NOD tussen 5 en 20 februari

@ava van ew Wauw gefeliciteerd wat een heerlijk cadeautje op valentijnsdag. geniet van de tijd die komen gaat!
@kriebels Balen van de negatieve test :( Je hoort verschilldende verhalen, de een test een week voor NOD al positief, de ander pas een week na. Maar je lijf kan je ook behoorlijk voor de gek houden. ik was vorige maand een week overtijd maar helaas niet zwanger. Succes nog eventjes!
 
M H & Kriebels balen :( kriebels als je over 3 dagen nog niet ongesteld bent kun je gerust weer testen... ik duim toch nog even voor je deze ronde hoor!!
GZ & Ava ben ook heel blij voor jullie!!
 
@Jessicacat, zo hey, dat is inderdaad wel spannend.
Ik ben op 20 oktober uitgerekend.
en 20 oktober wordt mijn jongste 4.
Uhm, als je het over plannen hebt :p

@GZ, Tja, als je iets heel graag wilt, kun je niet bij de pakken neer gaan zitten.
En ik kan het gelukkig heel goed relativeren, ik heb dan liever dat mijn lichaam het al heel vroeg afstoot als dat ik straks een ongezond kindje heb, dan werkt de natuur heel mooi.
Betekend niet dat ik niet verdrietig was, want in je hoofd, heb je als je een positieve test hebt, ook dat kleintje al in je armen bij wijze van spreken.
Mijn lichaam denkt echter wel dat ik al 10 weken zwanger ben, want ik kan nu na 5 weken mijn broeken al niet meer aan.
Doordat het HCG hormoon nu al 10 weken in mijn lichaam zit, lijkt het er wel op alof ik ook al 10 weken zwanger ben.
Mijn vriend en ik grappen er wel eens over dat we straks een heel groot kind gaan zien bij de echo.
Zou wat zijn.
Gelukkig ben ik nu al meteen weer zwanger geraakt en hoop ik nu te kunnen gaan genieten van een plakkertje.
Jij heel veel succes, nog eventjes wachten 

@Kriebels, welkom bij onze gezellige groep.
Ik had ook een waterige afscheiding voor mijn NOD dag en ik ben ook zwanger, dus dat zou best kunnen.
Zou echt supergaaf zijn zo snel.
Ik hoop het echt voor je 
Je kan best nog over een paar dagen positief testen, ik heb hier al zo veel verhalen gelezen dat ik echt niks uitsluit.

@M H, Potverdikkeme!!!!!
Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen…
*Baal baal baal*
Succes de volgende ronde wijfie!
@ Gebruiker10056978, ik denk niet echt dat het te vroeg is.
Ik had mijn eisprong de 27e en mijn NOD dag was de 10, dus dan zou jou NOD dag rond de 13e gewweest moeten zijn, tenzij je een hele lange LF hebt, maar in ieder geval wel rond deze tijd.
Ik testte 8 dagen geleden al positief, maar sommige vrouwen testen pas 1 of 2 weken na hun NOD positief, daar is dus weinig over te zeggen.
Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.

@Mama-M89, ach nee toch. Dat is echt vervelend.
Maar denk eraan dat sommige vrouwen heel langzaam HCG aanmaken waardoor het wat langer kan duren voor ze een positieve test hebben.
En zolang je nog niet ongi bent, is er hoop toch.
Ik hoop in ieder geval nog even door voor je.
@Ava van E W, Jahoooooo!!!!
Gefeliciteerd, wat fijn voor je!
Fijn ook dat het zo snel gelukt is deze keer.
Hopen op een plakkertje!
Geniet van je zwangerschap.

Hier gister het goede nieuws aan mijn moeder verteld, die was helemaal in tranen van geluk.
Was via facetime, want ze is aan het overwinteren in Thailand.
Een paar uur later werd ze gebeld dat ze terug naar Nederland moet komen omdat het nu zo slecht gaat met mijn oma dat het een kwestie van dagen is.
Zo fijn dat ik afgelopen vrijdag nog met mijn meiden bij mijn oma ben geweest en prachtige foto’s heb kunnen maken.
Zit nu wel even in een roller coaster van emotisch.
Maargoed, net zo goed als dat het nieuwe leven dat we creeren erbij hoort, hoort het afscheid nemen er ook bij.
Groot contrast zo op 1 dag.
 
Jullie zijn zo lief voor me!
fijn om met jullie erover te praten!
ik hoop echt dat mijn NOD uitblijft en ik alsnog positief test.

Voor de gene die zwanger zijn, gefeliciteerd!!!!! Blij voor jullie!!!!!
Sterkte voor de gene die ook in spanning zitten!!!
 
@Jessicacat, jaaa, leuk he.
Ja, ik heb al anderhalve week symptomen, vooral veel misselijk als ik niet op tijd eet, wat betekend dat ik de helem dag door moet eten.
pijnlijke borsten en dan vooral rond mijn tepels.
En ik heb af en toe dat ik achter mijn computer bijna in slaap val hahaha.
Jij?
 
@Kriebels, klinkt wel echt alsof je last hebt van hormonen, wie weet was je eisprong wat later dan je had gedacht en test je over een paar dagen alsnog positief! hoop het voor je.
 
@Junibaby12 jij gefeliciteerd ook!! Ik lees nu pas terug. Wat een verhaal joh! 
 
Terug
Bovenaan