NOD tussen 5 en 20 februari

@Ukkepukkie, ik weet (helaas) nog niks :) morgen weer een keertje testen, het is dan 3 dagen voor NOD.. Veel te spannend!
@Kriebelss ik duim met je mee!
 
@junibaby12 vorige week heel erg pijn in me borsten gehad, nu iets minder. Mijn shirtjes staan nu al strak bij mijn borsten. 
Af en toe kramp in mijn onderbuik en geborrel maar vooral moe!! Lag van de week om kwart voor 9 op bed. Toen dacht ik: ja ik ben echt zwanger hhaha
 
Het is allemaal zo spannend.. ik hoop het ook echt.
Het frustrerende is dat alle symptomen lijken op een menstruatie maar toch voelt het weer anders.. Ik hoop dat het allemaal zo mag zijn maar moet nog even geduld hebben helaas....
Voor de vrouwen die zwanger zijn, wat voor klachten hebben julie of hadden jullie rond de verwachte menstruatie?
 
Ik was al vrij snel misselijk, nu al iets van anderhalve week.
Dus een kleine week voor mijn NOD begon het.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik iets van 3 dagen voor mijn NOD ongesteldheidsachtige krampen en de week erna ook de hele week, maar dat liep uit in een miskraam, dus weet nou niet of dat goed of slecht is die krampen.

ik had deze maand ook na de innensteling onwijs last van hoofdpijn.
En mijn borsten deden pijn vanaf de ijsprong, dit is nu nog erger als voorheen.

Ow en mijn ongesteldheid bleef weg hahahaha :p
 
@junibaby12 ik heb soms echt last van krampen ik ben echt een beetje bang dat het misgaat. Maar op internet lees ik dat het erbij hoort. Ik ga me er maar niet te druk om maken!
 
@jessicacat probeer je er niet te druk over te maken, elk lichaam reageert anders.. 
Ik heb namelijk bijna geen klachten alleen lui tot moe en een erg vol gevoel! Verder voel ik me prima..
ik denk zolang ik geen bloed verlies moet het goed gaan. Ik heb bijvoorbeeld ook geen innestelingsbloeding gehad! Elk lichaam is dus anders, denk aan leuke dingen en zoek afleiding ?
 
Terug
Bovenaan