Jeetje wat een berichten weer, genoeg te lezen in ieder geval
@ M H; ik ga zondag testen, ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Wel wat klachten die eventueel op een zwangeschap zouden kunnen duiden maar daarnaast ook bang om door mijn lijf voor de gek gehouden te worden. Nog een paar dagen!
Wat betreft het testen zelf doordat het nu op zondag is testen we samen. Bij mijn eerste positieve test heb ik hem verrast met een kaartje en de test ingepakt, helaas bleek dat het toen niet verder gegroeid is dan 8,5 week maar we gaan er weer met goede moet tegenaan hoor!
Carnaval slaan wij dit jaar over, ik woon zelf niet in het zuiden maar bij ons in de buurt wordt het wel altijd uitbundig gevierd
We zitten nu in een verbouwing dus iedereen snapt wel dat we niet gaan, wel zo makkelijk. Ik ga voor je duimen de 14de, mooie datum voor een positieve test.
@ loesz; ik begrijp je gevoel helemaal op dit moment! gelukkig niet heel lang meer wachten
@ nina; Wat fijn dat je na je miskraam toch door de huisarts bent doorverwezen naar een echoscopiste om je zorgen weg te nemen. Ik ga daar ook naar vragen als het deze ronde toch niet gelukt is. Volgens mij hebben we dezelfde NOD datum, zondag wordt dus spannend.
@ gebruiker10053388; Ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie
Verder wacht ik in spanning af, heb wel lichte klachten maar die kunnen alleen een zwangerschap bevestigen met een positieve test dus nog even geduld
Groetjes!