NOD tussen 5 en 20 februari

Maar Suussske... je wist niet zeker wanneer je NOD was toch... had ik de laatste keer ook... weet je misschien wanneer je je eisprong hebt gehad? En anders over 4 dagen nog eens testen als je dan nog niet ongi bent. Ik duim evengoed nog voor je!!
 
Dank jullie wel voor jullie reacties, ik probeer alle spanning langzaam los te laten..... is ook niet goed.
wat ik me nog wel afvroeg, sinds een paar dage hoor ik wanneer ik rustig ben de hele tijd mijn buik (darmen bedoel ik dan) rommelen alsof ik honger heb maar dat is niet zo, komt ook juist na het eten. Herkent iemand dit?
en nog een vraagje, vorige week heb ik een cb test gedaan met aantal weken en toen bedacht dat als ik dan een week later weer die test doe en de weken zijn meer geworden dat ik dan wat zekerheid heb maar zijn we meiden die hier ervaring mee hebben? Wil namelijk niet juist weer onzekerder worden hiervan ?
 
Nbaas die rommelende darmen heb ik ook vooral na het avondeten.. blijkt normaal te zijn. Heb dan ook echt vaak last van winderigheid.. gênant..
Ik had hetzelfde dillema als jij.. ik heb een kleine week geleden getest en er kwam “zwanger 1-2 weken” op de CB test te staan. Ik heb met mijn verloskundige overlegd en zij raadde me af een week later weer te testen.. de ene vrouw heeft een langzaam stijgend hcg en bij de ander stijgt het sneller.. dus om mezelf niet gek te gaan maken, test ik nu niet meer.
 
@Suussske heb je al enig teken van een menstruatie? ik heb sinds vandaag wat lichtbruine afscheiding en krampen. Ook last van moodswings, bij mij een teken van menstruatie. Met die negatieve test van gister.. ben ik bang dat ik vandaag/morgen mijn menstruatie krijg. Helaad :-( ik hoop voor je dat het misschien toch uitblijft.. :)
 
@ukkepuk, klopt inderdaad. Idealiter zou ik afgelopen woensdag al ongesteld moeten zijn geworden. Vorige maand duurde het ineens een week langer. Als dat nu ook zo is, dan word ik pas aanstaande woensdag ongesteld. Of ergens er tussenin haha. Voor jou nu weer wachten tot je de eerste afspraak hebt bij de vk, spannend! 
@loesz, nog geen menstruatie en ook geen buikpijn ofzo. Maarja negatieve test vanmorgen dus ongesteldheid zal toch wel komen. Bij jou dus waarschijnlijk ook een nieuwe ronde, samen weer positief een nieuwe maand in proberen te gaan. Ik moet nu weer even over een teleurstelling heen. 
 
Inmiddels ben ik ook ongesteld geworden. Waarschijnlijk nu de stress weg was omdat de test negatief was vanmorgen. Op naar ronde 5. 
Alle zwangere dames onder ons!! Geniet ervan:)
 
@Biho, was fijn, nogmaals die bevestiging! Congrats!
 
Inmiddels hebben wij hier eeen setje van 4 testen liggen waarbij het streepje steeds ietsjes donkerder wordt. Het is inmiddels aardig paars :). Kwa kwaaltjes valt het nog mee. Wel af en toe misselijk, maar, ben inmiddels ook ziek geworden dus ik weet niet of dat van het zwangerschapshormoon komt of het griepvirus. Ook af en toe lichte mentruatieachtige krampen. Die vind ik toch ook wel spannend. Ik weet dat dit juist een teken van zwangerschap kan zijn, maar het lijkt soms zo erg op naderende ongesteldheid...brrr
Inmiddels ook wat telefoontjes gedaan met de huisartsenprakijk en de verzekering ivm de vakantie naar Thailand. Moet nu maandag bij de huisarts nog een test doen, waar zijn dan weer een verhaaltje bij schrijven met handtekening voor de reisverzekering. Ze hadden de situatie nog niet eerder aan de hand gehad, zo vroeg....altijd fijn om uniek te zijn, hahah.
Worden aardig wat leugentjes om bestwil de komende tijd ben ik bang....vind ik toch wel erg lastig.
@junibaby, ben erg benieuwd hoe het met jou is. 
 
 
Terug
Bovenaan