NOD tussen 5 en 20 februari

@Kimberley lichtelijk gefeliciteerd hopelijk zet het door. 
 
@Mieketje nog 1 dagje wachten succes.
 
@Junibaby12 ik ga zaterdag testen 1 dag voor mijn NOD, ik heb 's avonds carnaval en ik wil voor die tijd weten hof of wat. Is ie negatief dan houd ik er nog wel rekening mee, maar ik weet niet geeft mezelf rust of zo. Mijn vriend snapt me wel en die vind het goed. 
 
Verder voel ik me goed, alleen in de ochtend beetje misselijk na het eten en de hele dag door nu weer gevoelige borst. 
Terwijl ik gisteren nergens last van had haha. 
 
 
@BiHo, spannend allemaal he.
We gaan zo ongeveer tegerlijk op.
Hopen dat het allemaal goede voortekenen zijn..
Het wachten lijkt nu wel langer te gaan duren.
Ik zit ook wel een beetje in dubio.
Ga vrijdag "afscheid" nemen van mijn oma.
Ze gaat heel slecht en als ik zwanger ben lijkt het me wel leuk om dit nog aan haar te vertellen...
Maar dat betekend dat ik 1 of 2 dagen eerder moet testen.
Test liever niet voor mijn NOD, maargoed ik zie haar daarna waarschijnlijk ook niet meer...
Ze woont in Sittard en dat ik meer dan 2 uur rijden voor mij.
Wat zouden jullie doen?
 
Wauw, wat fijn al die streepjes! Gefeliciteerd allemaal:) Hopen dat het zo blijft!
@ junibaby12. Een goed teken dat je misselijk bent lijkt me! Wat een moeiijke keuze met je oma, vervelend zeg. Als je het prettig vindt om dit haar nog te kunnen vertellen, dan snap ik dat je eerder gaat testen. Mocht het toevallig al positief zijn, zou dat gaaf zijn. het kan natuurlijk ook dat je dan nog te vroeg bent!
Ik heb zo ongeveer tegelijk met jou de NOD. Ik heb nog helemaal nergens last van. Ik probeer maar in mijn hoofd te houden dat er ook mensen zijn die nergens last van hebben en toch zwanger zijn. Al raak ik al snel teleurgesteld omdat ik lees dat de meeste toch wel vanalles voelen.. 
 
Wat fijn AnnaR en Kimberly. Een positieve test, jeej! Laten jullie het zondag en maandag nog even weten? 
 
@junibaby12 wat vervelend die situatie met je oma. Als ze nog bij kennis is zal ik het haar gewoon vertellen zoals het is. Dat je eerder hebt getest en wat de uitslag was. Mogelijk zal je ook, als je het je omgeving niet wilt vertellen, de verpleging kunnen bellen en vertellen dat alleen je oma dit nieuws mag weten. Ze hebben beroepsgeheim. Heel veel succes en ik zal je hart volgen als ik jou was. Je kunt het niet meer terugdraaien dus volg je gevoel.
 
Hier pas 14 februari NOD. Voel nog geen symptomen. Hoop ook ze niet te krijgen om dan valse hoop te creëren. We wachten maar weer af.
 
Super spannend en toi toi toi met wachten. 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan