NOD tussen 5 en 20 februari

@junibaby wat fijn zeg dat je het nog hebt kunnen zeggen en dat dan ook nog is een goeie dag had! Fijn voor je! 
@Mama-M89 Ooh spannend bijna dus ! Afwachten weer 
Ja vanmorgen weer getest ni met een echte clearblue test en het + knalde eruit! Dus ik ga morgen ook met VK bellen, de gene waar wij heen gaan doet de eerste echo rond de 7-8 weken! Dat houd dus is dat we 3 a 4 weken moeten wachten spannend! 
 
Gelukkig weinig kwaaltjes alleen in de avond misselijk en als ik te lang wacht met eten! 
 
Leuk Junibaby12 en BiHo! Wat fijn dat jullie eindelijk echt kunne zeggen dat je zwanger bent! 
Voor de rest van de dames, gewoon hoop houden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. 
Ik hou jullie op de hoogte van mijn test!! 
 
Ik heb vanochtend om 500 weer een test gedaan van cb en deze zei 1-2 weken zwanger dus ik ga er lekker van genieten. Ben zo blij!!! Dank voor jullie lieve reacties! Hoop dat iedereen snel zwanger raakt kus 
 
Wat fijn junibaby12 dat je je oma het nog hebt kunnen zeggen :) en wat fijn dat ze een goede dag had. 
Hier de carnaval zonder alcohol doorgekomen, wel gerookt. 1 pakje in 3 dagen dus al een stuk minder dan anders. 
Wat fijn al die positieve testen. 
Liefs 
 
Junibaby12 ik bedoel daarmee dat ik een positieve ClearBlue test had met “zwanger 1-2 weken” rond dezelfde periode toen jij precies dezelfde uitslag had. 
Ik heb een paar dagen geleden een goedkope Kruidvat test gedaan (met pipetje) en die 2e streep was binnen een paar seconde al zichtbaar, en binnen 5 minuten was de 2e streep al heel donker! 
Ik was daar erg benieuwd naar, omdat onze situaties (ook door onze beide miskraam vooraf) wat op elkaar lijken.. :)
Ik heb gisteren carnaval gevierd met Amstel radler 0.0% en het is me prima bevallen! Haha. Ik kan er steeds meer van gaan genieten hoe verder de dagen vorderen.. :)
 
@Ukkepuk, wat goed zeg.
Het is echt zo fijn dat we allebei na onze MK weer zo snel zwanger zijn.
Wanneer was jouw NOD dag ook al weer?
Leuk dat we tegelijk oplopen.
Op naar een prachtige zwangerschap :)
 
Junibaby12 naar verwachting was mijn NOD rond 7 februari! En de jouwe?
En heeft jouw VK je met 6 weken ook al een echo aangeboden? Ipv met 8 weken, vanwege de miskraam...
We gaan er gewoon vanuit dat het deze keer helemaal goed gaat komen inderdaad! :) x
 
Terug
Bovenaan