Hallo allemaal,
Nou, nog even een berichtje voordat ik morgenvroeg ga testen. Ik ben echt op van de zenuwen, hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Ik heb mijn vriend verteld dat mijn NOD de 15e pas is, dus hij verwacht morgen niets als het wel zo is. Lijkt me een onwijs gaaf Valentijnskado
Ik heb zoveel kriebels in mijn buik en kan aan niets anders meer denken.
@Ukkepuk, dankjewel voor je reactie over mijn vraag van de griep/verkoudheid. En wat een ontzettend leuk idee van de motoren. Wij hebben wel een gedeelde hobby, namelijk karten, maar ik heb al een aantal ideeën. Mijn ouders weet ik nog niet, misschien een gelukskoekje met daarin een briefje. Mijn middelste zus geef ik een fles drank met daarop een eigen etiket, mijn jongste zus geef ik een doos koekjes met daarin de tekst; mijn moeder wil niet als enige een dikke buik o.i.d. Ze houden daar allebei namelijk heel erg van. Een andere vriendin van mij heeft beloofd om te stoppen met roken dus die geef ik een nicotinepleister o.i.d
@Ava; ik zou persoonlijk niet voor een early test gaan. Hoe verleidelijk het ook is, als je zwanger bent en een week later alsnog ongesteld wordt is het erg jammer en ben je alleen maar meer verdrietig. Dit omdat er toch nog vaak wat mis gaat in deze prille fase. Maar wat je doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten : )
Voor de rest; ik houdt jullie op de hoogte en wil jullie bedanken voor alle lieve woorden die jullie elke keer schrijven. Onwijs lief en doet me goed!
Er valt mij trouwens wel iets op; Op het werk en in mijn sociale leven vertel ik af en toe wel eens over mijn neefjes en vandaag is de eerste baby in de vriendengroep geboren. Heel vaak krijg ik nu de vraag of het bij ons niet gaat kriebelen of toen ik vertelde dat ik niet had gedronken met carnaval, vroeg een collega of ik zwanger was. Hebben jullie dat ook, dat naast je nu veel meer zwangere vrouwen, baby's en ooievaars ziet dat er ook in je omgeving meer die vraag komt? Ik ben 24 dus vind het ook nog niet echt een leeftijd waarop je dat echt verwacht, zeg maar.
Ik merk dat ik door de zenuwen een heel verhaal aan het typen ben dus ik ga nu snel naar bed, dan is het eerder Valentijn haha! Slaap lekker en ik houdt jullie op de hoogte. Hopelijk was deze maand net als voor alle anderen een vruchtbare maand.
Liefs.