NOD tussen 5 en 20 februari

@Suussske wat jammer :-( ik hoop dat je het de volgende ronde wel raak is!!
@ Moukie fijn dat het streepje donkerder blijft worden! succes met de smoejes verzinnen ;-)
@junibaby12 hoe gaat het bij jou?
Bij mij zet nog niks door.. wel vlagen met (bekende)krampjes maar alleen beetje lichtbruine afscheiding. Afwachten..
 
Lieve dames, ik had nog een beetje hoop omdat ik overtijd was. Wilde een bloedtest gaan doen en dan naar de vk.
gister avond misselijk en vanochtend ook met misselijkheid opgestaan. 
 
donderdag dus die propslijm gehad met bruin erdoorheen. 
Sinds 2 dagen echt pijn na de ...
vandaag gezellig een dagje Blijdorp maar daar kreeg ik dus een blop bloed met slijm. Daarna alleen helderrood bloed zonder dingetjes etc etc maar echt pijn in mn buik!?
kan niets goeds betekenen. 
 
Toch heb ik zorgen over Mn volgende eisprong hoe ik die kan berekenen.. want deze maand had ik dus een cyclus van 37 dagen???????
 
ik denk ergens dat ik een miskraam heb?
 
Hallo meiden, ik meldt me ook aan als dat nog mag?? Gefeliciteerd voor alle dames met een positieve test! 
Ik zou gisteren ongesteld moeten worden. Niet gebeurd dus heb ik vandaag een test gedaan. Deze was helaas negatief. Ik heb in het begin wat last gehad van krampen maar die zijn nu helemaal weg. Wel last van mijn rug en rommelende darmen. Maar dit kan natuurlijk ook door een evt menstruatie komen. We zijn nu in de 4de ronde. Menstruatie wad altijd tussen de 28 en 30 dagen. 
Het zou zo leuk zijn maar merk wel dat ik er veel mee bezig ben...afwachten maar!
 
Suussske jammer zeg hopelijk is het de volgende keer raak xxxx
 
Mouki succes met alles regelen ivm de reis! En ja ik heb dus ook al tegen wat vriendinnen moeten liegen.. niet leuk maar het is niet anders..
 
Loesz ik duim voor jou!
 
Amre ahhh klinkt inderdaad niet goed.. heb je wel een positieve test in handen gehad? Ik snap dat je denkt aan een miskraam.. misschien toch even richting de huisarts gaan.. als het echt een miskraam is moet je het wel zeker weten. Ik heb met kerst dus ook een miskraam gehad en had een cyclus van 38 dagen. 30 dagen later, geteld vanaf de eerste dag bloedverlies met de miskraam, had ik weer een eisprong. Dus dat viel nog wel mee..... ik hoop er evengoed het beste op voor je meid!
 
 
Mama-M89 ik duim ook met jou mee! Als ik jou was zou ik over 3 dagen weer met ochtendurine een test doen. Of een early test..... succes!
 
Lief van je ukkepukkk!
Ik duim zeker voor iedereen.
@amre, wat vervelend om te horen. Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan. Ik hoop het beste voor je!
@mouki, hoe voel jij je op dit moment? Lekker zwanger of veel kwaaltjes? 
Ik hoop voor iedereen straks een positieve test! We houden hoop!
 
@Jessicacat, ik testte eerst ook negatief met de gewone testen en positief met de early testen.
Dus dat kan heel goed.

@M H, ik zou gewoon 14 februari testen, wat je zegt.
Een prachtige datum.

@Moukie, tja, wanneer kun je echt vol overtuiging zeggen… Ik ben zwanger.
Ik denk door een positieve zwangerschapstest vast te hebben.
Je bent dan namelijk gewoon hartstikke zwanger.
En in de hele zwangerschap kan er wat gebeuren en na de zwangerschap net zo goed.
Je hebt nooit garanties of zekerheden over het leven van je kleintje…
Dus ik ben van mening dat elk klein ukkie het verdient om erkent te worden.
Hier gaat het allemaal prima, lekker misselijk enzo ?

@BiHo, jaaaaa, wat spannend zeg…
Ik lees je berichtje nu op zondag, dus de kans dat ik zo antwoord krijg is best aanwezig, ben benieuwd hahaha :p
Wooooohooooooo, positieve testen dus!! WAT GOED!!!
Gefeliciteerd!!!

@Champie, jij ook al, wat goed zeg.
Gefeliciteerd!!!

@Ukkepuk, ooow ja ik herken dat zo goed.
Elke keer als ik maar een beetje afscheiding voel wil ik al gaan kijken.
Ook ik heb er deze keer een heel goed gevoel over dat het wel goed gaat komen, maar toch door wat wij meegemaakt hebben, ben je minder onbevangen.

@Nbaas, dat zouden heel goed je banden kunnen zijn, klinkt verder prima toch.

@Amre, ja dat is inderdaad wel makkelijker ?
Ik heb verder geen verstand van die afscheiding.
Hier eigenlijk zo goed als geen afscheiding.
Wat fijn dat ze je volgende week gaan onderzoeken, waardeloos als je een week overtijd bent en nog niet positief test.
En die Oh is echt irritant pfftttt…..
Lees nu even wat verder en oooow neee, waardeloos zeg!!
Klinkt inderdaad niet goed ☹

@Suussske, het was een heel leuk en fijn bezoek. Ze had een goede dag, dus dat was heel fijn.
Ik heb haar alleen verteld dat er waarschijnlijk nog 1 bij kwam.
Daar reageerde ze heel leuk op (voor iemand die bijna niet meer kan reageren).
Mijn tante zat er naast, die weet wel dat ik bezig ben, maar nog niet dat het al raak is.
Jammer van je negatieve test Suussske, is er nog hoop dat je te vroeg was?
Ik lees nu ook dat je al ongesteld bent geworden, balen zeg.
Op naar de volgende maand, hoop zo voor je dat het dan raak is.

@Ukkepuk, Ik was gisteren in Limburg en kon dus niet testen.
Vanmorgen heb ik wel getest ?
Wat geven jouw testen aan dan?
In welke zin hetzelfde als bij mij?

@Mama m89, Welkom bij deze gezellige groep, ik hoop voor je dat het een zwangerschap wordt.
In welke ronde zit je nu?


Bij mij gaat het dus prima, nog steeds elke dag lekker misselijk en geen ongesteldheidskrampen zoals vorige keer voor mijn MK.
Vanmorgen heb ik weer getest met een “normale” test, dus niet met een early test.
En deze gaf een duidelijke streep aan ?


 
@Jessicacat, ik testte eerst ook negatief met de gewone testen en positief met de early testen.
Dus dat kan heel goed.

@M H, ik zou gewoon 14 februari testen, wat je zegt.
Een prachtige datum.

@Moukie, tja, wanneer kun je echt vol overtuiging zeggen… Ik ben zwanger.
Ik denk door een positieve zwangerschapstest vast te hebben.
Je bent dan namelijk gewoon hartstikke zwanger.
En in de hele zwangerschap kan er wat gebeuren en na de zwangerschap net zo goed.
Je hebt nooit garanties of zekerheden over het leven van je kleintje…
Dus ik ben van mening dat elk klein ukkie het verdient om erkent te worden.
Hier gaat het allemaal prima, lekker misselijk enzo ?

@BiHo, jaaaaa, wat spannend zeg…
Ik lees je berichtje nu op zondag, dus de kans dat ik zo antwoord krijg is best aanwezig, ben benieuwd hahaha :p
Wooooohooooooo, positieve testen dus!! WAT GOED!!!
Gefeliciteerd!!!

@Champie, jij ook al, wat goed zeg.
Gefeliciteerd!!!

@Ukkepuk, ooow ja ik herken dat zo goed.
Elke keer als ik maar een beetje afscheiding voel wil ik al gaan kijken.
Ook ik heb er deze keer een heel goed gevoel over dat het wel goed gaat komen, maar toch door wat wij meegemaakt hebben, ben je minder onbevangen.

@Nbaas, dat zouden heel goed je banden kunnen zijn, klinkt verder prima toch.

@Amre, ja dat is inderdaad wel makkelijker ?
Ik heb verder geen verstand van die afscheiding.
Hier eigenlijk zo goed als geen afscheiding.
Wat fijn dat ze je volgende week gaan onderzoeken, waardeloos als je een week overtijd bent en nog niet positief test.
En die Oh is echt irritant pfftttt…..
Lees nu even wat verder en oooow neee, waardeloos zeg!!
Klinkt inderdaad niet goed ☹

@Suussske, het was een heel leuk en fijn bezoek. Ze had een goede dag, dus dat was heel fijn.
Ik heb haar alleen verteld dat er waarschijnlijk nog 1 bij kwam.
Daar reageerde ze heel leuk op (voor iemand die bijna niet meer kan reageren).
Mijn tante zat er naast, die weet wel dat ik bezig ben, maar nog niet dat het al raak is.
Jammer van je negatieve test Suussske, is er nog hoop dat je te vroeg was?
Ik lees nu ook dat je al ongesteld bent geworden, balen zeg.
Op naar de volgende maand, hoop zo voor je dat het dan raak is.

@Ukkepuk, Ik was gisteren in Limburg en kon dus niet testen.
Vanmorgen heb ik wel getest ?
Wat geven jouw testen aan dan?
In welke zin hetzelfde als bij mij?

@Mama m89, Welkom bij deze gezellige groep, ik hoop voor je dat het een zwangerschap wordt.
In welke ronde zit je nu?


Bij mij gaat het dus prima, nog steeds elke dag lekker misselijk en geen ongesteldheidskrampen zoals vorige keer voor mijn MK.
Vanmorgen heb ik weer getest met een “normale” test, dus niet met een early test.
En deze gaf een duidelijke streep aan ?



 
 
Wat spannend allemaal! Wij zitten nu in ronde 4. Spannend dus! Ik ga over 3 dagen weer testen denk Ik! Mits ik ongesteld wordt natuurlijk. 
Ik ben zo blij voor iederee die een positieve test heeft. Gewoon heel erg gaan genieten!
Hebben jullie je al aangemeld bij de verloskundige of een echo gepland?
 
 
Terug
Bovenaan