NOD tussen 5 en 20 februari

Leuk om te lezen die positieve testen! 
Ik moet nog een weekje wachten. De app zegt donderdag omdat ik vaak een korte luteale fase heb, maar als ik 14 dagen vanaf eisprong tel dan pas volgend weekend. 
Zou wel tof zijn om mijn lief een positieve zwangersschapstest cadeau te kunnen geven voor valentijn....
Maar nog helemaal geen symptomen dus ga eigenlijk nergens vanuit.
 
 
 
 
Als het deze ronde niet raak is hebben we besloten om een spermaonderzoek te doen. Gewoon omdat maar even zeker te weten. Lijkt me zo naar als je een jaar aan het proberen bent en komt er dan pas achter dat er iets aan de hand is. 
Iemand hier toevallig ervaring mee? 
 
@ Anna en Kimberly yay!! (voorzichtig) Gefeliciteerd!!
zoo leuk goed nieuws!
@Junibaby wat een moeilijke situatie! Ik zou het zelfde doen hoe jij erover denkt, denk wel aan jezelf met voor je NOD testen doe wat je aankunt en waar je je goed bij voelt.
@de.rest.van.de.wachtbank Na dit weekend zijn wij de volgende om in spanning te zitten 
 ik had vorige week best veel menstruatie symptomen alleen stuk lichter, nu beetje vol gevoel en af en toe misselijk maar kan ook tussen Mn oren zitten.
heb 0 last van Mn borsten... das toch 1 van de eerste dingen lees ik vaak toch?......
G ben best zenuwachtig hoop het zo hard.. hierna ga ik ook temperaturen ronde daarna na de HA..  begint toch echt wel op te breken merk ik
 
 
@moukie nee geen ervaring mee.
Vind ook best spannend idee om van alles te testen 
ma jullie hebben gelijk beter sluit je alles uit.
 Maar Hey wie weet misschien wel een dikke streep op je test!!
  
 
Hallo dames,
Ik haak ook nog even aan als dat oké is :)
Mijn NOD is 6 februari, duimen op een positieve test natuurlijk
Gisteren een afspraak bij de dokter gehad ivm dat we al met de 12e ronde bezig ijn. Nu mogen we pas over een half jaar verder onderzoek doen. 
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en moet je echt zolang wachten?
 
 
Hoi Nena, gezellig! Nee nog geen ervaring mee zelf zitten wij nu in ronde 9 heb 8-2 mijn NOD. Ik wil hierna nog 1 ronde afwachten en dan ook naar de HA maar waarom laten ze je wachten? Ben je nog begin 20? Of al eerder onderzoek gehad.
Zo naar huis gestuurd en daarmee moet je het maar mee doen..
hopelijk maandag niks meer nodig maar 2 dikke strepen.. voel je al wat?
 
 
Goeie morgen dames, 
Vanmorgen even een testje gedaan op mijn NOD dag, en raad eens een heel licht streepje! Kan ik dit beschouwen als een positieve test ? Hopen dat mijn menstruatie niet gaat doorzetten ?
Groetjes
 
Terug
Bovenaan