NOD tussen 5 en 20 februari

Ukkepuk en junibaby12; wat fijn dat jullie zo snel naar je MK al weer zwanger zijn en hier van kunnen gaan genieten. 
Hier nog steeds in spanning tot NOD 14 februari. Heb pijntjes in mn baarmoeder gevoeld maar zijn nu weer weg. Carnaval geen druppel gedronken, wel gerookt maar ook heb ik nu ineens een afkeer hier tegen. Hierdoor rook ik nog amper en hoop stiekem dat mijn lichaam me hierdoor waarschuwt. Aan alles denk ik zwanger te zijn, een heel gek voorgevoel. Wel zal ik dan ontzettend balen als blijkt dat ik dus tijdens mijn zwangerschap de eerste 3 weken gerookt heb.. 
Zojuist voor het eerst mogen oppassen bij mijn neefjes. Hem voor de eerste keer vast mogen houden terwijl de sondevoeding doorliep en daarna gespuugd op mn net schone kleren. Zoveel kriebels is mijn buik omdat ik het zo lief vond. Ook het steriliseren van de flesjes en het opvouwen van de kleertjes is zoo schattig. Hopen op een mooie Valentijn dit jaar. 
Liefs 
 
@M H, Oooooow wat een spanning, ik leef zo met je mee...
Nog 2 daagjes volhouden, dan mag jij ook testen.
Ik heb ook gerookt toen ik in 2011 zwanger raakte van mijn dochter, waren we nog niet echt bezig met zwanger worden.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongeveer een jaar moest ontpillen.
Maargoed ik stopte wel met roken omdat ik echt niet wilde roken als ik zwanger was en ik wilde ook niet moeten stoppen omdat ik zwanger was, die stres had ik geen zin in.
Op een dag had ik ruzie met mijn vent en ik ging even een blokje om, moest gewoon even afkoelen, ik was zoooo kwaad.
En dacht toen... ach krijg wat, ik steek een sigaret op, daar heb ik nu heel veel zin in.
Dus ik kocht een pakje sigaretten, stak een sigaret op en ging gruwelijk over mijn nek....!!!

Dus wat jij nu hebt, herken ik zoooo enorm, mijn lichaaam weigerde het ook toe te laten.
Dus hele goede hoop voor jou!

En ook zo leuk zoals jij nu nog over wasgoed praat hahaha....
Zo lief en schattig.
Maar vergeet niet, die lieve schattige kleertjes worden groter met de tijd, bij mij is het af en toe net of mijn was zichzelf voortplant whahahaha
Alle was weg en ik draai me om en alle wasmanden weer vol.
BIZAR!!!
Maargoed, ik hou je in de gaten en hoop echt dat je met ons mee doet!!!

@Amre, tjonge wat waardeloos zeg.
Je klinkt inderdaad heel erg zwanger.
Gewoon bellen.
Duidelijkheid is ALLES!!!
Succes wijfie
 
Ik werd vorige maand op dinsdag heel licht ongesteld is dit de eerste dag waarop ik kan testen? Morgen dus! Ik heb die kruidvat test gekocht 2 voor 5 euro heb gehoord dat die heel gevoelig zijn
 
Wat fijn dat sommige al zo snel een echo hebbben. 
Ik heb vandaag met de VK gebeld, maandag 12 maart, dan ben k 8 weken zwanger. 
Ooh wat een eeuwigheid ljkt dat te duren. Maargoed, we hebben allemaal leuke dingen op de planning staan dus hopelijk is het snel zover. 
Wie moeten er nog testen ik weet het ook niet meer precies van iedereen. 
 
Dankjewel voor je reactie Junibaby. Heb echt goede hoop en wil dus nu ook stoppen! 
Hilarisch over de was, heb ik thuis ook zonder kinderen al haha. 
Jessicat. Heel veel succes morgen. X 
 
Hi iedereen, ik ben vandaag 1 week overtijd. Donderdag negatief getest en gister ook. Maar ik bedenk me nu dat ik helemaal niet zeker weet of het wel zo negatief is. Ik gebruikte testjes van de action en daar kreeg ik een horizontaal streepje ipv een verticaal streepje als je zwanger bent.. Vanochtend een andere test gedaan en die was negatief. Weet niet wat ik ermee moet. Heb veel afscheiding maar verder niet echt kwaaltjes. 
 
Terug
Bovenaan