NOD tussen 5 en 20 februari

Hee ladies,
Ik heb niet echt gereageerd want kan niet echt meepraten over ovulatietesten en kan daar dus ook geen tips over geven ? Ik heb voor mezelf besloten dat als het na ronde 6 nog niet raak zou zijn dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken. Lees wel alles mee ?
Even een vraagje voor de dames die al meerdere rondes hebben gehad. Ik zit nu zo’n 5 dagen na mijn eisprong en ik voel van alles ? Ik noteer ook alles wat ik voel zodat ik het een beetje kan gaan vergelijken met eventueel volgende rondes (al hoop ik dat dat niet nodig is) 
Ik heb ooit een spiraaltje gehad. En nu heb ik dezelfde krampjes als toen ik mijn spiraal heb laten verwijderen. Het voelt niet hetzelfde als ongesteld worden. Ook doen mijn tepels ontzettend pijn. Vorige ronde geen last van gehad. Nu ga ik natuurlijk denken... Is dit een goed teken? Hebben jullie ook ervaring met zulke klachten ba je eisprong? En kan een eitje al innestelen 5 dagen na je eisprong? 
Ik wil er niet teveel over nadenken maar door zulke klachten word dat wel heel moeilijk gemaakt ? wel fijn om hier mijn verhaal even kwijt te kunnen en het hopelijk even los te laten ??
 
Liefs Yv-onn
 
Oeww Yv-onn, dat klinkt inderdaad spannend. Ik heb geen ervaring met die klachten helaas. 
Ik zit nu op dag 15 en ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Wel heb ik het idee dat mijn cervixslijm nu 'goed' is. Ze zeggen in ieder geval dat je je vruchtbare periode kunt herkennen aan dat slijm. 
Tot wanneer is het 'normaal' om je eisprong te hebben? Voor mij klinkt dag 15 al vrij laat, en hij is nog niet geweest naar mijn weten. 
 
@Suussske ik denk dat dat wel  kan, als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan heb je normaal gesproken rond dag 14 de ongesteldheid. Het kan natuurlijk wel een dagje eerder of later voorkomen. 
Daarom hebben wij er ook voor gekozen om vanaf de laatste dag van de ongesteldheid tot 2,5 a 3 weken na dien om de dag te klussen. Nu vinden wij dit niet heel erg en maken er zelfs tijd voor. Het 'moeten' is er gelukkig niet, zo kunnen we zo 3 uur naast elkaar op de bank zitten en dan ineens het gevoel krijgen. 
Ik heb als het goed is zondag m'n eisprong, maar heb zulke gekke klachten. echt allemaal in de buik/maag en steken in mijn schaamstreek, maargoed. 
Ik ben heel benieuwd ronde 2 wat het ons brengt. We hadden het gisteren over vakantie plannen, wij hebben allebei eind september vrij. Maar om nu al een vakantie te plannen vinden we nog al een dingetje, stel je toch voor. Dus gaan we lekker last minute op vakantie. Kunnen we dan precies kijken waar eht weer lekker warm en zonnig is haha. 
 
 
Hoi meiden, ik had toen mijn spiraal verwijderd is eerste 3 ronde ook van allerlei dingen pijltjes misselijk vanalles ik denk zelf dat je lichaam aan het rommelen is zonder hormonen.
je eiersprong is rond! Dag 14 word de streep al donkerder? Suuske?
 
 
 
@avb89 ik test telkens rond 12 uur in de middag en ik heb nog geen enkel streepje gezien, ook niet heel licht. Dit is de eerste keer met ovulatietesten, dus ik vind het wel spannend nu ik niets zie... Technisch gezien zou nu de meest vruchtbare dag zijn. 
 
@Avb89 ik denk niet dat het bij mijn verandering van hormonen kan zijn, slik al sinds juni geen pil meer, en heb een hele regelmatige cyclus! 
 
Kan natuurlijk ook zijn dat het de vruchtbare dagen zijn! 
We gaan gewoon gestaag door Haha 
 
Terug
Bovenaan