NOD tussen 5 en 20 februari

Ps. Ik denk trouwens dat je de streepjes per ongeluk door elkaar haalt.. als je geen controle streep ziet dan is de test niet goed uitgevoerd en is die niet geldig. Staat ook in de beschrijving. Heb je alleen 1 controle streep dan betekent dit niet zwanger. En heb je 1 controle streep en 1 test streep dan betekent dit bij de meeste testen WEL zwanger? Dus; even goed nagaan of je test misschien niet geldig was....
 
he Ukkepukkkie , Dank je wel voor je antwoord!
Ik had inderdaad geen controlestreep dus de test was gewoon niet geldig. (Hij gaf wel een streepje bij de teststreep, dit was de early predictor van Kruidvat huismerk waarbij een streepje niet zwanger is en een plusje wel zwanger). Maargoed, hij was dus evengoed niet geldig en moet ik het nog een keer proberen.(M'n ongeduldigheid werd gewoon bestraft, haha!) En goed idee: ik moet inderdaad gewoon even in de ochtend testen, is sowieso betrouwbaarder. En misschien gewoon heel even nog wat dagen wachten. Moeilijk om geduldig te blijven.  :) Groetjes, Ava
 
Hoi Ava, spannend he!!
Ik heb vorige week ook met vroege testen getest waarvan er 1 een heel licht streepje was. Voor de rest negatief! Dus je zou gewoon negatief kunnen testen terwijl het misschien anders is. Ik heb gisteravond een test gedaan een dag voor mijn nod en ben zwanger! Ik heb trouwens getest met de kruidvat 2 voor 5 euro! Zelfs de vroege cb gaf negatief aan van de week! 
Gewoon nog even geduld hebben, is zo moeilijk!! 
Succes 
 
Omg Gefeliciteerd JessicaCat! Wat leuk voor je! Hoeveelste kindje?
Dank voor je verhaal! Dat geeft me hoop en houdt de spanning erin voorlopig. Ja die 2 voor 5€ (met pipet?) blijft gewoon echt de beste he? Ik heb het met een eerdere zwangerschap ook gemerkt, toen ook als eerst een streep met die. Ik heb me weer laten misleiden door de ‘Early predictor’ verkoop truc, maar je ziet het, dat was een miskoop met die ontbrekende controlestreep. 
Ik hou jullie op de hoogte, succes allemaal! 
 
@Ava ons eerste kindje dus allemaal best spannend!!
Ik heb vannochtend ook nog een andere kruidvat test gedaan en die gaf nu ook positief!
Ik ga volgende week de clear blue doen 
Die early predictor is niet de betrouwbaarste volgens mij! Ik zou nog even wachten en dan met die kruidvat eigenmerk testen!
 
Hallo allemaal, 
Nou, nog even een berichtje voordat ik morgenvroeg ga testen. Ik ben echt op van de zenuwen, hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Ik heb mijn vriend verteld dat mijn NOD de 15e pas is, dus hij verwacht morgen niets als het wel zo is. Lijkt me een onwijs gaaf Valentijnskado :) Ik heb zoveel kriebels in mijn buik en kan aan niets anders meer denken. 
 
@Ukkepuk, dankjewel voor je reactie over mijn vraag van de griep/verkoudheid. En wat een ontzettend leuk idee van de motoren. Wij hebben wel een gedeelde hobby, namelijk karten, maar ik heb al een aantal ideeën. Mijn ouders weet ik nog niet, misschien een gelukskoekje met daarin een briefje. Mijn middelste zus geef ik een fles drank met daarop een eigen etiket, mijn jongste zus geef ik een doos koekjes met daarin de tekst; mijn moeder wil niet als enige een dikke buik o.i.d. Ze houden daar allebei namelijk heel erg van. Een andere vriendin van mij heeft beloofd om te stoppen met roken dus die geef ik een nicotinepleister o.i.d 
@Ava; ik zou persoonlijk niet voor een early test gaan. Hoe verleidelijk het ook is, als je zwanger bent en een week later alsnog ongesteld wordt is het erg jammer en ben je alleen maar meer verdrietig. Dit omdat er toch nog vaak wat mis gaat in deze prille fase. Maar wat je doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten : ) 
Voor de rest; ik houdt jullie op de hoogte en wil jullie bedanken voor alle lieve woorden die jullie elke keer schrijven. Onwijs lief en doet me goed! 
Er valt mij trouwens wel iets op; Op het werk en in mijn sociale leven vertel ik af en toe wel eens over mijn neefjes en vandaag is de eerste baby in de vriendengroep geboren. Heel vaak krijg ik nu de vraag of het bij ons niet gaat kriebelen of toen ik vertelde dat ik niet had gedronken met carnaval, vroeg een collega of ik zwanger was. Hebben jullie dat ook, dat naast je nu veel meer zwangere vrouwen, baby's en ooievaars ziet dat er ook in je omgeving meer die vraag komt? Ik ben 24 dus vind het ook nog niet echt een leeftijd waarop je dat echt verwacht, zeg maar. 
Ik merk dat ik door de zenuwen een heel verhaal aan het typen ben dus ik ga nu snel naar bed, dan is het eerder Valentijn haha! Slaap lekker en ik houdt jullie op de hoogte. Hopelijk was deze maand net als voor alle anderen een vruchtbare maand. 
Liefs. 
 
Ava & M H heeeel veel succes morgenochtend en hoop dat ie bij beide positief is !! 
M H ik ben zelf net 30 geworden en mijn vriend wordt in april 33 jaar.. in onze vriendengroepen zijn al meerdere zwangeren (geweest).. dus wij horen de vraag ook vaker.. dus ik begrijp je helemaal !
Hoe wij het onze ouders gaan vertellen, en onze broertjes (“de ooms”) weten we nog niet. Met kerst hebben we ze vertelt dat we zwanger waren maar dit werd dus een miskraam.. we hebben toen aan beide ouders een fotolijst met een gedichtje en Nijntje gegeven.. maar we hebben geen idee wat we nu moeten doen.. het “super speciale” van die eerste keer vertellen krijg je namelijk nooit meer echt, denk ik..
 
Hallo allemaal. Nieuw hier!
Mijn NOD is 22e maar ik lees graag mee. Ik ben deze week een ochtend enorm misselijk geweest, is dit een mogelijk symptoom of is dit echt te vroeg? Normaal heb ik dit echt nooit.
Ook erg last van mijn botsten en stemmingswisselingen. Ik ben hierdoor ook echt mega ongeduldig om te testen.! Wellicht krijg ik door dit forum wat meer geduld. 
 
Terug
Bovenaan