NOD tussen 5 en 20 februari

@ukkepuk. Dat is wel ontzettend verdrietig maar gelukkig zijn er heel veel leuke manieren en ik denk dat hoe je het ook brengt de boodschap altijd mooi is. 
@gebruiker10062017: welkom. Hopelijk vind je op dit actieve forum veel geduld al wens ik je heel veel succes haha. Persoonlijk heb ik veel aan dit forum gehad met alle informatie en steun. 
 
Morning! Ik heb besloten nog heeeel even te wachten, inderdaad om missch teleurstellingen te voorkomen en mn NOD is echt pas zaterdag! Dank voor het advies @M H, en ik heb dat bij de eerste ook heeel erg gehad die vragen, best irritant. En toen ik zwanger was vroeg zelfs iemand op werk : “Was het gepland?” Wowww waar bemoei je je mee? Haha!
@JessiCat, wow zo spannend je eerste!!! Er komt dan zoveel op je af ineens. 
@Ukkepukkkie trouwens jij ook heel erg gefeliciteerd!! Vreselijk v de eerdere miskraam, maar hoe blij gaat je omgeving nu voor je zijn!! 
@gebruiker10062017, spannend! Ja dat waren bij mij de vorige keer de eerste klachten. Heb het nu weer. Ook de heeele tijd trek.
 
 
Hallo dames, allemaal een hele fijne valentijnsdag.
Dat we maar even lekker in het zonnetje gezet mogen worden.

@Jessica, JOEHOE!!!!! Wat goed zeg…
Welkom bij de club.
Ben echt superblij voor je!!
Ow en twijfel maar niet hoor, een streep is een streep en je bent er gewoon lekker bij.
Wat is je uitgerekende datum?

@Mama-M89, jij gaat vandaag testen!!!
Ik ben reuze benieuwd!!

@Amre, gewoon laten testen ,dat heb je antwoorden.
Dit is toch ook niks, ik zou daar heel erg ongelukkig van worden.
Ik hoop zo dat je je lekker bij ons aansluit.
Duim voor je!

@M H…. WAT EEN SPANNING!!!!
VERLOS ME!!!!!!!!

@Biho, wat een superleuk idee!!
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Mijn moeder zit in thailand, daar overwinterd ze elk jaar.
Ik heb aan haar man een kadootje meegegeven met sokjes met I love grandma erop.
Heb hem gister gecontact dat hij die vandaag mag geven.
Ik ga dan facetimen met haar en dan zeg ik fijne valentijnsdag en leg hij het kadootje voor haar neus.

@Ava en E W, Allereerst welkom bij deze super gezellige en vruchtbare groep dames ;)
Voor zover mijn kennis rijkt is je test niet geldig zonder controlestreep.
Zou gewoon een nieuwe doen, maar dan met ochtendurine.
Je bent er in ieder geval wel vroeg bij, maar het zou kunnen om vandaag te testen.
Succes in ieder geval.
Ik begrijp trouwens heel goed dat je ongeduldig bent…
Maar dat is ook mega logisch als je iets zo graag wilt!

Ben nu weer wat verder met lezen…
Wat stoer van je dat je even wacht.
Want hoe verlijdelijk is valantijnsdag om te gaan testen.
Een beter excuus is er volgens mij even niet hahaha.

@Ukkepuk, Lieve Ukkepuk, elk moment dat je verteld dat je een kindje krijgt is speciaal!!
Dit kan alleen jij jezelf afnemen.
Bedenk iets leuks en maak er een memorabel moment van!
Veel liefs Em
 
Nou, vannacht veel eruit geweest en ook water gedronken voor mijn keel. Om 8 uur urine opgevangen en net precies getest. Helaas negatief. Maar... Ben ook nog niet ongesteld geworden. We wachten af! 
Zijn er meiden die ook met testen van de action testen of .. ? 
 
Baal inderdaad. Had me zo leuk geleken deze datum! Maar goed, ook nog geen tekenen van menstruatie dus een kleine hoop nog. 
 
Terug
Bovenaan