NOD tussen 5 en 20 februari

Nog steeds steekjes in me onderbuik! 
Iemand die er ook erg last van heeft midden van jullie
cyclus?
Mijn linker borst is ook erg gevoelig!
 
@gebruiker10053388 ja had ik ook, sinds gisteren middag nergens meer last van. Geen pijnlijke borsten meer, geen steekjes in onderbui, geen jeukende borsten niet meer misselijk alles weg! Heb er wel een week goed last van gehad. 
Denk dat mijn lichaam mij geewoon even voor de gek heeft gehouden. We gaan het zien. Nog een goeie week wachten. 
 
POSITIEVE EARLY TEST!!!!

Super blij maar ook mega spannend, heb meerdere early testen en normale testen gehaald want ik ben zo bang dat het weer fout gaat dus blijf testen om te kijken of de streep donkerder gaat worden. 

Ik heb nog steeds wat steekjes in mn onderbuik en af en toe een beetje misselijk maar meer niet. Wat zou het toch geweldig zijn dat ik gelijk naar m'n miskraam weer zwanger ben!!

Zondag mn NOD dus dan testen met een normale kruidvat 2v5 test. 

Jullie allemaal succes nog met het wachten dames, ik blijf meelezen want hoop op nog meer strepen!!
 
Wauw AnnaR, wat een goed nieuws! Inderdaad lekker snel na je miskraam, fijn zeg!! Ook wel weer super spannend nu natuurlijk! Laat je het weten, of de test zondag een mooie dikke streep heeft? Zou super zijn!
 
Super AnnaR, een kleine lichte gefeliciteerd. Ja ben ook benieuwd of het zo goed doorzet. 
Geniet van je weekendje nu. 
 
Wauw AnnaR,
Goed nieuws, hoop dat hij na het weekend een mooie overduidelijke streep geeft!!! Voor nu eerst lekker genieten met je familie..
 
 
Goed nieuws! Hopen dat het zo blijft, maandag heb ik mijn NOD. In het begin an de week wat krampjes en jeukerige borsten, nu nergens last meer van, kan iemand me iets meer vertellen? Ik kan niet wachten tot maandag!
 
 
Terug
Bovenaan