NOD tussen 5 en 20 februari

Dat heb ik ook precies zo! Bijzonder om te lezen dat jij een hele vergelijkbare situatie hebt met mij. Ook na ongeveer 6 weken zwangerschap een miskraam gehad of eerder/later? In ieder geval; gefeliciteerd met deze zwangerschap!! 
Ik zou vandaag rond 12.00u een uitstrijkje hebben bij de huisarts in verband met het baarmoederhalsonderzoek. Ben in januari namelijk 30 jaar geworden dus dan krijg je die oproep direct ;) maar na deze positieve zwangerschapstest van CB heb ik dus liever geen uitstrijkje. Gelukkig begreep de huisartsen assistente dit goed, ik mag pas max. 6 maanden na de bevalling weer een uitstrijkje laten maken en niet eerder.....
Ik haal me liever geen gekke dingen op mijn hals. Puur uit voorzorg.... en probeer niet teveel erover na te denken (maarja, blijft lastig hè)....
 
Thnx Rene e

@Ukkepuk, Ik was 5 weken.
Dus iets korter als bij jou.
Ik heb nog steeds geen uitstrijkje, elke keer als ik er aan denk, ben ik zwanger hahaha :p

Duimen voor ons dat nu alles goed gaat :)
Mijn MK was 14 januari, dus ik heb een super snel ei die als het ware vanuit de eileiders naar beneden is gevallen en naar binnen is gezogen door mijn baarmoeder hahaha
 
Dankjewel Rene e !
En wow Junibaby12 dat is bij dan enorm snel gegaan! Wat fijn!
Achja dat uitstrijkje kan wel wachten... zat met m'n 25e al in de molen door telkens onrustige cellen in de baarmoederhals... dus heb al genoeg onderzoeken gehad en gelukkig was alles een half jaar geleden nog rustig volgens de gynaecoloog. Dus ik vind het wel even best :p
Zo maar eens bellen met de Verloskundige praktijk, maar daar zal ik wel 4 weken op moeten wachten.....
Het liefst doe ik over precies een week weer een CB-test en dan zou er "Zwanger 2-3 weken" moeten komen te staan.... te spannend zeg deze eerste weken..... adem in, adem uit.
 
Ps
 
@ Ukkepukkk, meestal is het wel mogelijk om na een miskraam een vroege echo aan te vragen als je dat rust kan geven. Is mij ook aangeboden na mijnmosses abortion mocht het weer lukken ga ik daar wel gebruik van maken. Geeft geen garantie maar heb nog geen kloppend hartje op een echo gezien dus ik wil dat wel ;) succes ❤️
 
@Junibaby12 en Ukkepukkk, wat een goed nieuws! van harte gefeliciteerd! Geniet er een klein beetje van en zal duimen voor een kloppend hartje dat mooi blijft zitten :)
Ik ben vandaag vrij en moet op mijn tanden bijten om geen test te doen, durf het nog niet aan.. gisteravond gerommel in mijn buik en hoofdpijn, nu alleen hoofdpijn. Het zegt weinig.. wachten wachten!
 
Junibaby12 ja... ik heb met mezelf afgesproken dat ik op zaterdag 17 februari nog een keer een CB-test doe en dan moet daar minimaal "Zwanger 2-3 weken" op komen te staan....
Rene e ja ik twijfel om ook een vroege echo aan te vragen om dezelfde reden... denk dat ik dat wel ga vragen. Wanneer is jouw NOD?
Loesz dankjewel! Wachten is lastig hè... wanneer is jouw NOD precies?
 
 
 
Terug
Bovenaan