NOD tussen 5 en 20 februari

Oke @amre misschien dan toch een symptoom.
Hopen dat ze snel wat vinden bij je!
Ik heb wel eens last van migraine als ik ongesteld moet worden maar dat is pas volgende week..
 
@amre; wat spannend! Ik zou echt helemaal gek worden
Vanavond, na een avond hard werken, veel krampen / steken in mijn baarmoeder. Ook een beetje humeurig.. hoop natuurlijk dat het bij de zwangerschap past maar ben ook bang dat dit het begin van de menstruatie al is.. al heb ik dat normaal gesproken nooit. Ik ga inderdaad woensdag testen of donderdag. Even kijken hoelang ik het uit houdt. Haha! 
Vanavond weer omringt door mn lieve neefjes. Gewoon te lief waardoor de spanning alleen maar meer wordt.
 
Liefs 
 
@Jessica. Paracetamol mag je gewoon nemen. Geen probleem. Ibrupofen, asperine dyclofinac niet, of alleen in overleg met huisarts.
 
Whaaa vanmorgen opnieuw getest (best vroeg als je al om half 6 moet plassen!) 
nu met een early test van Kruidvat een wat betere kwaliteit dan gisteren, 2 stuks en redelijk goed zichtbaar! 
 
Wauw gewoon ronde 2 al raak, die had ik totaal niet verwacht eigenlijk! ? Je hoopt het doet je best ervoor! 
Vriendlief moet het nog even verwerken, maar is super trots en blij! 
Vanavond maar aan de cola met de carnaval! 
 
Wat fijn voor je moukie!! Gefeliciteerd! 
Ik heb vanmorgen getest en hartstikke negatief:( ongesteldheid moet nog komen, maar op naar ronde 5..
 
Nbaas, niets om je zorgen om te maken. Ik keek hier stiekem mee (ben nu 8+3). 
Bij mij begon de misselijkheid pas echt in week 6-7. Zou er nu heeeeel graag van af willen dus ik zou vooral genieten zo lang je het niet bent. 
 
Junibaby12 heb jij vanochtend nog getest want dat wilde je nog doen toch? Mijn testen gaven namelijk precies hetzelfde aan als bij jou... dus ben benieuwd.
Ik ben als het goed is nu 4 weken + 4 dagen en ik ga nu proberen niet meer testen totdat ik over 2 weken mijn eerste echo heb.......... 
 
Terug
Bovenaan