NOD tussen 5 en 20 februari

@Avb89 ja dat zou echt mooi zijn! toch ga ik maar veel afleiding zoeken en het zo lang mogelijk uitstellen ;-)
@Marion heel jammer.. hopelijk straks wel geluk!!
 
Jeetje, al veel gemist in 1 dag haha ?
Welkom alle nieuwe dames, erg leuk zo’n actieve groep! 
Ik ben 29, mijn man is 33.. Wij gaan voor ons 1e kindje samen. Mijn man heeft al 2 prachtige jongens van 6 en 4 uit een eerdere relatie! Staplgek met die mannetjes ?? Wij gaan straks ronde 3 in..
 
 
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier. Wij hebben een erg grote kinderwens. Nu heb ik afgelopen week iets raars meegemaakt... 19 januari zou ik mijn eisprong hebben gehad nu een paar dagen geleden had ik erg pijn in mijn onderrug en wat pijnlijke en opgezette borsten. Ook had ik s'avonds wat krampjes en 2 dagen echt een borrelende buik. Dit was echt niet normaal meer ? Nu niet meer. Ik zou aanstaande maandag mijn menstruatie moeten krijgen. Heeft iemand dit nog al voorgehad? Heb al een test in huis gehaald maar ben bang dat het niets wordt!
 
Hee dames, 
Ik heb een vraagje!
Mijn man en ik zijn net begonnen om kinderen proberen te krijgen.
2 wekeb geleden ongesteld geweest en sinds vrijdag bezig geweest met klussen.
Ik heb gisteren voor de zekerheid een ovulatie test gedaan en daar kreeg ik een licht streepje!
Sinds vandaag erge last van menstruatie achtige krampen, net een ovulatie test gedaan maar gaf geen streepje meer aan! 
Ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad! Maar wie had er daarna nog meer steken bij eierstokken en het gevoel dat je elk moment ongesteld moest worden?
Groettt
 
 
Ik lees al een poosje mee, maar had nog niet gereageerd. Veel succes voor iedereen!

Zelf zit ik met een vraagje.. het is nu voor ons ronde 5, maar sinds 3 maanden heb ik steeds gek bloedverlies. Zo ook deze maand. Op dag 19 had ik een klein beetje bloed bij afvegen in de avond. Op dag 20 was het nog een klein beetje rood/bruin verlies de hele dag door en op dag 21, vandaag, is dat ook zo. Omdat dit de vorige twee maanden ook zo was heb ik geen hoop meer op innesteling en denk ik erover om contact op te nemen met de dokter.

Heeft er iemand ervaring met naar de dokter gaan rond de 6 maanden? Moet ik er een half jaar ‘bij jokken’ of gewoon eerlijk zijn? Inmiddels heb ik al 2 maanden temperatuur bijgehouden en wat sporadische ovulatietesten gedaan. Die ovulatietesten kregen maar een heel licht streepje dus ik denk dat er iets mis gaat bij mn eisprong..
 
@TBx ik kan het je niet vertellen ik herken dat niet! Maar ik denk dat je je gevoel achterna moet gaan! Uitspreken wat je hebt gehad, dan kan je samen kijken wat het is sn misschien heeft de ha wel tips voor je of aandachtspunten! 
Doe wat goed voelt voor je ! 
 
 
Bedankt voor je reactie BiHo! Ik zou zelf het liefst eerlijk zijn, maar ben ook bang dat ik dan weer naar huis gestuurd wordt om het nog een half jaar te proberen. Het maakt me onzeker en wil graag actie gaan ondernemen..
 
Hey TBx,
Ik snap je erg goed, wij zijn nog maar bezig aan ronde 2 na 5 jaar het Mirena spiraaltje. Maar volg je buikgevoel, als de dokter er iets van zegt, zeg je gewoon dat je toch graag hebt dat hij het even nakijkt. Je mag dat zeggen he. Het is jou Lichaam. Ik weet niet hoe jong je bent, maar als je iets ouder bent vind ik dat ook een goede reden om alles na te laten kijken.  Wij hebben ook een enorme kinderwens. Mijn vriend heeft Diabetes erbij dus is het erg spannend.  Nu aankomende maandag zou ik mijn menstruatie krijgen, ik hoop natuurlijk van niet ? ik weet niet goed wat ik ervan moet denken ?.
 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan