NOD tussen 5 en 20 februari

@AnnaR en @mieketje: van harte gefeliciteerd met jullie positieve test!!

Avb89: begrijp Ik, ik hoop voor je dat het niet nodig is! Ja ik ben begin 20 dus vrij jong, daarentegen is mijn kinderwens niet minder dan iemand die iets ouder is natuurlijk en word de teleurstelling elke maand groter..
We gaan duimen aankomende woensdag is mijn NOD 7feb.. had me vergist.

MH: ik heb een rompertje van snoozebaby en het boek "papa ik vind je lief" gekocht, zodra mijn test positief is geef ik dit aan mijn vriend!:)

Wat een berichten, ik hoop dat ik iedereen zo beantwoord heb haha!

Liefs.
 
@ Kelj en Loesz heel herkenbaar dat het wachten zooooooo lang duurt?.
@ Loez; maagzuur is een kwaaltje waar ik ook last van heb terwijl ik dit normaal niet echt heb. Maar omdat het wachten zo lang duurt ga je op alle “kwaaltjes” letten. Hopelijk zijn het goede voor tekenen. Wanneer kan je testen?
 
Hi dames
ik ben sinds vandaag lid en ik volg jullie al een maandje zo haha.
nu is het zo dat ik een vrij regelmatige cyclus heb van 30 dagen. Hou het allemaal ook bij via een appje. Kan soms 1 dag of 2 verschillen.
nou goed vorige maand op huwelijksreis heel de week last gehad van vanalles en nog wat zelfs kwaaltjes die je zou moeten hebben als je 3 maanden was, dus kon ik er wel uithalen dat het schijnzwanger was.
wat ik begrijp Want we waren er niet mee bezig om een kind te krijgen althans nog niet haha.
nou voor de zekerheid een test gedaan en ja hoor nega. Nou die maand afgesloten. 
Nu ik het een beetje begint te begrijpen, hebben we gedaan wat we moesten doen.
mijn NOD was afgelopen vrijdag ben dus 5 dagen overtijd. Normaal gesproken met Mn vorige ms voel ik Mn borsten die zwaarder worden en krampen in Mn buik dan weet ik dat ongesteld moet worden. 
Nu heb ik al 2 weken last van ‘symptomen’ het begon met
- zware misselijk rond de innestelingdagen
- hoofdpijn
na de eerste week kreeg ik onderrug pijn/druk elke 2 dagen zo
- nog steeds elke avond misselijk 
- wit crème achtig afscheiding i.p.v. helder gel achtig haha
- rommelende buik, 
- maagzuur 
- borsten zijn super zacht en wat voller 
tepels ook andere kleur gekregen. 
- en krijg steeds van die Shockjes in Mn borsten 
- vanaf vandaag zijn mijn smaakpuppilen ook anders 
1 dag voor Mn nod krampen dus dacht morgen wordt ik ongesteld nou nee hoor hartstikke niet. 
Heb getest negatief 
maar ms blijft uit!
 
Verdr heb k nooit de pil geslikt etc etc etc 
wat zal t zijn?
 
heel verhaal sorry dames maar wordt onzeker ☹️
 
 
@Gebruiker10060054
Ik begrijp je onzekerheid over alles wat je lichaam aangeeft.
Ikzelf probeer mezelf altijd niet al te gek te maken..  je lichaam kan je soms erg voor de gek houden maar het kan natuurlijk ook raak zijn !!!het enige wat zekereid geeft is een test en wanneer je zoals je omschrijf al 5 dagen overtijd bent lijkt me dat een goed plan om te doen.
Ik zal duimen voor je!:)
 
Wat lief! Ik hoop oprecht voor iedereen die een kinderwens heeft dat het zsm raak is!! ❤️
Internet maakt je ook een beetje gek moet ik zeggen, als ik gewoon na denk van bijv ongesteld is niet zwanger en overtijd is groot kans op zwanger dan maakt dat me gelijk wat rustiger haha als je snapt wat ik bedoel. Ik heb zoveel gelezen dat ik gewoon wanhopig werd?!
nergens voor nodig want het is juist mooier als je plots zwanger ziet staan met je test?
 
@10060054, klinkt inderdaad allemaal wel als zwanger.
Misschien een early test gebruiken, die meet een lager HCG gehalte in je urine.
Echt heel naar als je zo veel dagen over tijd bent en je niet positief test.
Ik ga voor je duimen dat het straks een dikke vette streep is.

Hier zijn de krampjes weer lekker volop aanwezig.
Eigenlijk net als vorige maand, maar het lijkt allemaal wel iets heftiger.
Dus laat dat een teken zijn dat het eitje nog dieper ingenesteld is hahaha...

Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik zwanger ben, maar mag dat natuurlijk niet echt zo voelen, want wat als.
Maar de symptomen die ik vorige maand had, heb ik nu ook, + de rest (hoofdpijn en misselijkheid)
Ik ga nu lekker mijn bed op zoeken, en dan zijn we morgen alweer een dag dichterbij!!!
Sleep well all!
 
@Junibaby12
Spannende dagen he! Wanneer is jou NOD?
Ik ga er vanuit dat mijn menstruatie gewoon komt, 
Ik heb niet echt last van kwaaltjes namelijk (niet dat dat perse nodig is).
 
 
Terug
Bovenaan