NOD tussen 5 en 20 februari

 
@Yv-onn, ach nee, balen zeg L
Op naar de volgende ronde dus.
Het is inderdaad lastig om alles te laten voor iets waar we nog geen bevestiging van hebben.
En aangezien ik niet rook en bijna nooit drink, is het voor mij een stuk makkelijker om alleen maar op mijn eten te letten.
Begrijp heel goed dat het heel moeilijk is als je rookt, dat deed ik 4,5 jaar geleden ook ;)

@AnnaR, jaaaa dat had ik ook.
Ik wist niet eens dat ik zwanger was van mijn eerste dochter omdat we er ook niet zo bewust mee bezig waren.
Ik was wel gestopt omdat we wel wilde gaan beginnen met serieus proberen zwanger te worden.
Op een gegeven moment had ik ruzie met hem en was ik boos weg gegaan, toen stak ik uit frustratie een sigaret op en ging bijna over mijn nek….
Zooo bizar!
Spannend zeg, vrijdag al testen!! Het is bijna zo ver ;)
Het klinkt in ieder geval wel allemaal goed J

@Avb89 en BiHo, ik sluit me bij jullie aan.
Mijn NOD was de 11, nu waaraschijnlijk de 9e ivm vroegere eisprong, maar ik hou hem maar op de 11e, dan ben ik in ieder geval niet te vroeg.
(Hoop dat ik het tot dan volhou)
@M H, ik had dat ook van die steken.
Ik had een hele duidelijke ovulatietest, dus weet daardoor ook dat het mijn eisprong was.
Ik kon bijna niet eens meer rechtop staan.
Heb een paar uur ineengedoken op de bank gelegen en toen zakte het weer af.
Dus kan heel goed dat jij je eisprong had.

@Loesz, welkom bij ons groepje. Wij hebben dezelfde NOD dag. Ik had de 27 mijn eisprong, nog anderhalve week.
Ik heb hetzelfde als jij, als mijn eisprong geweest is, gaan mijn borsten ook flink pijn doen, due zie dat ook niet als kwaaltje.
Verder voel ik ook nog helemaal niks vreemds. Jij?
Ik heb in de planning om de 11e te testen.
Hoop dat ik mezelf kan bedwingen hahaha
Jij van plan om eerder te testen?

@Kimberly, welkom bij deze groep en succes met testen over 2 daagjes.
Ik hoop echt voor je dat het zo snel raak mag zijn.

@Suussske, nou als het echt raak is…. Tja, dat is voor iedereen anders.
Ik had vorige maand vanaf de innesteling krampen alsof ik ongesteld moest worden. Verder helemaal geen symptomen.
Ik hoop dat je er snel achter komt hoe dat voelt.
@Avb, ik ben al echt oud hahahaha
35 en bezig voor mijn 3e kindje J
Heb al 2 prachtige dochters van 5 en 3.
Als de kleine er komt, zijn ze zowiezo 6 en 4 als het geboren wordt.

@Moukie, lastig als je zo’n onstabiele cyclus hebt.
Hopen dat het deze maand anders gaat.
 
Hahah zo Hey junibaby hele tekst! Leuk!
nee joh das niet oud!!
zag dat je vorige x vanaf de innesteling al krampen had nu heb ik ook sinds vorige week elke x “krampen, steekjes, zeurgevoel, opgeblazen” in Mn buik (anders gevoelloos) het is ook niet een vervelend gevoel ofzo (miss omdat ik er vanalles bij denk)
vind het spannend!
 
 
Ik ben 27 en mijn vriend is 33 en we gaan voor ons eerste kindje. We zitten nu in de tweede ronde. waar ik toen ik ben gestopt met de pil (juni) nooit ergens last van had, geen kwaaltjes geen zere borsten heb ik dit nu wel. 
@Loesz en @Kimerbley welkom bij deze groep. Gezellig het wordt steeds drukker. En lekker actief ook. 
@annaR nog 1 dagje en dan ga je testen, ik hoop voor je dat deze al wat uitwijst. Dan kan je lekker het weekendje weg in gaan. 
Gisteravond had ik gesport toen ik had gedouched kreeg ik onwijs veel pijn in mijn onderbuik, net boven de schaamstreek. Echt van die steken. Het zou innesteling kunnen zijn het zou ook van het sporten kunnen zijn 
Zo gek hoe je bezig bent met wat je allemaal kunt voelen en wat het dan zou kunnen zijn, Ik zeg ook telkens tegen mijn vriend nou mijn lichaam zal wel een wat mindere weerstand hebben dat ik daarom die kwaaltjes krijg, hij zegt van ja kan. Maar kan het niet ook al gewoon raak zijn. Ik houd me er nog steeds aan vast dat dat niet zo snel kan. Ik merk wel dat ik gedurende de dag een zeurende pijn in mijn linkerborst heb. Ook als ik aan het werk ben en me volledig bezig houd met andere dingen voel ik het. Nouja we wachten maar rustig af tot volgende week zondag, het is sneller dan je denkt. 
Iedereen succes met testen de komende dagen en laten we duimen voor veel positieve testen. 
 
 
Inderdaad lekker actieve groep! Wat fijn dat sommigen al dit weekend kunnen testen! Ben erg benieuwd naar jullie uitslag! 
Ik ben 25, mijn vriend 26 en we gaan voor ons eerste kindje. We zitten in ronde 4 nu. Ik heb nog nergens last van en ik heb ook niets van een ovulatie of innesteling gevoeld. Spannend dus!
 
@BiHo, Zou best kunnen, bij mijn dochters was ik ook meteen zwanger en nu was ik in de 2e ronde zwanger.
Sommige mensen zijn gewoon heel erg vruchtbaar.
Ik heb mijn hoop nu op de 3e ronde gevestigt.
Maar is dit nu voor mij de 3e ronde of de 1e rond?

Ik had trouwens de 1e maand ook alle kwaaltjes die je je maar kon bedenken en toen was er niks aan de hand en werd ik gewoon ongesteld.
Vorige maand helemaal geen kwaaltjes en hartstikke zwanger.
Is dus geen touw aan vast te knopen.
 
@Avb89, ja hij was wel wat lang inderdaad, maargoed ik was er alweer 2 dagen niet geweest en wilde wel op iedereen even reageren.
Ik vind het zelf ook altijd heel leuk als er gereageerd wordt.

Ik had inderdaad vorige keer vanaf de innesteling zo'n kramperig weeig gevoel in mijn onderbuik.
Net alsof ik ongesteld moest worden, maar dan wel iets lichter.

Hoop echt voor je dat dit goede voortekenen zijn.

Mijn innesteling zal 1 deze dagen ook wel plaast vinden.
mijn sprong was 28 januari, dus ben benieuwd...
Hoop zo dat het eitje zich nu lekker vasthoudt...
SPANNEND!!!!
 
Jaa junibaby dat is ook heel leuk dat he op iedereen reageer!
jaa precies zo voelt het wel ja! En zeurderig hoofdpijn vandaag heb echt nooit hoofdpijn nou ben benieuwd??  niet teveel opverheugen...
 Hoop het ook zo voor iedereen!!
Zo spannend deze weken altijd.. 
 
@biho zo spannend! herken je verhaal je wil het geloven maar bang voor de klap als het niet zo is
@suusje Jaa idd leuke actieve groep 
goede support!
 
Terug
Bovenaan