NOD tussen 5 en 20 februari

De test was weer positief! Dus ga ik het nu steeds meer geloven haha.
@amre wat een vervelende situatie! Ik zou zo snel mogelijk die bloedtest doen. Het duurt toch altijd even voordat je de uitslag krijgt!
 
@Jessica wat fijn! Helemaal genieten nu :) 
@amre wat verschrikkelijk die onzekerheid. Gewoon snel bloed prikken en dan weet je het in ieder geval zeker. 
Kan de griep / verkoudheid invloed hebben op de test? Vanochtend opgestaan met keelpijn en warm/koud. Denk koorts of verhoging te hebben. 
Heb me echt moeten beheersen vanochtend om geen test te doen. 
Liefs 
 
M H nee voor zover ik weet heeft ziek zijn niks te maken met de hoeveelheid hcg in je lichaam.. maakt dus niks uit! Oeeee nog 1 dagje voor jou! Spannend
 
Gefeliciteerd @JessicaCat wat super nieuws voor je zeg, wat een vruchtbare maand zeg! 
 
@Amre weet je al wanneer je bloed gaat prikken?
@MH ooooh spannend nog 1 dagje wachten ik hoop het zo voor je. wij hebben al een manier om te vertellen, voor mijn ouders is eht ook het eerste kleinkind, mijn schoonouders hebben al 1 kleinzoon. 
Wij zijn allebei motorrijders, en gaan nu een kleine loopmotor kopen, en dan zetten we die motor naast die van ons en maken we een foto met de tekst, new biker is coming october 2018! die foto drukken we af en doen we in een lijstje, en dit geven we dan aan de ouders, onze broers en mijn oma. Dus zijn heel benieuwd naar de reactie. Wij maken het alwel klaar, omdat wij op maandag de echo hebben en mijn vader woensdags alweer weggaat voor 2 maand dus dan direct dinsdagavond vertellen zooo spannend ben zo benieuwd naar hun reacties. 
De rest al een idee over het vertellen, goeie vraag MH wel leuk om dat te lezen. 
 
 
 
@biho
wat leuk zeg jouw idee haha. 
 
Ik kan gaan wanneer dat formuliertje thuis aan komt! Alhoewel ik niet zo goed durf want gewoon bij God niet wat de uitslag zal zijn. Ik ga er vanuit dat t gewoon geen zwangerschap is. Maar dan komen de vragen weer waarom bleef Mn menstruatie uit en wrm na 8 dagen een lichte bloeding voor 4 dagen? En waarom heb ik nog steeds de kwaaltjes? Wanneer kan k Mn echte menstruatie verwachten en wanneer zal Mn volgende eisprong plaatsvinden? Wordt zo gek want k ben iemand die overzicht heeft en duidelijkheid snel wilt hebben ja of nee?!
 
sjongejonge ik maak me zelf denk gewoon gek ☹️
 
hallo! Ik kom hier zomaar even binnenvallen als jullie het niet erg vinden... Mijn NOD is 17 feb en ik ben op van de zenuwen! Ik voel echt namelijk al wat gerommel al een paar dagen, lichte steekjes, lichte maagzuur, beetje chagerijnig en wat vaker een hongergevoel. Ik had me voorgenomen om met een early predictor niet vroeger te testen dan morgen: Valentijnsdag (zou  echt mega leuk zijn :))
Maar ik kon het toch niet laten en heb net (op werk nota bene) een testje gedaan en: GEEN controlestreep, haha ik werd gek! Bij de teststreep stond overigens 1 streep (van niet zwanger). Maar wat denken jullie? Is de kans dan groot dat ik inderdaad niet zwanger ben of moet ik gewoon morgen of overmorgen weer testen omdat het dan alsnog zo zou kunnen zijn? 
Succes allemaal met jullie testen en afwachten! 
 
 
Hoi Ava! Welkom! Spannend! Als je zoals jij een paar dagen voor je NOD al wilt testen met een vroege test, kun je dit het beste met je eerste ochtendurine doen. Ik zou het dus morgen nog eens proberen. Maar je bent natuurlijk wel heel vroeg... maar snap je gevoel als je al die symptomen al hebt!
Succes ermee! En geeft de test morgen weer niks aan dan toch wachten tot minimaal je NOD.. :)
 
Terug
Bovenaan