NOD tussen 5 en 20 februari

@Avb89, ja, inderdaad dat ja.
Bij mij beginnen de krampjes ook weer de kop op te steken, maar ze zijn nog heeeeel erg ligt en heel kort.
en heb pas 5 dagen geleden mijn sprong gehad, dus dat zou wel super snel zijn.
Nu heb ik natuurlijk nog HCG in mijn lichaam van de vorige maand, dus als het goed is werkt dat positief voor een innesteling.
Ik heb goede hoop voor deze maand.
 
@Junibaby12 spannend! ik had vrijdag en mn zaterdag een positieve olvulatietest! Dan zou mijn eisprong 24-48 uur daarna geweest zijn toch? ik voel soms krampjes onderin mijn buik, dan weer tijden niks.. ik denk dat ik op een gegeven moment alles ga voelen ;-) maar die borsten zijn geen teken nee. Vorig jaar gingen ze echt flink groeien met 5-6 weken zwangerschap, nu doen ze alleen pijn. Ik ga mijzelf bedwingen om niet eerder te testen.. maar beloof niks haha! Weet dat het beter is om af te wachten.. maar ja makkelijk gezegd ;-)
iedereen die dit weekend kan testen veel succes!!
 
Hoi allemaal, mijn NOD is 7 februari. Nu heb ik voor het eerst een 2e temp stijging sinds 6 dpo en mijn temp ia hoger dan ik ooit gehad heb. Is dit een goed teken?
 
Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Wel te vroeg, mijn NOD was eigenlijk 5 februari. Dus cyclus is weer wat korter aan het worden of in de war.... Op naar de volgende kans. 
 
Ik denk stiekem ook dat ik eerder ga testen, voel zoveel dus denk nou dan maar proberen 3 dagen van te voren! 
En dan wel in m’n achter hoofd houden dat ie negatief kan zijn. 
Maar dan weet ik wel dat mijn lichaam met deze klachten me voor de gekhoud! 
 
 
 
Terug
Bovenaan