NOD tussen 5 en 20 februari

Ik ben gebruiker: gebruiker10053388
Ik heb eindelijk mijn naam veranderd
Sinds vandaag voel ik me niet lekker heel erg hoofdpijn en erge steken in me onderbuik met vlagen ook misselijk en moe
Hopelijk blijft mijn menstruatie weg!!
 
Wauw, wat een mooi nieuws champie18, biho en moukie :)

Hier nog niks geen symptomen, hopelijk komen die nog :) kan niet wachten om te testen.

Iemand nog goede tips om niet te drinken met carnaval?
Liefs
 
@jessicacat,  hopelijk betekent dat iets goeds voor je!!
@ mh, spannend hè. Jij gaat dinsdag of woensdag testen toch? Ik weet zelf ook nog niet goed hoe ik het met alcohol moet doen. Mn vriendinnen vermoeden meteen iets als ik niet drink waarschijnlijk. 
@ukkepuk, wat fijn dat je eerder een echo krijgt! Dat geeft misschien wat eerder rust, het blijft toch spannend.
@ junibaby, hoe was het bezoek aan je oma? Heb je haar verteld dat je een positieve test had?
@nbaas, ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt. Ik kan je nog niet helpen, ik ben nog niet zwanger(denk ik). 
Ik denk dat ik voor de zekerheid morgen ga testen, dan weet ik of ik (een beetje) kan drinken met carnaval. En ook omdat ik het gewoon heel graag wil weten natuurlijk. Mijn cyclus is niet regelmatig, dus ik heb geen idee of ik de nod al heb. Durf eigenlijk ook weer niet te testen omdat ik bang ben voor teleurstelling... pfff
 
Even vraagje, namen jullie wel gewoon iets van paracetamol in zonder zeker te weten dat je zwanger was?
Ik ben nog op me werk maar mijn kop barst bijna uit elkaar!!
 
@jessicacat ik had zo n erge hoofdpijn 1 week na mijn vruchtbare week. Heb toen 2 paracetamol in geslikt waar ik eigenlijk een beetje bang voor was maar ik ben nu ook 1 week overtijd heb nog steeds Mn kwaaltjes hier en daar.... 
Ik ga volgende week bloedtesten, aangezien al mijn zwamgerschaps testen negatief uitkomen? Dan hoop ik dat het daar te zien is, had de verloskundige gebeld vandaag en die zei maakt niet uit wat de uitslag is van de bloedtest je komt daarna gewoon even een echo nemen kijken of we iets zien! 
Haha en toen ik haar had verteld dat ik gister een propslijm had met bruins erdoorheen reageerde met een oh?
weet niet wat die oh? Betekent hahaha
 
Ik moest afgelopen maandag, 5 februari ongesteld worden. Wat denk je.. nog geen druppel bloed gezien! Alleen vorig weekend een beetje bruinbloed en hoofdpijn en toen dacht ik dus dat mijn menstruatie er aan zat te komen. Zit nu op mijn 4e dag overtijd en heb al sinds maandag geen symptomen meer dat ik ongesteld ga worden maar ook niet dat ik zwanger ben. Gisterochtend nog getest en hartstikke negatief. Alleen last van witte afscheiding, meer niet... Kan niet tegen deze spanning :( Zondagochtend maar weer testen.
 
Terug
Bovenaan