@Avb, ik ben benieuwd of het werkt.. Zou echt super zijn natuurlijk, dan zitten we daar binnenkort allemaal aan
En inderdaad heel bijzonder, ik heb ook een hele mooie 4 generatie foto, helaas worden deze 4 generaties straks 3 generaties.
That’s life.
Wel heel dubbel dat ik met het beginnen van een leven en het eindigen van een leven bezig ben in mijn hoofd.
@Mieketje, WOEHOEOEOEOEOE!!!! Blij voor jou!!
@M H, Jaaaaa, dat wachten duurt echt eeuwig. Hier 10 februari mijn NOD.
Best grappig, die van mijn jongste dochter was 4 jaar geleden 9 februari.
Goed dat je het blijft proberen, is wel echt beter voor je kleintje, maar blijft lastig als je nog niet bevestigd hebt gekregen dat je echt zwanger bent,
@Gebruiker 11153388, Ik was ben al 4 dagen misselijk, maar hoeft niet perse van een zwangerschap te zijn.
Het hormoon progesteron zorgt ook voor een hoop onrust in ons lichaam.
@Suussske, ja echt wel, was het maar vast zaterdag….
Nog 5 nachtjes slapen.
Heb gelukkig een drukke week dus de tijd gaat snel.
@Cansie, ik zou vandaag nog even afwachten en als het bloeden weg blijft morgen ochtend weer testen.
Op zich is een streepje licht of donker gewoon zwanger, maar voor de zekerheid morgen even testen.
@BenteU, welkom op dit forum.
Heel veel plezier en laten we hopen dat het allemaal goede voortekenen zijn
@BiHo, ik handbal 2 keer per week, dat gaat er af en toe ook best hard aan toe.
Met die hartslag verhogende oefeningen zou ik even advies vragen aan je HA.
Mijn hartslag gaat tijdens de wedstrijd ook omhoog, maar de doorbloeding ook, dat schijnt weer goed te zijn.
Als je altijd veel sport, kan je dit blijven doen.
@Kelj, nou je hent ook wel meteen het leukste en gezelligste topic uitgekozen hoor.
Wat spannend morgen je NOD.
Heel erg naar een miskraam, dit is mijn 1e ronde na die van mij. (ik was nog maar 5 weken)
Hoop echt zo voor je dat het lukt, het is je echt enorm gegund!!!
Zo meiden, dit was weer een hele lap tekst….
Nu mijn verhaal.
Ik ging net naar het toilet en ja hoor, bloed.
Heel weinig, en helderrood.
9 dagen na mijn eisprong en 5 dagen voor mijn NOD, precies volgens het boekje dus.
Zou het dan toch echt weer zo snel raak zijn?
Al een paar uur mega hoofdpijn, ook dat schijnt er bij te horen…..
Men!!! Het wachten wordt me zo wel zwaar gemaakt.
Geduld raakt op hahahahaah