NOD tussen 5 en 20 februari

Hey Ladies, 
Vanochtend dus nog een keer een testje gedaan......Ik moest gewoon zien of het deze keer langer dan een dag zichtbaar bleef. 
Het tweede streepje was er nog steeds en ietsjes donkerder dan gisteren. 
Ik heb manlief nu ook ingelicht. We stonden op het punt om zoveel beslissingen te nemen rondom vakanties nu en in de zomer, ik kon het niet meer stil houden. 
Nog steeds een behoorlijke slag om de arm........Junibaby, ik test zeker zaterdag nog een keer met je mee, al wil mijn man morgen ook nog graag een test zien....hij wil graag weten of de streep donkerder blijft worden. 
Gelukkig heb ik er best een aantal groot ingekocht de vorige keer....wat een lucratieve handel die zwangerschaps testen zeg ;-)
Nu vraag ik me wel af....vanaf wanneer kun je nu echt voor jezelf (nog niet eens tegen anderen) die slag om de arm mag laten vallen? Nu is het nog zo pril....maar over een week of twee weken natuurlijk ook nog...
Is er een moment aan te wijzen dat je echt vol vertrouwen mag zeggen 'ik ben zwanger'. 
 
Dames, ik had gisteren toch een test te snel negatief. Vandaag een volle witte prop creme/slijm met een iets  bruins er doorheen? 
Verder niks meer... 
 
wat kan dit zijn?
 
@Moukie; WAT FIJN! Gefeliciteerd :) een streep is een streep!! Geen idee wanneer dat je kunt zeggen ik ben zwanger ... denk na het horen kloppen van het hartje? Geen idee eigenlijk.
@gebruiker; ik heb geen idee? 
 
Ik houd jullie zeker op de hoogte!
Ik ga er vanuit dat het niks dan kan ik ook geen terleurstelling krijgen volgende week! 
Bedankt voor jullie berichtjes!! 
 
 
Ik heb vanmorgen getest , ik was gisteren zo misselijk ik moest het gewoon doen van mezelf! 
 
En wat zie ik eeeen heeeeeeeeeel licht streepje! ? ik durf het nog niet zo goed te geloven! 
Wat adviseren jullie morgenochtend weer een early test doen en kijken wat er dan staat of wachten tot zondag NOD dag en dan met een echte test, testen? 
 
Ik weet wel moren carnaval ik drink niet meer! Bedenk vandaag wel wat ?
 
spannend, 
 
@gebruiker. Ik zie steeds een ander nummer achter gebruikerbstaan. Is dit dezelfde persoon?
@biho, wat leuk!! Gefeliciteerd zeg!! Heb je al een goede smoes om niet te drinken.? Ik ben nog in afwachting, maar ik hoop uiteraard dat ik ook niet mag drinken:)
 
Terug
Bovenaan