NOD tussen 5 en 20 februari

@Ninaa ik heb nog 2 testen gedaan maar die waren negatief. Kan misschien komen omdat dat geen vroege testen waren!
Ik weet dat het niet slim is daarom ben ik er nu ook wel sceptisch over en twijfel ik de hele tijd of dit geen indroog streep is als zag ik hem wel snel! Haha
Heb wel veel slechte dingen gelezen over predictor...
We wachten maar af haha
 
 
@ Loesz, dat ken ik ja! Ik denk bij ieder ding dat ik voel ook dat het er misschien ook wel mee te maken kan hebben en misschien ook juist niet haha. De griep heerst wel op dit moment. Ik werk in het onderwijs en veel van mijn studenten en collega's zijn ziek nu. We blijven positief tot het tegendeel is bewezen:) Aan de ene kant wil ik graag testen, aan de andere kant wil ik wachten tot ik ongesteld ben. Vorige maand was ik zeven dagen overtijd en werd toen alsnog ongesteld, daarom ben ik nu voorzichtiger. 
 
jeetje Nina, 4 pagina s moeten teruglezen! Wat een nieuws allemaal :) 
kunibaby12 en ukkepuk; gefeliciteerd! hopen dat het na het weekend dikke strepen zijn en jullie na de VK kunnen :) het is jullie zo gegund! 
 
nena; jammer hoor. Volgende ronde weer een kans voor jullie. Duimen op het beste! 
champie18 welkom! 
ninaa: succes zondag. Erg spannend allemaal! 
suuske, Renée, loesz, biho: ik neem ook nog steeds plaats op het wachtbankje. Hier nog niks geen symptomen op wat meer afscheiding na. Wanneer kunnen jullie testen want ik ben de draad een beetje kwijt. Ik op Valentijnsdag. Hebben jullie ook je partner wel eens een verkeerde datum verteld zodat je hem kunt verassen met het nieuws? 
 
Hoe gaat iedereen het doen met Carnaval? Ik wil echt niet drinken eigenlijk omdat het stoppen met roken ook nog niet 100% is gelukt. Daar baal ik echt van. Nu geen sigaretten meer in huis dus weer een nieuwe poging. Hopelijk met een positieve test wel de drive om te stoppen. 
Gebruiker10053388 Gefeliciteerd! Een streep is een streep. Wel voorzichtig inderdaad omdat er nu nog veel mis kan gaan. Laat je het weten als er een duidelijke streep staat op de normale test?
Veel liefs voor iedereen
 
 
Inderdaad een early test is heel gevaarlijk, ik ben daarom ook nog niet echt blij, maar ik moest het weten omdat ik naar de bekkentherapeut ging.
Ze heeft nu ook lichamelijk even niks gedaan en me vooral theoretische informatie gegeven over hoe ik moet zitten, staan, bukken en tillen.
Zodat ik hier vanaf het begin van mijn zwangerschap meteen op kan letten.
Dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik getest heb.
Ik ga zondag nog een keer testen, deze keer met mijn vriend samen, want dat hebben we nog niet gedaan.
En als ik het weekend ongesteld wordt, dat is dat vreselijk jammer, maar kan ik daar ook niks tegen doen en gaan we vol goede moed weer de volgende ronde in.
Probeer er in ieder geval wel nuchter in te blijven.
Zoals ik al zei, pas als ik een kloppend hartje zie, is het voor mij een werkelijkheid.
Tot die tijd, wachten wachten wachten
 
@NH spannend, nog een klein weekje dus! Ik ga zaterdag testen, verwacht NOD ergens dit weekend. Ik ga samen met mijn vriend testen, hij is die 2 dagen er na ook weg. Betreft carnaval.. ik vier het niet, dus dat scheelt!! :-D
Heb nu ook continue weer maagzuur wat ik al eerder heb gehad.. pff nog 2 daagjes wachten..
@junibaby12 ik snap je gevoel dat er eerst een kloppend hartje te zien moet zijn, dat heb ik ook! Als het nu zo is hoop ik dat ik een vroegere echo mag dan de vorige keer. Je lijf kan je zo voor de gek houden..
 
Jeetje wat een berichten weer, genoeg te lezen in ieder geval:)
@ M H; ik ga zondag testen, ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Wel wat klachten die eventueel op een zwangeschap zouden kunnen duiden maar daarnaast ook bang om door mijn lijf voor de gek gehouden te worden. Nog een paar dagen! 
Wat betreft het testen zelf doordat het nu op zondag is testen we samen. Bij mijn eerste positieve test heb ik hem verrast met een kaartje en de test ingepakt, helaas bleek dat het toen niet verder gegroeid is dan 8,5 week maar we gaan er weer met goede moet tegenaan hoor! 
Carnaval slaan wij dit jaar over, ik woon zelf niet in het zuiden maar bij ons in de buurt wordt het wel altijd uitbundig gevierd ;) We zitten nu in een verbouwing dus iedereen snapt wel dat we niet gaan, wel zo makkelijk. Ik ga voor je duimen de 14de, mooie datum voor een positieve test. 
@ loesz; ik begrijp je gevoel helemaal op dit moment! gelukkig niet heel lang meer wachten 
@ nina; Wat fijn dat je na je miskraam toch door de huisarts bent doorverwezen naar een echoscopiste om je zorgen weg te nemen. Ik ga daar ook naar vragen als het deze ronde toch niet gelukt is. Volgens mij hebben we dezelfde NOD datum, zondag wordt dus spannend.
@ gebruiker10053388; Ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie
Verder wacht ik in spanning af, heb wel lichte klachten maar die kunnen alleen een zwangerschap bevestigen met een positieve test dus nog even geduld
Groetjes!
 
 
@Loesz en @René ; wat fijn dat jullie dit weekend al kunnen testen! Natuurlijk ook weer heel erg spannend :) 
Ik ga denk ik maar zoveel mogelijk fris drinken en indien mogelijk de BOB zijn. 
Even een vraagje.. Ik ga 14 februari de nachtdienst in (heel romantisch) maar durf eigenlijk die ochtend niet te testen als ik niet ongesteld ben omdat dan mijn NOD is maar vind de datum ook wel weer leuk. Als ik de 15e test kan ook niet omdat ik s nachts veel drink..  Wat zouden jullie doen? 
 
Terug
Bovenaan