NOD tussen 5 en 20 februari

Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, bij verschillende topics. Nu maar eens meepraten ☺️.
Morgen is mijn NOD, dit is ronde 2 na mijn miskraam van 10 weken.
Bij mijn eerste zwangerschap duurde het vier maanden voordat het raak was. Nu is elke dag dat ik moet wachten al te lang ?. 
Het duurde bij mijn eerste zwangerschap wel lang voordat ik positief testte, dus morgen een test doen heeft waarschijnlijk niet veel zin. Ik blijf hopen dat ik niet ongesteld word.
 
@Avb, ik ben benieuwd of het werkt.. Zou echt super zijn natuurlijk, dan zitten we daar binnenkort allemaal aan 

En inderdaad heel bijzonder, ik heb ook een hele mooie 4 generatie foto, helaas worden deze 4 generaties straks 3 generaties.
That’s life.

Wel heel dubbel dat ik met het beginnen van een leven en het eindigen van een leven bezig ben in mijn hoofd.

@Mieketje, WOEHOEOEOEOEOE!!!! Blij voor jou!!

@M H, Jaaaaa, dat wachten duurt echt eeuwig. Hier 10 februari mijn NOD.
Best grappig, die van mijn jongste dochter was 4 jaar geleden 9 februari.

Goed dat je het blijft proberen, is wel echt beter voor je kleintje, maar blijft lastig als je nog niet bevestigd hebt gekregen dat je echt zwanger bent,

@Gebruiker 11153388, Ik was ben al 4 dagen misselijk, maar hoeft niet perse van een zwangerschap te zijn.
Het hormoon progesteron zorgt ook voor een hoop onrust in ons lichaam.

@Suussske, ja echt wel, was het maar vast zaterdag…. 
Nog 5 nachtjes slapen.
Heb gelukkig een drukke week dus de tijd gaat snel.

@Cansie, ik zou vandaag nog even afwachten en als het bloeden weg blijft morgen ochtend weer testen.
Op zich is een streepje licht of donker gewoon zwanger, maar voor de zekerheid morgen even testen.

@BenteU, welkom op dit forum.
Heel veel plezier en laten we hopen dat het allemaal goede voortekenen zijn 

@BiHo, ik handbal 2 keer per week, dat gaat er af en toe ook best hard aan toe.
Met die hartslag verhogende oefeningen zou ik even advies vragen aan je HA.
Mijn hartslag gaat tijdens de wedstrijd ook omhoog, maar de doorbloeding ook, dat schijnt weer goed te zijn.
Als je altijd veel sport, kan je dit blijven doen.

@Kelj, nou je hent ook wel meteen het leukste en gezelligste topic uitgekozen hoor.
Wat spannend morgen je NOD.
Heel erg naar een miskraam, dit is mijn 1e ronde na die van mij. (ik was nog maar 5 weken)
Hoop echt zo voor je dat het lukt, het is je echt enorm gegund!!!

Zo meiden, dit was weer een hele lap tekst….
Nu mijn verhaal.
Ik ging net naar het toilet en ja hoor, bloed.
Heel weinig, en helderrood.
9 dagen na mijn eisprong en 5 dagen voor mijn NOD, precies volgens het boekje dus.
Zou het dan toch echt weer zo snel raak zijn?
Al een paar uur mega hoofdpijn, ook dat schijnt er bij te horen…..
Men!!! Het wachten wordt me zo wel zwaar gemaakt.
Geduld raakt op hahahahaah
 
Lieve meiden. 
Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me echt heel erg goed. Vandaag tijdens het werk ineens lichte krampjes in mn baarmoeder. 10 dagen voor mijn NOD. Ren zo gelijk na dorp voor dar spul.
@junibabay wat hoop ik voor je dat het zo is. Je hebt het verdiend na deze tijd! En hopen dat je het je oma nog kan vertellen. Misschien kan je zelfs een 5 generatie foto maken met de echo :) 
 
@kelj  welkom. Heel veel succes vandaag met afwachten en hopelijk is er voor jou vandaag geen menstruatie. 
Heel veel liefs 
We blijven maar duimen.
 
Hoi allemaal, 
Ik had even wat in te halen met het lezen van de berichten, wij zijn lekker aan het verbouwen maar dat zorg er wel voor dat je weinig tijd over hebt. 
Voor de dames met positieve testen van harte gefeliciteerd!!
@ junibaby12; Ik ga voor je duimen zou super zijn als het alweer raak zou zijn. 
@ M H; wat ben je goed bezig!
Ik kan niet wachten tot zondag, ik voel wel wat krampjes in mijn onderbuik, ook ben ik na een behoorlijke maaltijd misselijk en ben af en toe echt moe maar dat kan ook door de verbouwing komen. De twijfel vind ik echt het ergste...
Ik ga weer voor iedereen duimen!!
Groetjes 
 
@junibaby12 Ja, hormonen doen helaas heel veel met je lichaam! 
Ik kan pas 14 februari testen lijkt wel een eeuwigheid te duren haha 
 
 
Ach meiden, jullie zijn zooooo lief.
Ik kijk er echt naar uit jullie berichtjes even te lezen.
Jullie maken het wachten in ieder geval een stuk draaglijker.
Thnx meiden!!!

En ja, wachten duurt lang als je op iets wacht.
Lijk wel een kleuter die bijna jarig is hahaha!
 
het duurt inderdaad verschrikkelijk lang! is maagzuur ook een kwaaltje? heb ik sinds gister heel erg last van, net na ik gegeten heb. Maakt niet uit wat.. 
 
Terug
Bovenaan