NOD tussen 5 en 20 februari

Welkom Kimberly en Loesz. 
@Loesz: ik zal zelf niet testen voor je NOD. Je gaat alleen maar twijfelen als het niet zo is en het zou ook nog zo kunnen zijn dat je HCG later pas te traceren is (zelfs een aantal dagen na je NOD) dus je weet dan verder nog niet. Ook kan hij natuurlijk positief zijn maar alsnog afbreken, extra rot dus. Ik test nu gewoon 1 dag na mijn NOD. Scheelt ook een heleboel geld hihi. 
 
Geduld is een schone zaak zo blijkt. 
Liefs
 
Ja dat is zeker een hele schone zaak! Maar inderdaad het is beter om te wachten, ik ga het proberen. Vorig jaar een miskraam met 8.5 week gehad, ik testte toen 3 dagen voor m NOD positief en 2 dagen daarna ook en toen niet meer getest. Waren lichte streepjes. Zou het zo moeten zijn dat je in de loop van de weken na je NOD steeds donkerder moet testen met zwangerschapstest? 
 
@BiHo, ik denk het eerlijk gezegd wel, ik voel me precies zo als bij mijn vorige zwangeschap anderhalve maand geleden, maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden dus dat hou ik wel in gedachten. 
Merk dat ik steeds misselijk word als ik niks eet/drink en voel steekjes laag in mn buik. Ben ook al aan het huilen als er een zielige reclame voorbij komt hahahaha
 
Ooooooh zo spannend meiden!!
@ mh soms voel ik erge steken en kramp met mn eiersprong
 @suuske ja het is lastig omdat je niks weet maar laat je biet gek maken doe zelf waar jij je goed bij voelt.
 
@iedereen welke leeftijd zijn jullie en voor eerste kindje bezig of 2e, 3e, 4e enz ik zelf ben 28 mijn man ook gaan voor ons eerste kindje
 @loesz eind vorig jaar een miskraam gehad? Wat erg zeg dacht als je streep licht is dat je wel steeds donkerder gaat testen ja
@anna spannend die kwaaltjes!!!
 
Ik wordt binnenkort 33 en we proberen voor ons eerste kindje. Niet te oud, maar oud genoeg om soms een beetje bezorgd te zijn. Vroeger riep ik altijd dat ik al mijn kinderen voor mijn 30e gehad wilde hebben. Maar ja...mijn droomman liet wat langer op zich wachten ;-) Zo zie je maar dat er in het leven weinig echt te plannen is en zeker niet als het om kinderen gaat. 
Ik vind ook de keuzes mbt tot alcohol vooral vrij lastig. Ik ben gek op een wijntje tijdens gezelligheden. Mijn huisarts heeft gezegd dat 1 glas wijn per dag mag totdat je een positieve test hebt. Groot respect voor dames die tijdens een borrel het er makkelijk bij 1 kunnen houden. Bij mij worden het er dan toch vaak 2 of 3.  Aan de ene kant omdat ik er echt van geniet, aan de andere kant vanwege het sociale aspect. Het roept veel vragen op en soms vinden mensen het ook wel jammer/minder gezellig. En van helemaal niet meer drinken heb ik het idee dat ik er weer te veel mee bezig ben. 
Toch drink ik vanaf vlak voor de eisprong tot dat ik ongesteld wordt niet meer. Geen idee of dat nou logisch is, maar anders voel ik me toch schuldig. En wat bang voor invloed op vruchtbaarheid.  Tja toch die 33 heh. Maar ja...als ik dan eenmaal toch weer ongesteld ben geworden, dan wordt er toch s' avonds echt weer een glas wijn in geschonken.
 
 
 
 
In de eerste ronde heb ik getest voor NOD. En ja hoor toen was er een heel licht streepje te zien. Wij best wel blij natuurlijk, maar een dag later was het streepje verdwenen. Menstruatie kwam uiteindelijk een week later danverwacht. Teleurgesteld natuurlijk, dus voor NOD testen doe ik niet meer. 
Inmiddels in ronde 5 geloof ik. Vorige ronde opeens 12 dagen langer dan verwacht. Had geen ovulatietesten gebruikt dus wist niet zeker wanneer NOD lag, maar de laaste paar x steeds precies 31 dagen, dusdaar was ik vanuit gegaan. Ik heb in de 12 bonus dagen wel 6 tests er door heen gegooid. Allemaal negatief natuurliijk. Best wel stressvol. 
Hoop dat het deze keer allemaal wat duidelijker is . 
 
Ik ben 25, en wij gaan voor ons 1e kindje samen. Mijn man heeft een zoontje van 7. 
 
Vanmorgen is mijn temp 0.4 omhooggegaan na 4 dagen consequent 37.0.
Gister heftige steken gehad dus wie weet was dat de innestelling. Nog 2 dagen dan ga ik testje wagen. 
 
@Moukie ja soms loopt je leven idd zo ik dacht ook op Mn 26e beginnen maar ben nu 28.. dat lijkt mij ook stressvol! Ben zelf nooit overtijd heb een in die 8 ronde hier voor heb ik miss 2x getest verder gewoon op Mn NOD gewacht. Deze maand ook weer doen. 
Ja sluit me wel bij je aan alleen dan met eten als ik nu al geen filet enz meer eet ligt het er zo dik bovenop en het is nu al zovaak niet raak.. Wnnr is jou NOD? Hopelijk idd deze maand gewoon raak of zelfde aantal dagen geen onaangename verassingen dit x
Wij weten volgend weekend meer mocht ik mijn NOD voorbij gaan de 8e test ik zaterdag.
 
 
Terug
Bovenaan