NOD tussen 5 en 20 februari

@Mar-ion, Balen zeg!!!
Wel fijn dat je in ieder geval een korte cyclus hebt, dan is je lichaam zo weer klaar voor de volgende ronde. SUCCES!!!

@BiHo, Lastig he dat geduld hebben, is voor mij ook een dingetje hoor….
Ik ben benieuwd, wanneer ga je nu testen?

@Mieketje, spannend, zou echt wel kunnen betekenen dat de innesteling gelukt is, maargoed ons lichaam kan ook spelletjes spelen met ons.
Ik begrijp ook echt heeeeel goed dat de verleiding in jouw geval nu wel heel groot wordt, maar hou vol, je bent er bijna!!!

@Gebruiker10053388, ik had ook menstruatiekrampen toen ik mijn eisprong had, dus zou best je eisprong kunnen zijn geweest.

@AnnaR, YAY!!!! Gefeliciteerd.
Inderdaad heel fijn als het na je miskraam meteen weer raak is.
Ik hoop daar ook zo enorm op.
Ze zeggen dat het je kans vergroot omdat je nog HCG in je lichaam hebt die er voor zorgt dat je baarmoeder klaar is om een eitje te ontvangen.
Ben super blij voor je.
Wow, zo vroeg al getest… wat fijn dat je toen al een streepje had.
Hoop dat je zondag een dikke vette donkere streep hebt.

@Loesz, je kan met de extra vroege testen 6 dagen voor je NOD testen, maar dit is echt geen aanrader.
Het is namelijk zo dat heel veel miskramen ongemerkt gebeuren voor je NOD en in sommige gevallen is het beter om niet te weten dat je een miskraam had.
Ik zou er in ieder geval heel erg verdrietig van worden en het als het zo vroeg is ook liever niet weten.
Maar dat is ieder voor zich.
Daarnaast is er ook een kans dat je HCG nog niet genoeg aanwezig is waardoor je misschien negatief test terwijl je wel zwanger bent.
Maargoed, volg je gevoel.

Ik was gister onwijs misselijk en vandaag gaat dat dus gewoon weer verder…
Dit had ik de vorige maand (voor mijn zwangerschap) niet, dus ben erg benieuwd.
Zit nu op mijn werk en voel me vet beroerd.
Hoop maar dat het voor een goed doel is.
Ik ook nog een week wachten :S Pfftttt. Hoe kom ik die door.
Toen ik niks voelde, was ik zo relaxed, maar nu ik zo misselijk ben, wordt ik weer zo onrustig…
Gelukkig heb ik jullie hahaha
 
@junibaby12 ik heb van de week mijn eisprong gehad want heb het bijgehouden met ovu testen! We wachten maar gewoon af!
Qel heel spannend voor de mensen die bijna mogen testen! Ik duim voor jullie op een positieve test
 
 morgen al testen heb een dag te laat geteld ?, normaal heb ik wel wat krampen als ik ongesteld zou moeten worden, maar daar heb ik nu niet zo'n last van. Mijn borsten zijn precies wel gevoelig ? ach ja we zullen wel zien. Als ik mijn menstruatie niet ga doorkrijgen is dat wel een goed teken ?.
Probeer het op je af te laten komen. Als ik aan het werk ben heb ik ook totaal tijd om erover na te denken, dus dat is ook al goed. ? ik duim ook voor jullie allemaal ?. Ik heb nog een vraagje ivm de testen. Die van kruidvat 2 voor 5 duurder dat echt 5 min voor je de test juist kan aflezen?
 
 
 
Hier vandaag een licht streepje op mijn test. 
Durf t nog niet hardop te zeggen, maar hopelijk maandag een duidelijkere test! 
Super spannend dus! 
 
Hopelijk vliegt het weekend voorbij!?
 
@mieketje ik gebruik die testen ook! Je moet ze inderdaad de tijd geven beetje te drogen. Maar zodra je al verder bent in je zwangerschap, dan moet hij toch wel al snel positief zijn. 
Zoals kk al zei ik heb vandaag getest op NOD en maar een mini licht streepje! 
 
Het is en blijft altijd spannend! 
 
@Mieketje, spannend hoor... morgen al testen :)

@Kimberly, GEFELICITEERD!!!
Een streep is een streep.
Super zeg...
Het gaat goed deze ronde met de zwangerschappen!!
 
Ik hoop het zo ? januari lijkt toch wel een vruchtbare maand geweest te zijn ???. Bedankt allemaal voor de steun, is zo fijn dat je je verhaal hier kwijt kan en al helemaal omdat we in hetzelfde schuitje zitten ???
 
 
Terug
Bovenaan