NOD tussen 5 en 20 februari

Geeft niets, heb ik ook wel eens gehad. Ik denk erover om een kruidvattest te halen of wat zouden jullie doen, haha. 
 
Hej
Ik ben nieuw hier en lees graag mee. ik mag wachten tot de 19e maar vanmorgen helaas (nog) negatief.
Pas ronde 2 maar het wachten is echt vreselijk. Wel onwijs veel bewondering gekregen voor de dames die al veel langer aan het proberen zijn. 
Succes allemaal!
 
 
 
 
@M H, Ow nee, balen zeg.
Had inderdaad heel erg leuk geweest vandaag.
Nog even afwachten, misschien later.

@GZ, welkom hier.
Spannend allemaal he.
Jammer dat je negatief testte, maargoed, je bent ook nog erg vroeg.
Succes op het wachtbankje in ieder geval!
 
@junibaby12 Dankje, ik was inderdaad vroeg, kon niet wachten!! Deze maand ook ovu testen gedaan, daardoor waarschijnlijk extra spannend omdat de timing goed was :) . Ik heb hier op het forum ook jou verhaal gelezen maar pfoeh knap dat je zo positief blijft. 
@JessicaCat Super gefeliciteerd!! geniet van de tijd die komen gaat!
 
Hallo Meiden,

Ik wil graag meekletsen..
Ik heb op 19 Januari mijn spiraal (mirena) eruit laten halen en precies twee weken later op 1 Februari mijn eisprong gehad (met behulp van ovulatie testen ) Ik ben heel ongeduldig en heb zaterdag een test gedaan maar was helaas negatief. (action) ik wil vandaag die kruidvat 2v5 gaan kopen omdat ik hoor dat deze eerder de HCG opspoort.
Morgen wil ik testen omdat ik dan ook ongesteld moet worden. Normaal voel ik wel dat ik ongesteld moet worden maar mijn lichaam geeft nu dat niet echt aan. Ik heb zeurende rug pijn al dagen en ook last van mijn borsten.. Ze lijken trouwens al een cupmaat groter. vandaag heb ik hele waterige afscheiding.. Kan het zijn dat ik zwanger ben??
 
Terug
Bovenaan