Welkom > JennyP! Nog even geduld bewaren, spannend!
Ava > superknap dat je de discipline hebt om nog even te wachten met testen! Respect voor jou serieus meid.
M H & Mama-M89 > wat jammer voor jullie
maar over een paar dagen gewoon weer proberen hoor! En dan altijd met ochtendurine doen hoor, dat scheelt veel!!
Ik heb 2 keer met Action getest maar toen was ik te vroeg (ongeduldige ik..) dus ik heb er niet echt een bijzondere ervaring mee. Ik vind de “2 voor 5 euro” Kruidvat testen het fijnst + de Clear Blue digital.
GZ > jammer van je negatieve test maaaar.. als je 5 dagen voor je NOD test is dat natuurlijk ook wel erg vroeg!! Er is dus zeker nog hoop! Zeker omdat je goed zat met je ovulatietest!
Ik heb 2 dagen voor mijn NOD al licht positief getest met de Early test van de Etos. En op NOD met Kruidvat test en 1 dag na NOD met CB digital.
Kriebels > succes morgen met testen want dan is je NOD!! Ben heel benieuwd! Ik had precies dezelfde klachten en ook heel veel waterige afscheiding! Kan dus zeker ren symptoom zijn.
Gebruiker10056978 > als je op 29 januari je positieve (knal) ovulatietest hebt gehad dan heb je normaal gesproken ongeveer 7 tot 11 dagen erna de innesteling en 14 dagen erna je NOD.. dat zou betekenen op 12 januari je NOD.. jammer dat je nu negatief testte.. want je bent niet te vroeg met testen.. MAAR probeer 2 dagen later nog eens te testen met ochtendurine en de “2 voor 5 euro” Kruidvat test. Succes!