in Mn eige gek maken Haha ? 
 
 
11-2 is mijn NOD, maar ik weet niet of ik dan ga testen! 
Enerzijds denk ik jaaa want dan zijn we samen, anderzijds denk ik van kijk het even aan of je die dag ongesteld wordt! Ergens denk ik dat ongesteldheid minder hard binnenkort dan een negatieve test ! 
Ik besluit volgende week Haha 
 
Terug
Bovenaan