NOD tussen 5 en 20 februari

Jeetje wat een berichten weer, lekker actief topic, maar soms lastig om alles bij te houden. 
Weet ondertussen ook echt niet meer wie nou wanneer gaat testen?Dus praat me ff bij haha. 
 
Ik ga zaterdag testen. Na een paar dagen nergens last van gehad te hebben, was ik vanmorgen na het ontbijt even misselijk, boeren enz maar geen overgeef neiging. daarnaast af en toe echt even zere borsten, aan de bovenkant. Kan zelf niet echt lekker beoordelen of ze nu voller zijn ofniet. voordie tijd niet goed opgelet hoe ze eruit zagen haha.  
@gebruiker10060054 leuk om zo samen zwanger te zijn, llijkt me zo. 
 
@Junibaby ooh spannend nog een paar dagen wacht je tot zaterdag/zondag of ga je eerder. 
@Suussske, ooh oeps maar het zegt niks he. ik ken er genoeg die nergens last van hebben  gedurende de zwangerschap, opzich wel fijn. Maar k snap het wel, we willen allemaal kwaaltjes zodat we een vermoeden kunnen hebben. 
 
Kwam er maar gewoon confetti uit als de innesteling gelukt was, dan was je klaar. Dan weet je oke raak, klaar weg onzekerheid. Maar helaas het is ons niet zo gegund. We wachten maar gewoon rustig af. 
 
Maar k ben dus benieuwd wie nu wanneeer exact gaat testen. spannend zo met elkaar. 
 
 
Zo wat spannend allemaal! Ik duim voor jullie!
Vannochtend voelde ik me opeens niet lekker. 
Beetje zweverig, beetje misselijk en erge buikkrampen.
Vanmiddag was alles weer over!
Ik ben al nu ook al 2 dagen heel erg moe.
Zou dit een eventuele innesteling kunnen zijn?
 
Volgende week is mijn nod
 
@BiHo
hahahah ik schoot echt kei hard in de lach op werk toen ik je zin las over confetti??
 
maar echt waar was t maar zo n feest. Dat wisten we gelijk hoe en wat!
 
na het eten net ben ik zo misselijk als enige! Ik ging met 2 collega’s eten en we hebben precies het zelfde op maar alleen was misselijk na een paar happen terwijl ik het normaal altijd wel lekker vond en alles op kon? 
Maar goed... 
 
Ik herken wat jij hebt, misselijk na het eten. Ik heb er altijd last van tijdens de wachtweken. Daarna verdwijnt het bij mij altijd weer.
Gister was mijn NOD, had bij het afgeven 1x wat rood bloed, maar daar hield het bij op. Het is nog niet doorgebroken. Ik blijf nog even op het bankje zitten. 
Het idee met de confetti zou zo veel blijde duidelijkheid geven! ?
 
Wauw wat een berichten, kan het ook allemaal niet meer helemaal volgen wie wanneer zijn NOD heeft en wanneer kan testen ? maar doe mijn best om het allemaal te volgen. 
Ik denk dat ik mijn eisprong ergens tussen 8 en 15 februari heb. Dus beginnen weer met wat extra klussen ? Dus mijn NOD ergens eind februari/begin maart.. We gaan er weer voor! 
 
 
Hoi dames!
 
Ik ben nieuw hier op het forum. Vandaag is mijn NOD omdat ik op 23  februari een positieve ovulatietest had. 3 dagen geleden heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan van de Etos en die gaf een lichte streep. Vandaag op mijn NOD een Clear Blue test en die geeft aan "Zwanger 1-2 weken". Nu dus 4 weken zwanger naar verwachting!!!
Ben heel blij maar durf ook weer niet TE blij te zijn... mijn vriend en ik hebben de ronde hiervoor op 26 december (2e kerstdag :(...) een miskraam gehad na een prille zwangerschap van 6 weken... dus ik ben op de een of andere manier toch voorzichtiger...
Ik ga proberen hier wat meer actiever te zijn en ik duim met jullie mee voor positieve testen!!! :)
 
 
Ps. Mijn symptomen zijn; veel plassen, af en toe lichte vlagen van misselijkheid (vooral voor en net na het eten), en veeeeel afscheiding... ben nu echt inlegkruisjes gaan dragen want word er heel onzeker van en denk telkens dat het misschien bloed is i.p.v. afscheiding. Ik merk verder geen verschil aan mijn borsten of iets dergelijks.
 
Ik doe met je mee Ukkepuk.
Ook een miskraam gehad vorige maand.
En voelde me de afgelopen week al zo enorm misselijk.
Moest gister naar de bekkentherapeut en aangezien die altijd met grof geweld aan mijn bekken loopt te trekken durfde ik het niet aan daar heen te gaan met het idee dat ik zwanger ben.
Wat als ze iets doet wat niet kan.
Dus ik heb voor de zekerheid toch maar een test gedaan (ik weet het, ik zou wachten, maar wilde het risico niet lopen.
En ja hoor, positief!!!

https://s17.postimg.org/k3ocpre9b/test1.jpg

https://s17.postimg.org/5kh7ocsu7/test_2.jpg

Ben heel blij dat hij positief is, maar merk dat ik nog heel voorzichtig ben met ervan genieten omdat ik ook weet dat het zo weer voorbij kan zijn.
Eerst maar eens een kloppend hartje
 
Terug
Bovenaan