NOD tussen 5 en 20 februari

Wat leuk! Gefeliciteerd en hopen op een lief schattig wonder!
 
zoals ik eerder aangaf is vandaag mn 6e dag overtijd.. vandaag een test gedaan negatief alleen of ik ben te snel met de uitslag of er klopt iets niet want, als ik n trekpleister test haal en daarop test en die geeft nega aan dan doe ik m open dan zie ik een opkomend blauw streep! Dus dach van moest ik m nou langer laten of hoort dat zo? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien met een echt negatieve test. Ik voel me nog steeds misselijk om de 2/3 dagen en voelde vandaag krampjes in Mn baarmoeder daar. 
 
Is dat normaal trouwens dat ik Mn test open doe om te kijken of tie werkt??
 
Kan het dan toch zijn dat ik een te laag hcg hormoon heb? Of door zenuwen die door me lijf gieren dat het hormoon verstoppertje aan t spelen is?
 
Biho, kun je een test dan openmaken? Ik snap dat je hier wel onzeker van wordt zo. Misselijk en overtijd klinkt wel een beetje zwanger:)
Misschien als het zo blijft de huisarts vragen? Vorige maand werd ik overigens ook pas 7 dagen te laat ongesteld door de zenuwen waarschijnlijk. Misschien is dat nu bij jou ook zo, of te weinig hcg inderdaad. Ik duim voor je. 
 
 
 
 
Ladies wat een hoop positieve testen. Tof hoor. 
Ik kon me vanochtend ook niet meer inhouden. Eigenlijk morgen(volgens app) of zaterdag ( 14 dagen na ovulatie) pas NOD.  Maar wilde toch zien of er irys aan het gebeuren was. 
En ja hoor.....een zeeeeeeer lichte streep te zien.
Nu heb ik dit als eens eerder gehad en een dag later was die weer verdwenen.
Ik ga dus nog nergens van uit. Zie het wel als nuttige informatie, blijkbaar probeert er iets zich wel in te nestelen. Mocht het dan toch weer mis gaan deze maand kan ik dat iig doorgeven aan de huisarts.
Mocht het toch raak zijn deze maand wordt dan wordtbhet wel een uitdaging om het geheim te houden voor veel mensen. We zouden namelijk volgrnde week naar Thailand vliegen. En daar wil ik dan niet heen ivm Zika. Wordt interessant omdat te melden aam vrienden, collega's en familie zonder uit te leggen waarom.?
 
@suusske ik ben niet gebruiker 54, ik zag al wat ik verkeerd had gedaan! Maar ik ben ook wel benieuwd of dat kan!
en ja als je toch al zo over tijd bent Miss idd even langs de ha ok bloed te prikken misschien? 
 
@Moukie Ooh spannend ja! Vast goeie redenen bedenken! Spannend allemaal wanneer ga je weer testen? 
 
@Biho. Als het me lukt mezelf te bedwingen test ik vrijdag of zaterdag weer. 
Hormoon schijnt zich on 48 uur aardig te verdubbelen.
 
 
Het lijkt me toch dat als je het hormoon eenmaal aanmaakt dat dat het blauw afgeeft in t je test? Mn moeder zei ookal dat ik m langer in moest laten zitten (in het potje) want hij verkleurt als je t hormoon hebt dus denk ik dat ik wellicht zwanger ben!
 
ik ga morgen maar met de ha bellen en n afspraak maken voor bloedtesten want wordt er een beetje te onzeker van!
 
 
alhoewel ik bij sommige dames zie dat ze 2 weken overtijd pas positief testte
 
 
Hallo mag ik ook mee chatten? Ik heb zondag of maandag mijn nod. Ik ben nu in ronde 3. Ik hoop het zo allemaal heb al wel vroegtijdige test gedaan maar die zijn negatief. Kon mezelf niet inhouden haha. Weet ook niet wat ik nu precies moet voelen heb vorig weekend wel wat bruine roze druppeltjes verloren en vandaag ook weer een druppel bruin bloed... denk eerlijk gezegd dat ik alsnog ongesteld word het weekend maar hoop het niet natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan