NOD tussen 5 en 20 februari

@Mieketje
Ik had ook last van mijn borsten, ze deden erg veel pijn. Ook steeds steken en krampjes in mijn buik. 
Bij mij was dit helaas allemaal van de hormoonschommelingen in mijn lichaam. Ik ben dinsdag ongesteld geworden na een cyclus van 25 dagen. Zag het totaal nog niet aankomen. Je lichaam kan je flink voor de gek houden.
Hoop natuurlijk voor je dat het in jou geval tekenen van een beginnende zwangerschap zijn :) Maar probeer er rekening mee te houden dat het ook niets kan zijn! Hoop dat je je nog even kan bedwingen met testen tot je NOD :p
 
Yv-on
Bedankt voor je berichtje! Ik ga er maar niet meer op hopen, misschien maar beter ook ? ik heb bewust normale tests meegenomen dus moet zoeizo wachten tot maandag ?
Groetjes
 
@Suuske, dankjewel, fingers crossed!!
@BiHo jaa hoop echt mega erg dat het zo doorzet en mn test straks mega donker is!
@Yv-onn, ik ga dit weekend extra genieten! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk met zich mee voor jou!
@mieketje, die krampjes had/heb ik ook dus wie weet!! en heel slim trouwens dat je alleen de normale test hebt gekocht haha verleiding is anders veeels te groot.



 
Ik heb sinds vandaag last van lage rugpijn, hopelijk hoort dit bij de zwangerschap en is het geen slecht nieuws.. morgen gewoon weer vroege test en zondag een vroege en normale
 
 
@Mieketje
Hopen kan geen kwaad toch?;) Het is ook allemaal wel heel spannend vind ik zelf.. En als je er dan eenmaal voor gaat wil je het ook heeel erg graag, dus niet raar dat je van alles voelt.. 
Hele weekend in spanning:(  gewoon wat leuks gaan doen en dan is het zomaar maandag..
Groetjes
 
 
 
@AnnaR wat een goed nieuws! hopelijk wordt de streep steeds donkerer :)
Ik heb vooral vandaag veel steekjes onder mn navel en lager (heb ook last van mijn darmen dus tsja..) mn borsten blijven erg pijn doen en heb links ook een opgezette klier lijkt het wel. Zou het dan toch? nog een week wachten..... wat duurt het lang!
Wanneer kan je met de extra vroege testen testen?
 
Dank je voor de tip, 
Ik moet dit weekend nog werken dus zal Idd zo om  zijn ? en ja het is erg spannend allemaal! Fingers crossed ? al is het soms toch moeilijk om de verleiding te weerstaan, ik bijt maar even op m'n tanden, ik maak me anders helemaal gek ?
 
 
@loesz ik had stiekem afgelopen maandag al getest met vroege test van action en toen kwam er al een mega licht streepje terwijl zondag pas mn nod is. Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders omdat niet iedereen even snel hcg aanmaakt 
 
Terug
Bovenaan