NOD tussen 5 en 20 februari

Wat fijn al die positieve testen! 
Ik ben al een heel stuk geminderd met roken, helemaal stoppen ga ik morgen weer mee beginnen. Gisterenavond per ongeluk 1 Radler gedronken .  Voel me nu zo stom! 
 
Ik ga morgen na mijn werk ook tarwebloemolie halen als het niet in de capsules van davitamon zit. Welk foliumzuur slikken jullie? Davitamon is best duur als je niet zwanger raakt. Als ik zwanger ben natuurlijk een ander verhaal! 
Wat betreft het vertellen aan mijn vriend. Ik wil heel graag hem verrassen met een kado zoals een rompertje maar hij weet wanneer mn NOD ongeveer is dus dan heeft hij het waarschijnlijk wel door. Of we testen gewoon samen Als Ik uit de nachtdienst kom. 
 
We kijken wel even. Ik kan pas 14 februari testen.. pfff war duurt dat wachten lang he hahah. 
 
Ja dat wachten is hels!!
Ik kan ook pas 14 februari testen!! Wel steeds enkele krampjes en erge pijn in me tepels en snel moe! Maarja kan ook gewoon tussen mijn oren zitten!
Wie heeft er nog meer kleine peintjes ?
Gefeliciteerd aan de meiden die positief getest hebben!!
 
 
@Mh, wat goed dat je zo goed bezig bent met het stoppen met roken!
@Chantal, hopen dat het niet doorzet, maar het is geen fijn idee natuurlijk nu.
@Anna, ga heerlijk genieten nu!!
@ junibaby, lastige situatie met je oma zeg! We gaan samen zenuwachtig zijn deze week en hopelijk positief testen volgende week zaterdag!!
 
 
Hey allemaal! Vandaag is mijn NOD en toen ik wakker werd had ik wat bruine afscheiding, heel kort licht roze en nu gewoon gestopt.. Hadden gisteren (kon niet wachten) een test gedaan maar het streepje was zo enorm licht.. denken jullie dat het gelukt is? En hoelang zal ik wachten voordat ik een nieuwe test doe?

liefs
 
@junibaby: wat mooi, die band. Doe wat je hart zegt. 
 
@gebruiker: fijn dat ik niet de enige ben die nog 10 dagen moet wachten. Wel een leuk valentijnskado. 
 
@suuske: ik probeer het te doen voor een goed doel. Hopen dat ik het volhoudt.
@cansie: wat spannend. Je kent je eigen lichaam het beste. Probeer anders over 2 dagen nog een test als je niet ongesteld bent geworden. Dan is je hcg wat hoger en een duidelijkere steep als je zwanger bent. 
Hier nog helemaal geen kwaaltjes, wel moe maar heb 5 dagdiensten gedraaid. Mogelijk het dat er ook mee te maken. 
Liefs 
 
Hoi allemaal,
Ik ben hier voor het eerst op dit forum. Ik kijk en praat graag met jullie mee. Mijn NOD is 12 februari. Heb sinds 2 dagen gevoelige gespannen borsten en tepels en maagzuur. Heb dit nog niet eerder gehad ongeveer een week na de ovulatie. Duim met iedereen mee op een positieve zwangerschapstest!? Good luck lady’s!
 
@BentU welkom op dit forum. 
 
Wat een berichtjes allemaal soms is het echt even niet bij ge houden! 
 
@Junibaby mooi die band, en doe wat goed voelt voor jou.. 
@MH je doet het goed, het gaat je lukken, ik denk als jij een positieve test in handen hebt dat je dan dat laatste setje ook wel krijgt! Maar elke poging voor die tijd is er 1 en dat vind ik heel goed van je!
 
@Cansie heeft het nog steeds niet doorgezet 
 
nou hier gaan we de laatste wacht week in spannend! 
 
Ik heb een ander vraagje ik sport 4 a 5x in de week, 2x daarvan doe ik GRIT training, best wel hoge intensiteit en hartslag schiet hier snel bij omhoog, zou dat kwaad kunnen? Ik hoor en lees zoveel verschillende dingen, weet iemand het verrlossende antwoord ?
 
 
 
Terug
Bovenaan