NOD tussen 5 en 20 februari

@mieke YAY streep is een streep!!! Voorzichtige felicitatie van hier!
zo leuk wat een vruchtbare groep begin nu goed zenuwachtig te worden. 
 
@Mieke streepje is een streepje, je mag m naar me sturen hoor als je twijfelt! 
Als je t op de foto krijgt, want dat is dan aak een uitdaging!
0652691969
Welke testen gebruik je? 
Groetjes
 
@Suussske, vorige maand had ik echt helemaal nergens last van en was ik hartstikke zwanger…
Dus het hoeft echt niet.
Deze maand heb ik wel weer symptomen, dus dat is voor mij wel verwarren.
mega pijnlijke borsten en nu de 3e dag van misselijkheid…

@AVB, Hou vol meid, wij zijn hier om naar je te luisteren, lucht je hart en wij zullen je steunen.
Ik duim voor een mega positieve test voor jou!!

@Nenaa, welkom bij ons mega gezellige groepje.
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar lijkt mij toch wel dat dat sneller moet kunnen.
Moeten jullie nu nog een half jaar verder proberen zonder enige hulp?
Dat lijkt me raar als je al een jaar bezig bent.
Hoop in ieder geval voor je dat je na dinsdag geen half jaar meer nodig hebt, maar gewoon een dikke streep hebt.!!!

@Mieketje, ja hoor…. Een streep is een streep…
GEFELICITEERD dus!!!

Tjonge meiden, Januari is echt een vruchtbare maand geweest!!!!
Pfftttt…. Nog een week wachten.
Was heel rustig, maar met al diezwangere dames hier, begint het bij mij toch ook wel weer te kriebelen!!!

Doen jullie nog iets bijzonders als jullie het aan jullie man vertellen?
Of testen jullie gewoon samen?
 
@junibaby lief van je zeg! Ik heb me net niet meer in kunnen houden en 4 dagen voor NOD getest.. gewoon wit?
heb wel last van Mn buik nog nooit eerder gehad. Nja ik wacht nu maar tot donderdag en dan vrijdag ochtend ma zal wel tegenvallen
 
@iedereen duim voor jullie!
 
@mieketje, super een streep is een streep, gefeliciteerd!!! 
 
Vanochtend getest want mn nod is vandaag en nu dus een dikke vette streep! Ik ben in de wolken ?
 
Bedankt voor alle lieve berichtjes dames, wat een super leuke groep is dit! Nu fingers crossed voor nog meer streepjes, zou geweldig zijn
 
wie is de eerst volgende die kan gaan testen? 
 
 
 
@Avb, ach ja wat naar, maar het is natuurlijk ook wel heel erg vroeg...
Lastig he dat geduld hebben.
Ik vind het ook wel een dingetje hoor, maar ik ga echt wachten tot mijn NOD, die is door mijn vervroegde eisprong 10 februari.
Ik heb me voorgenomen om niet eerder te gaan testen en mijn oma wel te vertellen dat we bezig zijn voor een kindje, maar niet of we zwanger zijn of niet.
Als het wel zo is en ze is er nog, kan ik altijd nog kijken of ik nog een keer heen en weer rij.
Het zou namelijk betekenen dat zij het eerder weet als mijn vriend en dat is ook niet de bedoeling.

Dus
Avb89 Donderdag
Ik Zaterdag
Wie nog meer?
 
@junibaby Mooi de band met je oma! Heel bijzonder 
ja het is ook vroeg idd 
@anna geweldig gefeliciteerd!!! 
Succes met wachten de rest
 
 
Ohja ik las iets over tarwekiemolie iemand ervaring mee of over gehoord
uitleg: Ondersteuning bij de innesteling
Tarwekiemolie bevordert niet alleen je vruchtbaarheid, maar helpt het bevruchte eitje ook bij de innesteling. Ongeveer zeven dagen na de bevruchting zal het eitje zich gaan innestelen in de baarmoeder. Tussen de tijd van de bevruchting en de innesteling kan nog van alles misgaan, waardoor de innesteling niet goed verloopt en je dus niet zwanger raakt. Tarwekiemolie biedt ondersteuning tijdens het innestelingsproces. Door het slikken van deze olie is de kans groter dat het eitje zich innestelt en je dus echt zwanger raakt.
klinkt goed??
 
Terug
Bovenaan