NOD tussen 5 en 20 februari

@Mieketje lichtelijk gefeliciteerd al! 
 
@AnnaR jaaaaa dikke streep super zeg! 
@Junibaby12 ik heb zondag m’n NOD maar wil misschien zaterdag al even testen! 
Alleen ik word ineens onzeker zo gek! Van de week voelde ik van alles nu niks meer, dat maakt dat ik zo twijfel! Ik heb het vanmorgen uitgesproken naar mijn vriend! Ik verbaas me ook een beetje over mezelf dat ik er zo op reageer.. ik had met mezelf afgesproken dat ik er relaxed in zou staan maar nu het dichterbij komt twijfel ik! Ik weet dus ook niet zo goed of ik zaterdag moet gaan testen ofniet ik kan ook wel niet drinken met carnaval! Mijn vriend zegt dan heel lief; we gaan doen waar jij je prettig bij voelt jij gaat het door ik sta er maar naast zo super lief! 
 
Sorry voor mij geklaag maar ik wordt gewoon ineens vet onzeker! Het os nog maar ronde 2, Zo beginnend dus! Nou mezelf even goed toespreken Haha! 
 
@Biho ik weet wat je bedoelt voelde deze x echt een week krampen vanalles en vanaf maandag ong bijna niks meer af en toe steekje.
maja de een voelt vanalles ander helemaal niks en kunnen beide zwanger zijn.
Wat betref carnaval ik snap Je punt daarom teste ik vanmorgen Maar die blijft wit heb vanmiddag verjaardag daar word altijd wat gedronken heb voorgenomen ik rij drink niks.
 
 
@avb, ik hoor veel goede dingen over tarwekiemolie, zelf ook gebruikt in combinatie met teunisbloem olie om na m'n miskraam weer snel een regelmatige cyclus te hebben en dit heeft bij mij goed gewerkt.
 
verloskundige zei baat het niet dan schaad het niet 
 
 
Mijn nod is vandaag/morgen. Mijn cyclus is niet 100% regelmatig zit vaak paar dagen tussen. Ben erg benieuwd. Gisteravond Naja vannacht met afvegen leek ik heel iets roze verlies te hebben. Ben benieuwd of het door gaat zetten of niet. 
Onder het mom van baad het niet schaad het niet slik ik inderdaad ook Tarwekiemolie capsules. 
 
 
@Biho, Wat ongelooflijk fijn dat je vriend zo lief voor je is. Dat is echt zo mega fijn.
We trekken elkaar wel door deze week heen, het gaat ons lukken.
En vergeet niet dat de innesteling pas net een feit is, dus dat er aankomende week nog genoeg tijs is voor kwaaltjes.
Geeft het even de tijd en wacht af voor je je druk gaat maken.
Vorige maand voelde ik ook helemaal niks en was ik hartstikke zwanger, het zegt dus echt helemaal niks!
Alleen een Zwangerschapstest kan ons antwoord geven op onze brandende vraag.
We moeten dus nog even volhouden!

Ow en klaag jij maar lekker door hoor, daar zijn we hier toch voor, even lekker alles er uit gooien bij elkaar om dat kleine stukje rust te creëren.
Ik zit ook aan het begin, 3e ronde (1e na miskraam)

@Avb, Op naar de tarwekiemolie, baat het niet dan schaadt het niet ;)
Slim inderdaad om te zeggen dat jij rijdt. Dan is het heel logisch dat je niet drinkt.
Begrijp dat dat in het geval van carnaval anders is, maar inderdaad volg je gevoel.
En anders gaan we gezellig samen zaterdag testen (BiHo).

En mijn oma, ja dat is een hele bijzondere vrouw.
Ik ben haar wel al iets van 10 jaar kwijt omdat ze toen 2 tia’s achter elkaar heeft gehad.
Het contact is lastiger, maar neemt mijn liefde voor haar niet weg.
En aangezien mijn moeder haar enige dochter is en mijn ik de enige dochter ben met dochters hebben wij een lijn van 4 generaties vrouwen gecreeerd, dat schept toch ook een band 
 
@Chantal, ik hoop voor je dat het niet doorzet.
Wanneer had je in de planning om te gaan testen.
Goed dat je gewacht hebt in ieder geval.
 
Het lijkt hier toch door te zetten.. ik test nooit voor me nod.. 1x gedaan.. toen werd ie positief en 2 dagen later (op nod) begon bloedverlies. 
 
Balen @chantal!! Hopelijk volgende ronde raak voor jullie!
 Ik ga morge. Tarwekiemolie halen had er nog nooit van gehoord.
Nog meer tips zijn welkom?
 @junibaby wauw echt mooi bijzonder 4 generaties vrouwen!
 @anna hoe voel je je? 
 
 
Terug
Bovenaan