NOD tussen 5 en 20 februari

Ukkepukkk; ik mag de 11de weer testen, kan nu al niet wachten :) die onzekerheid in deze periode vind ik echt het ergste, opzoek naar mogelijke signalen van een zwangerschap. Ik probeer het los te laten en rustig te wachten tot zondag ...
 
Wauw Ukkepuk en Junibaby, wat een goed nieuws!! Ben echt heel blij voor jullie zeg:) Wel weer een spannende tijd na de MK, dat snap ik. Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten en een hartje horen.
Hier nog geen duidelijkheid, Nod zou vandaag kunnen zijn (vandaag vier weken geleden ongesteld geworden), maar het kan ook een paar dagen later zijn.
 
Rene e & Suussske voor jullie dus nog spannend
de aankomende dagen i.v.m. testen..
ik duim voor jullie!
 
Ik heb net gebeld met de verloskundige
en ik mag over 2 weken al komen
voor een eerste echo..
dan zou ik 6/6,5e week zwanger moeten zijn..
Ze gaf wel aan dat het kan zijn dat we dan nog maar weinig zien
(kans bestaat dat we nog geen kloppend hartje zien)
maar ben wel heel blij dat dit kan!
 
Ze gaf ook aan, dat ik beter geen testen meer kan doen nu.
Het mag natuurlijk wel,
maar die van volgende week hoeft niet perse "zwanger 2-3 weken" aan te geven.
Dat ligt er ook aan hoe snel je hcg waarde stijgt.
Dus ik probeer mezelf niet gek te maken, 
ik koop nu geen testen meer,
en wacht die 2 (lange...) weken af :)
 
 
Dames houd ons op de hoogte hè!! Good luck!
 
 
@ukkepukkk ik kan vrijdag mijn NOD hebben maar kan ook paar dagen later zijn, dus nog beetje spannend! Wel heel fijn dat je al vroeg naar de verloskundige mag komen, dat geeft een klein beetje geruststelling! Ik wil dat ook, mijn vorige miskraam was net voor de 1e echo (mocht komen met 8.5wk) en bleek dat het met 5/6 weken al gestopt was met groeien, dan ben je nog 2.5 week in de wolken terwijl er eigenlijk al niks meer is.. je lijf kan je goed voor de gek houden!
@suusskkke heel veel succes komende dagen ook! hopen dat je menstruatie uit blijft....
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Voor ons mocht jammer genoeg deze maand weer niet baten..:(
Bedankt voor jullie fijne gesprekken! En voor de anderen nog heel veel succes deze dagen met de spanning !!
 
&ukkepuk en @junibaby gefeliciteerd super nieuws zeg! 
Ik heb besloten niet te testen zie zondag wel of ik ongesteld wordt of niet! Denk namelijk toch dat het niet gelukt is!
ik ben er op ingesteld dat we door gaan naar ronde 3! 
Als het anders horen jullie het natuurlijk! 
Succes voor iedereen die ook nog moet wachten! 
 
@loesz, renee en Biho, dan zitten we nog samen op het wachtbankje...  Voelen jullie al iets?? Ik niet, behalve pijnlijke borsten, maar ik verwacht dat dit bij een aankomende menstruatie hoort!
@nenaa, wat jammer dat het niet gelukt is deze ronde
 
 
Terug
Bovenaan