NOD tussen 5 en 20 februari

@champie, tuurlijk mag je mee kletsen, altijd gezellig, welkom!!
@gebruiker 1006, ik hield het teststripje er wel 10 seconden(van 21 tot 31 tellen) in... hoe lang heb jij dat gedaan dan?
 
@Suussske ik heb ook hele zere borsten, maar dit heb ik al een paar keer gehad vanaf mn eisprong tot net voor menstruatie. Dus denk niet dat ik het als een teken moet opvatten.. :-( soms idee dat ik misselijk ben maar kan ook tussen mijn oren zitten ;-) ik wil iets voelen, maar ook weer niet omdat ik dan bang ben dat ik mijn menstruatie krijg. Wil niet weer teleurgesteld worden.. pff lange dagen zo!
@Nenaa heel jammer dat het niet gelukt is :-( ik hoop heel erg voor je dat het de volgende ronde wel lukt!
@Moukie spannend!! Duim voor je, thailand kan altijd nog een keer ;-) hou je ons op de hoogte?!
@Champie18 welkom! hopelijk is het innestelingsbloed geweest en dan hopen dat het blijft zitten, spannend. Heb je last van kwaaltjes?
 
@ gebruiker 1006, volgens mij zou je een zw-test niet open moeten maken, om de uitslag te kunnen zien. Bij één van de CB testen (weet ff niet meer zeker of het de ovulatietest of zw-test was) staat expliciet in de bijsluiter genoemd dat je dit niet moet doen, omdat de dubbele streep die je daaronder ziet niet telt. 
Je test 20 seconden in urine houden lijkt me op zeker lang genoeg. Je kunt overigens goed zien of de verkleuring helemaal is doorgetrokken. Daarna 5 minuutjes wachten zou je het resultaat moeten kunnen zien. Bekijk de bijsluiter anders nog eens goed. 
Het kan natuurlijk zijn dat je nog was weinig zw-hormoon hebt aangemaakt en dat dit daarom nog niet zichtbaar is. Wat ook kan is dat je eisprong later is dan verwacht? Weet je zeker wanneer deze was? Test of temperatuur? 
UIteraard kun je altijd naar de huisarts voor het bloedtest, er zijn verhalen van vrouwen waarbij daar dan toch op eens een positief resultaat uit kwam. Ik denk echter dat de huisarts je nog wel gaat vragen iets langer te wachten dan 6 dagen. 
In ieder geval hoop ik natuurlijk voor je dat het toch raak is!
 
 
 
Hi ik ben nieuw hier, een en ander gelezen en merk dat veel van jullie hier al langste tijd actief zijn. 
Ik zit iig in ronde 8 en denk zondag mijn nod
M'n cyclus is een beetje in de war na een hele vroege miskraam in december, maar heb een echo gehad waar bij de echoscopiste kon zien dat ik 2 dagen daarna een eisprong zou hebben. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt haha. Zondag is het 14 dagen na de eisprong dus daar ga ik maar vanuit dan
 
@gebruiker1006, klinkt als lang genoeg eigenlijk. Even afwachten dus.
@loesz, bij mij horem de pijnlijke borsten ook eigenlijk altijd bij menstruatie, dus we gaan zien wanneer ik ongesteld word
 
@Loesz, spannend zeg, dat zou dus morgen zijn je NOD, zijn er al wat symptomen?
Ja, je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden.
Mijn mijn MK bleef ik gewoon aankomen, ik woog voor mijn vorige zwangerschap 74 en nu al 77…
Ik blijf dus nog steeds aankomen.
Zo raar!!!

@Nenaa, ooow nee, balen zeg 
Op naar een nieuwe maand!

@Bihoo, wat goed zeg dat je kan wachten.
Mij is dat dus finaal mislukt.
Ik heb dat ook wel een beetje dat ik er al rekening mee hou dat het misgaat.
Ik hoop het natuurlijk niet, maar je dekt jezelf inderdaad in.
Ik heb deze keer niet al de hele zwangerschap + bevalling veergesteld.
Ik denk dat ik ook pas echt ga genieten als ik het hartje gezien heb…

Hij heeft je naar trouwens al weer aangepast naar Bihooo ;)

@moukie, YAY!!! Een voorzichtige felicitatie…
Zou echt zoooo supertof zijn, dan lopen wij namelijk helemaal gelijk….
Zaterdag is voor mij oo 14 dagen na eisprong!
Ik hoop dat je lekker in nederland blijft!!
;)
Zullen we zaterdag samen testen??? Dat moet ons lukken hahaha 

@54, Gewoon even langer laten zitten en laten liggen daarna.
Een negatieve test droogt bij mij ook altijd gewoon negatief in.
Als er eens streepje zichtbaar is, denk ik toch echt dat je zwanger bent.
Idd een goed idee om even langs de huisarts te gaan.

@Champie, welkom bij deze gezellige groep.
Ik hoop met je mee dat je gewoon een hele mooie positieve test gaat krijgen 

@Nina, Ik hoop het echt zo voor je.
Ik en Ukkepuk zijn nu ook weer zwanger na onze miskraam afgelopen ronde.
Het schijnt dat het HCG dat je in je lichaam hebt een positief effect heeft op de innesteling.
Dus ik duim mega voor jou dat dit bij jou ook het geval is.
Spannend zeg, ga je het nu volhouden tot zondag?
 
@junibaby12
Na de miskraam heb ik alweer een ronde gehad, en had toen ook nog geen positieve zwangerschapstest, het is al heeeel snel fout gegaan dus had ook nog niet genoeg HCG. Waarschijnlijk rond nod fout gegaan en het heeft nog een week op zich laten wachten tot ik ongesteld werd (zwaaar pijnlijl trouwens)
Ik ben er dan ook pas achter gekomen bij de huisarts omdat mn cyclus zo in de war was, en zij vertelde dat alles wees op een miskraam. Dus ik heb het niet bewust zo meegemaakt (gelukkig) ze heeft me dan doorverwezen naar de echoscopiste om mijn zorgen weg te nemen en te kijken of alles wel goed zat dar binnen. Heb ik wel veel van geleerd, ik heb een gekantelde baarmoeder weet ik nu.  En ja de eisprong kon ze heel nauwkeurig meten.. dus dit is wel echt de eerste ronde dat ik echt 100% zeker ben dat we op precies het juiste moment gebruik hebben gemaakt hiervan wat het wachten nu echt super spannend maakt!! 
Maar wachten tot zondag lukt wel.. ben de hoop een beetje kwijt nadat ik dinsdag al menstruatie achtige pijntjes kreeg en heeeeel licht verkleurde afscheiding.. wel is dat ongeveer 9 dagen na de eisprong dus zou altijd nog een innesteling kunnen zijn natuurlijk.. maar naar mijn gevoel ben ik nu gewoon aan het wachten tot de ongesteldheid doorzet eigenlijk pff.. psychisch blijft dit echt killing!!
Hoeveelste ronde is dit voor jullie en tot wanneer moet je wachten? 
 
Terug
Bovenaan