NOD tussen 5 en 20 februari

@junibaby12
Hooow sorry goeiemorgen.. je bent nu zwanger dus.. goeiemorgen..
Gefeliciteerd!!! Hoelang al? Zo fijn om af en toe positieve verhalen te lezen!! Geeft toch weer een beetje hoop bij iedereen waarbij het nog niet echt wilt lukken
 
@junibaby ik heb vanochtend de hele tijd wat misselijkheidsvlagen en maagzuur, lichte hoofdpijn. Maar dit kunnen natuurlijk ook weer menstruatieklachten zijn... ik ga ook zaterdag testen!! Dus dat wordt een drukke dag hier ;-) Ik hoop voor je dat je een donkerder streepje ziet!
 
@Ninaa, hahaha ja inderdaad, ik heb positief getest.
Wel met de earlytest en daarna een Clearblue, allebei positief.

Ik weet niet precies hoe lang, maar denk bijna 4 weken.
De CB gaf aan zwanger 1-2 weken, dus dat is in de huisartsen berekening dan 3-4 weken.
heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld, maar denk dat de innesteling super snel is gegaan aangezien ik al zo snel positief testte.
Nu weet ik wel dat ik nog HCG in mijn lichaam had van de vorige keer, dus kan het best dat de HCG die daar nu bovenop is gekomen voor een snelle positieve test zorgde.
uitgaande van mijn NOD ben ik zaterdag 4 weken zwanger.
Dus nu maar hopen dat het doorzet en dat ik niet ongesteld wordt dit weekend!!
Ik ga ook pas na het weekend de VK bellen.
Want de VK afbellen is geen leuk iets....


 
@Loesz, die misselijkheid klinkt toch wel positief zou ik zeggen:) Ik zou wel willen dat ik misselijk zou worden (als het dan maar voor eventjes is), dat zou me misschien weer wat hoop geven. Pff zenuwslopend iets zeg, dat zwanger worden!
Confetti zou fantastisch zijn haha:)
@Nina, spannend zeg, nog tot zondag wachten! Is dan ook je NOD?
@junibaby en Ukkupuk, voor jullie blijft het wellicht toch spannend tot je de echo gehad hebt. 
 
@junibaby12 
Oooh nog zo pril!! Je bent er vroeg bij met de test inderdaad!! Succes de komende dagen en ik hoop met je mee!!  
 
@suussske
Ja ik hou zondag aan als nod. Normaal was mn cyclus heel strak 24 dagen naar de afgelopen 2 rondes is dat een beetje overhoop gegooid. Heb heel zeker zondag  28 januari mn ei gehad.. dus volgens het boekje wacht ik maar netjes 14 dagen af.. zou deze maand een cyclus van 28 dagem betekenen.. daar ga ik maar vanuit deze keer
 
Dames ik heb een vraagje!
Ik werd vannacht wakker met erge steken in me buik en nu menstruatie achtige kramp ik dacht gelijk ja, ik denk dat ik zwanger ben!
Dus heb ik vannochtend een vroege test gedaan van predictor!
Tot mijn grote verbazing is er al licht een tweede streep te zien!!!
Goe betrouwbaar is de predictor vroege testen?
Zal ik gelijk even testen met de clear blue?
 
Groetjes!!
 
 
 
@gebruiker10053388
Voorzichtige felicitatie!!
Een vals positieve zwangerschapstest kan niet zover ik weet. Dus wat dat betrwft ben je inderdaad zwanger! 
Wel wordt er vaak gewaarschuwd voor early testen, omdat je het dan wel erg vroeg weet en (wil je niet bang maken) de kans in deze fase ook nog heel groot is dat het niet blijft zitten.. deze kans wordt met de week steeds wat minder..wanneer zou je nod zijn? Zou tot die dag wachten om dan nog met eem gewone test een keer te proberen en hopelijk is het dan ook nog positief!! 
 
@Suussske ik ben nu juist bang dat ik van alles voel en het straks niks blijkt te zijn ;-) mijn hoofdpijn wordt erger, net maar paracetamol genomen. Misschien krijg ik wel de griep.. werk in de zorg dus kan maar zo. Positief blijven!
@gebruiker10053388 Inderdaad voorzichtig gefeliciteerd!
echt veel positieve testen hier nu, hopelijk worden het er steeds meer ;-)
 
Terug
Bovenaan