NOD tussen 5 en 20 februari

@gebruiker10060054 bij mijn vorige zwangerschap duurde het ruim een week voordat ik blijkbaar genoeg hcg had aangemaakt om te kunnen zien op de testen. Eerst heel wat testen negatief kunnen weggooien. Maar de menstruatie bleef uit, dus dat is wel een heel groot signaal. 
Vandaag is mijn NOD, nog geen normale signalen van mijn menstruatie. Maar ik lig ook met koorts in bed, dus mijn hele lichaam is de van de rel.
Ik wacht nog met testen. Soort van verplicht. Heb niets meer thuisliggen. Met deze griep is het beter om nog even niet de deur uit te gaan.
 
@JuniBaby12 
 
ik voel me idd ook wel zwanger heb ook om de paar dagen een opgeblazen buik, ga ook anders na de toilet als voorheen. 
Durf geen test te doen...
 
@ Kelj 
 
aah beterschap! Mn schoonzus is vanaf vorige week ook zwanger. En ze is verkouden dus hoop ook voor jou dat dat misschien een teken is in je hormoonhuishouden.
Zou leuk zijn als we samen rondlopen met een dikke buik?
Nu vraagt ze ook aan mij elke keer en? Getest? Ongesteld? Wat me een beetje druk geeft maar goed...
 
 
@BenteU ik dacht eerst dat mijn NOD 9 feb zou zijn, maar kan ook 2 dagen later dus in ieder geval aankomend weekend! Heel spannend nog dus.. had vanochtend ook een enorme ijzersmaak in mijn mond, dat herken ik van mijn vorige zwangerschap. Maar je gaat inderdaad overal op letten..
@JuniBaby12  Jouw kwaaltjes klinken goed.. zo spannend! Ga je de 9e testen of wacht je nog iets langer?
 
@gebruiker10060054 leuk om samen zwanger te zijn, zolang het bij allebei goed gaat ??
Bij mij toenet wat red spotting, dus hier laat ik alle hoop varen ?
 
 Beterschap kelj. 
Pfff wat een spanning. Moet nog 8 dagen wachten voor het testen. Ben continue aan het berekenen of ik het wel goed heb. 
Vandaag geen steekjes meer, wel iets meer afscheiding als normaal. Ben benieuwd! 
 
Liefs en hou je taai
 
Ai kelj,  dat klinkt niet goed.
Iemand zei laatst dat een ovulatietest ook positief kan uitslaan als je zwanger bent. Ik was nieuwsgierig vandaag dus ik heb zo'n test gedaan. Spierwit natuurlijk. Niet slim, omdat ik nu de hoop alweer kwijt ben. Pff zenuwslopend dat wachten. Ik weet niet wanneer mijn nod is omdat het vorige maand ineens zes dagen later kwam. Ik heb helaas ook nog geen enkel kwaaltje dat op zwangerschap kan duiden. Ik hoop telkens maar dat ik ook zwanger kan zijn zonder iets te voelen.
Wel heel fijn om jullie berichten te lezen tussendoor en mijn verhaal kwijt te kunnen!
 
Terug
Bovenaan