NOD tussen 5 en 20 februari

Dames, ik kon het niet laten om te testen en wat denk je? Gewoon een POSITIEVE test in mijn handen!! Ik kan het niet geloven! Een streep is een streep toch?
Morgenochtend weer een test doen
 
Waaaw! Wat een mooie positieve verhalen allemaal!! Gefeliciteerd voor de meiden die een positieve test hadden. 
Fijn voor jullie meiden dat de echo al bij 6wk kan worden gedaan. 
BiHo: jij moet nog even wachten maar het is het zeker waard! Als je dat kleine minimensje in je buik ziet ben je gelijk verliefd!
Amre: wat vervelend die onzekerheid he. Hou vol meid!
Hier nog alles rustig. Geen menstruatie nog....durf niet goed te testen. Bang dat ie toch wee negatief zal zijn. Nu 4 dagen overtijd. Heb er wel weer een kwaal bij. Zere liezen! Heeft iemand dit ook? Gewoon als ik stil zit heb ik een soort kramp! Heel gek. Maargoed.  Ik ga woensdag weer testen....
Geniet van julle zwangerschappen! 
 
WIHOOEEE gefeliciteerd Jessicat! Een streep is een streep :) genieten nu. 
Wat vervelend mama m89. Heb wel op een blog gelezen van Anouk zwanger ofzo iets dat zij dat bij beide zwangerschappen wel had. Ik kan je er niet bij helpen helaas. 
Gebruiker, wat vervelend. Heel veel succes en hopen dat je menstruatie uitblijft en je HCG gewoon langzaam opbouwt. 
Kan niet wachten met testen over 2 nachtjes slapen. Vriend denk dat ik pas 15 februari s middags de test doe maar doe hem gewoon op Valentijn s ochtend. Als ik dan niet ongesteld ben en geen klachten van een aankomende heb.. Kan ik hem in ieder geval een klein groot kado geven als het wel zo is. Iemand een leuk idee om het te vertellen? Ook aan familie? Mijn eerste keer dat mn ouders opa/oma worden. Bij mijn vriend familie zijn er al meerdere kinderen. 
Geniet allemaal van de positieve testen voor diegene die dat hebben. Zo verdiend allemaal. Ben echt oprecht blij voor jullie
 
Junibaby12 fijn dat je ook zo snel terecht kan!!
 
Amre wanneer heb je de bloedtest want ik kan me helemaal voorstellen dat je nu echt niet weet wat je moet.... Als het niet op korte termijn gepland staat dan zeker gewoon bellen naar de gyn! Gewoon “lak” aan hebben en doen!
 
M H nog even geduld ik ben heeeel benieuwd!! Zou toch een super Valentijns cadeautje zijn hè, het is je enorm ggegund!
 
BiHo we gaan de weken gewoon gezamenlijk met zn allen aftellen!!! :)
 
Gebruiker10060802 als ik jou was zou ik gewoon een ClearBlue test halen waar duidelijk op staat “zwanger” of “niet zwanger”.. is spannend maar dan weet je wel meer waar je nu aan toe bent! Succes!!! 
 
JessicaCat PROFICIAT meid te gek!! Ik zou als ik jou was morgenochtend met ochtendurine opnieuw testen en als het goed is moet je dan nog een iets duidelijkere streep hebben :)!!!
 
MamaM89 ik heb ook vaak last van een wat gevoelige rechter lies.... maar geen kramp, maar een beetje een “zeurend” gevoel.. alsof er iets zit.. had ik tijdens de vorige zwangerschap ook.. ik duim met je mee woensdag! 
 
 
 
@ukkepukk
 
ik kan deze week de bloedtest doen! Heb zo n formuliertje dus ik kan gaan wanneer ik wil.. wanneer zal ik gaan?
ik heb vanaf vandaag heel weinig bloedverlies meer? Dus 2 dagen wel nu vandaag nee?
ik begrijp dat ik 3 nega test echt nee is maar kom op wordt er wel een beetje gek van van alle kwaaltjes? Heb ze nog allemaal!! Inclusief Mn borsten die nog gevoelig zijn en de misselijkheid moet vergeten vandaag weer is maagzuur? 
Kijk toen ik bloedde dacht k al van ja ben gewoon ongesteld punt uit maar naarmate ik ging kijken is t veel minder bloedverlies, geen pijn meer, beetje bruin ook dus alsof ik aan t einde van Mn menstruatie ben terwijl ik net sinds zaterdag bloedt? Echt letterlijk wtf is dit
 
Bedankt meiden! 
Ik heb nu al last van rommelde darmen! 
Maar alle symptomen zijn het waard! 
Nu maar hopen dat de test morgenochtend ook positief is haha
 
 
Amre wat een onduidelijke situatie voor jou zeg... als ik jou was zou ik die bloedtest gewoon snel doen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid.. sommige vrouwen verliezen namelijk iedere maand wat bloed dus het hoeft niet perse iets te betekenen.. en als de bloedtest negatief uitslaat kun je altijd een week later nog eens zelf een test doen voor de zekerheid. Succes!!
JessicaCat je test moet morgen met ochtendurine zeker weer positief zijn, minstens zo positief als vandaag! Jeeeej
 
Terug
Bovenaan