NOD tussen 5 en 20 februari

@junibaby13 inderdaad jammer. Kon het toch niet laten om met de tweede urine van vandaag een kruidvattest te doen. Helaas ook deze negatief. 
Hopen dat mn menstruatie uitblijft en nog maar even aankijken anders overmorgen nog maar weer een test. Pfff! Is het eindelijk 14 februari en heb je nog spanning .. 
 
Hoi Dames, Ik heb een vraagje... maandag 29 jan had ik een positieve ovulatietest... vanmorgen heb ik een testje gedaan maar die was negatief. Heb ik te vroeg getest en vanaf wanneer zou mijn nod zijn?
 
Hee meiden,
Ik heb vanmorgen getest! Negatief! Echt jammer. Nog steeds geen tekenen van een menstruatie. Ik weet het ff niet meer....
 
Welkom > JennyP! Nog even geduld bewaren, spannend! 
 
Ava > superknap dat je de discipline hebt om nog even te wachten met testen! Respect voor jou serieus meid.
 
M H & Mama-M89 > wat jammer voor jullie :( maar over een paar dagen gewoon weer proberen hoor! En dan altijd met ochtendurine doen hoor, dat scheelt veel!!
Ik heb 2 keer met Action getest maar toen was ik te vroeg (ongeduldige ik..) dus ik heb er niet echt een bijzondere ervaring mee. Ik vind de “2 voor 5 euro” Kruidvat testen het fijnst + de Clear Blue digital.
 
GZ > jammer van je negatieve test maaaar.. als je 5 dagen voor je NOD test is dat natuurlijk ook wel erg vroeg!! Er is dus zeker nog hoop! Zeker omdat je goed zat met je ovulatietest! 
Ik heb 2 dagen voor mijn NOD al licht positief getest met de Early test van de Etos. En op NOD met Kruidvat test en 1 dag na NOD met CB digital. 
 
Kriebels > succes morgen met testen want dan is je NOD!! Ben heel benieuwd! Ik had precies dezelfde klachten en ook heel veel waterige afscheiding! Kan dus zeker ren symptoom zijn.
 
Gebruiker10056978 > als je op 29 januari je positieve (knal) ovulatietest hebt gehad dan heb je normaal gesproken ongeveer 7 tot 11 dagen erna de innesteling en 14 dagen erna je NOD.. dat zou betekenen op  12 januari je NOD.. jammer dat je nu negatief testte.. want je bent niet te vroeg met testen.. MAAR probeer 2 dagen later nog eens te testen met ochtendurine en de “2 voor 5 euro” Kruidvat test. Succes! 
 
 
 
 
 
Hee dames. 
Ik ben helaas vanavond ongesteld geworden dus we gaan de volgende ronde in. Vriendlief had een doos chocola gekocht dus die kwam goed van pas haha. Vannacht even balen en morgenmiddag na het slapen er weer tegenaan. 
Voor diegene die nog moeten testen .. heel veel succes! Laten jullie het weten? 
 
@kriebels vandaag is t zover!!
@mh wat onwijs kl*te maar op naar de volgende ronde. Lief van je vriend dat hij chocolaatjes voor je heeft meegenomen, die komen dan wel van pas :).
Manlief had voor ons bij mijn favoriete restaurant gereserveerd maar ik ben zo onzeker over wel of niet dat ik t eigenlijk zonde vond om te gaan omdat ik wel al uitkijk met eten Maar vooral met de wijntjes. Heb dan toch liever duidelijkheid. 
@ukkepukkie jij van harte gefeliciteerd ook! Ik hoop dat iedereen hier snel mag volgen! Geniet van de tijd die komen gaat. Ik was idd vroeg met testen, wel met een test van 6dagen voor nod. Morgen gooien we er weer een testje tegenaan :) 
Iedereen een fijne dag Vandaag!
 
Aahh MH ? wat balen en wat een teleurstelling. Wat lief van die chocola! Gek hoe de maanden soms voorbij vliegen maar als je ergens op wacht kan het allemaal zoooo langzaam gaan. Ik hoop dat de maand toch lekker snel voorbij vliegt voor je. En geniet nog van een paar laatste wijntjes. 
Mijn vriend kwam gisteren dus met een flesje wijn thuis en een roos. Ik zei: ehm schat, ik weet niet of ik durf te drinken want misschien ben ik wel zwanger. Toen heb ik die andere early test maar vast gepakt en: ja hoor, een plusje!! (En een controlestreep dit keer?)
Zo bizar, want bij onze eerste hadden we zoooveel moeite. Ook een paar miskramen dus we houden nog wel een kleine slag om de arm en probeer niet té enthousiast té worden nog. Wil eerst met 7 wkn een echo en echt dan pas aan de familie en vrienden vertellen. 
Toen heb ik toch maar dat allerlaatste klein wijntje genomen (echt mini) en geproost met mn stomverbaasde vriend (hij was ook wel heel blij hoor?) en nietsvermoedende zoon van 1,5. Maar ik had écht al zo’n gevoel. Had 3 feb -dacht ik- echt weer eens een keer een eisprong. (Die heb ik dus niet heel vaak, heel onregelmatig.) Zo’n opgezette buik en extreem gevoelige borsten. Toen dacht ik al ‘wie weet’ en het gevoel werd eigenlijk steeds sterker ook al heb ik nu nog niet zoveel meer klachten dan ‘heel veel trek’ en ‘iets gevoeliger voor geuren’ en lichtelijk chagerijnig. ?
Ik hoop dat degene die nog moeten testen dat jullie ook positief testen!! 
En als het niet zo is dat het dan heel snel voor jullie komt! ?
Ik moet het echt even verwerken nog maar ben super blij!! 
 
 
Hee lieve meiden,
 
Vandaag is het inderdaad zover en heb vanochtend een test gedaan maar deze is helaas negatief!! :( 
Ik vind het heel raar want heb niet de klachten die ik normaal heb met mijn NOD.. Mijn borsten zijn heel erg vol, steekjes in mijn onderbuik/blaas, zeurende pijn in rug (heb ik al paar dagen) en waterige afscheiding, opgeblazen gevoel.. 
zou ik misschien over een paar dagen toch nog positief kunnen testen? 
 
Terug
Bovenaan