NOD tussen 5 en 20 februari

 @gebruiker1005. Bovenaan de pagina staat jouw inlognaam als het goed is. Als je daarop klikt staat er 'mijn ouders van nu', als je daarop klinkt, kun je je forumnaam veranderen. Succes!
 
Hoi allemaal ik ben nieuws hier haha dus ik zie nu pas dat er zoveel reacties bij zijn gekomen haha. Maar ik kon niet wachten tot zondag dus ik ben aan de haal gegaan met een vroege test van de kruidvat early. En ik heb tot 2 keer toe echt heel licht een plus teken. Maar echt heel licht dus ik hoop zo dat het raak is. Van t weekend tijdens canrvak is het 0.0 bier voor mij haha morgen ochtend nog een keer testen ben zo benieuwd...
 
@Moukie gefeliciteerd! lijk mij een heel goed teken!
@Gebruiker10053388 ik heb ook geen idee wat dat kan zijn, meer afscheiding kan wel duiden op...?
@BiHo gefeliciteerd spannend!!! ik zou zondag op je NOD nog een keer testen, als je het zo lang uit houdt ;-)
@champie18 alvast ook een voorzichtig gefeliciteerd!! hou je ons op de hoogte?!
Ik was gister erg misselijk, maagzuur en hoofdpijn. Vandaag nog steeds hoofdpijn en sinds een paar uur ook af en toe flink pijnlijke steken onderin mijn buik. Wat zal ik hier van denken?
Ik kon het niet laten, heb vanochtend met een vroege test getest; negatief. Zouden die steken dan op een aankomende menstruatie duiden?
 
Proficiat Moukie, BiHo & Champie18 !!! Ik hoop dat jullie streepjes steeds duidelijker zullen worden. Ik duim met jullie mee en houd ons hier op de hoogte aub :)
1 van mijn kwaaltjes is ook veel witte afscheiding.. ik vind dat niet fijn want telkens denk ik "als het maar geen bloed is" door die vorige miskraam met kerst.... 
Toch voelt het voor mij nu al, heel anders.... ik probeer er gewoon op te vertrouwen dat het nu WEL goed komt :)
Succes meiden!
 
Meiden, ik heb een vraagje.... in ben vandaag 4 wk+6 en voel me eigenlijk best heel goed. Heel af en toe iets wat op misselijk heid zou kunnen lijken, af en toe een beetje moe en woensdag had ik een zeurende pijn in mijn baarmoeder regio bijna de hele dag.... 
zijn er meer van jullie die weinig last hebben om mijn ongerustheid wat weg te nemen dat er iets aan de hand is. Ik heb pas met 8 wk Mn echo en vind het allemaal mega spannend....
 
Hoi Nbaas,
ik ben nu naar waarschijnlijkheid ook 4 weken en 3 dagen.... maar krijg over 2 weken mijn eerste echo al i.v.m. mijn eerdere miskraam....
Ik ben na mijn werk ook vaak moe, wat misselijk soms met vlagen, af en toe wat zeurende pijn in mijn onderrug, veel meer afscheiding, en soms wat steekjes rondom de baarmoeder. Maar ik voel bijvoorbeeld niks bij mijn borsten. 
Ze zeggen altijd, zo lang je geen kramp krijgt samen met bloedverlies, is het goed. Be positive!!!
x
 
@loesz 
Meer afscheiding kan wijzen op wat?
haha kan 2 kanten op gaan dus weet het niet vandaar dat ik het jullie vraag.. kan t wijzen op opkomend menstruatie of echt een zwangerschap?
 
Terug
Bovenaan