NOD tussen 5 en 20 februari

Bedankt Mieketje! Ik ben (nog maar) 26, dus daar is de dokter niet van onder de indruk. Maar doordat ik zelf het idee heb dat het mis gaat bij mn eisprong voelt jet niet fijn om maar door te modderen.. straks blijft dit nog een haf jaar zo!
Ga wel een afspraak maken, mn grootste twijfel is nog wat ik ga zeggen over het aantal maanden dat ik gestopt ben met de pil.
 
Onwijs spannend he! Als je eenmaal plant dat je een kindje wil, wil je het ook zo snel mogelijk! Ik dacht dit wel even te plannen, maar ben inmiddels hard met mn neus op de feiten gedrukt ;-)
 
Ja is Idd waar ? maar als je hem uitleg waarom je priés denkt dat het fout loopt bij de eisprong zal hij je toch wel begrijpen? Ik ben net zo oud als jou ? en ja over het stoppen met de pil, tja mijn gynaecoloog heeft me verteld dat het gemiddeld 6maanden zou duren voor dat ik prijs zou hebben ? op 26jarige leeftijd ?
 
 
Lieve allemaal. 
Wat fijn zo n actief topic! Erg leuk om alle reacties te lezen.
Ik ben 24, mijn vriend 28 en zijn nu in ronde 3 voor ons eerste kindje. Heel erg spannend omdat mn schoonzus 11 weken geleden bevallen is van een te vroeg geboren tweeling. Net weer even geweest maar te lief. Begint wel echt te kriebelen. Hebben jullie ook dat de omgeving zich afvraagt wanneer je aan kinderen Begint? Sinds we bezig zijn zeggen echt al wel 10 mensen tegen mij begint het niet te kriebelen of zulke gelijkwaardige opmerkingen. Heel bizar! 
 
@ marion; wat vervelend voor je. Hopelijk meer geluk voor jullie in de volgende ronde. 
 
Tx; ik zal gewoon eerlijk zijn tegen je huisarts. Onthoud dat er heel veel mensen zijn die met onzin dingen naar de huisarts gaan, dat is dit niet! Volg je hart en wees eerlijk. Daarmee kan hij/zij jou het beste advies geven. Officieel ben je dat ook verplicht, maar dat ter zijde. Snap je dubbele gevoel maar een huisarts snapt het vast en zeker omdat je het ook kunt onderbouwen. Succes! 
Voor diegene die dit weekend kunnen testen, heel veel Succes! 
X
 
 
MH gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling! Ik heb een nichtje van 7 weken, zo leuk!!
 
Inderdaad sinds een paar weken vragen veel mensen er naar. Ik ben niet zo goed in liegen, dus klets er maar een beetje om heen. Ook zijn er in mijn omgeving veel vrouwen zwanger, wat best frustrerend is soms!
 
Ik ken het gevoel, nog iets raar, onze hond heeft nog nooit volledig om mijn schoot gelegen, nu als ik in de bank ga liggen komt onze hond boven op mij liggen en dan met haar lichaam op mijn buik, zou dit een voorteken kunnen zijn?
Nu nog een vraagje, wanneer kan ik een testje doen? Aanstaande maandag zou ik normaal mijn menstruatie moeten krijgen. Ik heb de resten van kruidvat, 2 voor 5
Groetjes
 
Ik zou in ieder geval niet voor maandag testen.. in de bijsluiter staat vaak dat je een paar dagen voor je NOD kan testen, maar na een paar teleurstellingen zou ik er mee wachten.. je kunt testen op je NOD, maar natuurlijk ook nog een paar dagen wachten... al is dat wel heeeeel lastig! Ben benieuwd!
 
Ja dank je wel TBx!

Ja ik heb volgens mij mijn innesteling gevoeld! Had geïrriteerde borsten, erge lage rugpijn en buik ging nogal tekeer, dat was de afgelopen 3 à 4 dagen nu heb ik wel geen pijnlijke borsten meer, dus erg spannend, pff dat is nog 4 dagen ? alvast bedankt voor de tip? maandag is dan mijn NOD maar wat is dat juist? 
 
Niet-ongesteld-dag.. eigenlijk de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar je hoopt natuurlijk dat dat niet gebeurt! Na een par maanden meelezen op forums leer je een hoop :p
 
Terug
Bovenaan