NOD tussen 5 en 20 februari

@biho @avdb89 okee spannend dames, nog even geduld dus. Ik ga vrijdag testen maar mn nod is zondag. We gaan een weekendje weg en wil dan liever vooraf weten of de test negatief is dan daar.


 
@suusske ik denk dat dat 'mijn vriendinnen vinden het vervelend' en 'ze hebben immers veel wijn gekocht' nergens op slaat. jij bepaald zelf wanneer, hoeveel en wat je drinkt.... niemand die dat voor jou hoeft te bepalen. Ik hoop dat er positief nieuws komt, voor jullie allemaal!!
 
Hoi hoi. 
 
Moukie; wat een inspirerende tekst van jou. Heb sinds het blog schreef 3 sigaretten gehad. Beetje trots dus wel. 
Gisteren ontzettend veel krampen gehad onderaan mn vagina, leek een beetje op menstruatiekramp. Echter nu is hij weer weg (godzijdank!) 
Rond deze tijd moest wel mn eisprong Zijn, echter alleen lichte strepen op de ovu testen. Iemand die ervaring heeft met het voelen van de eisprong? Ook mn baarmoederslijm was veranderd zoals op internet beschreven staat dus hopen op het beste nu :) 
 
@yvon wat balen voor je! Probeer positief te blijven en hopelijk wordt februari jou maand :)
 
Heel veel liefs voor iedereen.  
 
@AnnaR Oeh spannend? Nou hopen dat het juiste resultaat er dan al staat? 
Wat denk je, heb je kwaaltjes? 
 
@suusske oké lastige situatie lijkt me, ik vind het ook wel raar dat ze je er op aan spreken niet hun verantwoordelijkheid! 
 
 
 
Hoi dames!
Ik verwacht 9 feb mijn NOD, dus doe graag mee in deze groep!
We zijn pas met de 1e ronde bezig, maar zo spannend al! Ik had zaterdag 27-1 een heel duidelijk positieve ovulatietest, die donderdag ervoor en die zaterdag zelf hebben we het wel gedaan maar verder niet doordat we een hele drukke week hadden! Hopelijk was het genoeg..
Heb hele zere borsten, maar dat heb ik elke keer na de eisprong (ben al even gestopt met de pil). Dus nu nog maar wachten..... wie test er al een paar dagen eerder dan de NOD ivm nieuwschierigheid? :)
 
Hallo dames!
 
Ik klets graag met jullie mee! 
Mijn nod is 3 of 4 februari
Ik weet het niet 100% zeker omdat 
Mijn eisprong 1 dag later was. 
 
Ik heb vele berichten teruggelezen. 
Wat spannend allemaal he, 
Wij zijn nu in ronde 2, nog een paar dagem voor
Nod. Ik had vanmorgen op 10dpo, 
Flinke heftige steken, dus hoop op een innesteling
Zaterdag wil ik gaan testen.
Ik gebruik ovulatie testen en doe temperaturen om zo meer
Inzichy te krijgen in mijn cyclussen. En om zo
Ook alvast een waslijst aan gegevens te hebben wanneer je na
Lange tijd proberen naar het ziekenhuis gaat. 
Ik hoop zo op een plakkertje deze maand. Het is meer dan welkom!
 
Ik test vanaf cyclus dag 9 met ovu testen, zodra die wat donkerder wordt vriken we minimaal om de dag. Maar als we zin hebben doen we het soms eens een keer extra. Ik eindig altijd missionaris of doggy! De man zo diep mogelijk erin ala hij klaarkomt om alle superzaadjes een voorsprong te geven.
 
Ik merk wel dat nu ik in ronde 2 doe tempen, ik veel meer rust heb! Ook al doe ik ook nog ovulatie testen en slijm voelen/kijken. 
Die temp laat je zo goed zien hoe het allemaal werkt! 
 
Ik heb inmiddels een heel verhaal getypt en ben benieuwd hoeveel dames van deze groep er zwanger zijn aant de finish! Heel veel succes met wachten allemaal en een dikke knuffel x
 
@ kikki Charlie en biho, dat ben ik met jullie eens hoor. Het komt denk ik omdat er nog niemand kinderen heeft in mijn vriendengroep. Ze zijn gewend dat iedereen drinkt.
Mijn Nod is ongeveer 9 februari, dus nog een spannende week. Ik vraag me altijd af hoe het voelt als het echt raak is, en vooral ook wanneer dan.
 
 
Terug
Bovenaan