NOD tussen 5 en 20 februari

@Ukkepukkie
De mijne was 10 februari.
Ik wacht tot ik terug gebeld wordt door het prenetaal centrum.
De Echo's worden niet bij mijn VK gemaakt.
Dus moet daar ook nog apart heen.
Krijg dus vandaag of morgen wel een afspraak voor een Echo.
8 maart intake Verloskundige.
Wanneer mag jij voor een echo nu dan?

En voor de rest van de meiden, komen er vandaag of morgen nog NOD's aan?
Ben het echt helemaal kwijt in mijn eigen roller coaster!
 
Wij hebben vrijdagochtend de 23e de eerste echo.. met 6 a 6,5e week zwangerschap.. de VK vertelde dat er misschien nog net geen hartactiviteit te zien zal zijn.. maar daar zijn we dus al op voorbereid.. hopelijk zien we toch in ieder geval duidelijk dat ons vruchtje op de goede plek zit. 
En de week erna heb ik een afspraak bij ons thuis met een medewerkster van “moeders voor moeders”.
Ik zou als ik jou was gewoon vragen om een vroege echo ivm je verleden. Maar mijn VK bood het gelukkig zelf al aan. 
Ik ben ook benieuwd naar alle resultaten en verhalen van de overige dames.... :)
 
Dames, even een vraagje
Ik heb sinds vannochtend zo'n pijn in me onderbuik dat ik bijna niet meer rechtop kan staan, mijn onderrug is ook gevoelig. Ik dacht ik word ongesteld maar niks te bekennen! 
Wie had dit ook? 
 
Wanneer had/heb jij je NOD JessicaCat? En heb je wel of geen positieve test gehad al? 
Ik heb zelf rond de periode van innesteling pijn gehad aan mijn onderrug maar niet hele erge buikpijn.....
ik wacht je berichtje even af en hopelijk gaat de pijn minder worden. Beterschap!!
 
@Ukkepukkk morgen is mijn nod
Heb nog nooit zo'n menstrustie pijn gehad!
Nu is het gelukkig weg maar werd daarna beetje misselijk
Ik had vorige week een vroege test gedaan waarvan 1van de 3 licht positief was dus we wachten maar af
 
@JessicaCat, Je kan innestelingspijn hebben, maar dat lijkt me dan wel weer aan de late kant.
Het kan ook zijn dat je baarmoeder zich aan het ontwikkelen is.
Het kunnen ook je banden zijn.
Of je hebt inderdaad een opkomende ongesteldheid.
Kan echt van alles zijn.
Ga je morgen weer testen?
Spannend hoor...!!
 
Hi dames ik ben oprecht blij voor een ieder die n klein wondertje in haar buik heeft!!?
 
ik heb zoveel vraagtekens nog..
zaterdag na 8 dagen overtijd te zijn toch een soort van menstruatie. Alleen is het zo anders dan anders? Normaal bloed ik veel meer nu kan ik bwvz 1 maandverband per dag in houden?
verder ben k nog steeds misselijk wat ik ook voor Mn menstruatie had? Afkeer oo bepaald soort voedsel ook. Borsten voel ik wel minder dan voor de menstruatie. 
Ik heb een bloedtest staan maar twijfel nog om een gyn te bellen om te controleren want k weet echt niet meer waar ik aaan toe ben?!?!
 
Terug
Bovenaan