NOD tussen 5 en 20 februari

GZ > *duim duim duim*
Kriebels > ik denk dat ik 9 dagen na mijn eisprong de innesteling gevoeld heb.. had 1 uur lang een stekende pijn in mijn onderrug en erna was het over. Vond ik wel erg frappant. Ik was vanaf de dag erna ook al misselijk, met vlagen. En vanaf mijn NOD kreeg ik met momenten last van mijn onderrug (zeurend gevoel) en rechtsonderin mijn buik en zij (trekkerig gevoel en soms wat steekjes). Maar de misselijkheid is nu weg en ik heb ook GEEN gevoelige borsten! Voel me wel erg opgeblazen, heb nu ook de knoop van mijn jeans open staan, hahah! En ben de laatste dagen doodop.. na mijn werkdag, koken, eten, opruimen, ga ik het LIEFST al slapen rond 21.00u....
 
Oja, en... heeeeel veel waterige afscheiding de eerste dagen na NOD. Nu is het weer iets minder, maar het liefst draag ik een (string-)inlegkruisje iedere dag..
 
@BiHo ja ik probeer gewoon rustig te blijven. Heb ook steeds last van mijn darmen dus dat kan het zijn! 
Ik ben ook echt opgeblazen want mijn knoop van mijn broek heb ik nu open met werken haha 
 
Ukkepukkkie ik herken heel veel van wat jij zegt.
Vandaag dus mijn NOD maar ipv van bloed heeeeel veel waterige afscheiding dat sterk ruikt.. zou het misschien dan echt zo kunnen zijn dat ik zwanger ben??
 
JessicaCat > lastig hè.. maar inderdaad bij alle vrouwen zijn de symptomen weer net wat anders.. ik ben zelf ook heel onzeker.. door die miskraam in december.. MAAR anderzijds wil ik die negatieve gedachten niet toelaten.. dus ik denk maar zo; als je eenmaal 4 weken zwanger bent is er nog maar 10% kans op een miskraam, dat betekent dus 90%!!!!! kans dat het goed gaat! Stiekem heb ik ook wel het gevoel dat het goed komt deze keer.. inderdaad afleiding zoeken en proberen er niet TE veel mee bezig te zijn meid (i know, klinkt makkelijker dan dat het is).. maar je doet er allemaal toch niks aan. 
Kriebels > bij mij was dat wel zo inderdaad! Misschien over 2 dagen weer eens testen met ochtendurine? Succes :)!!!
 
 
 
Dankje @ukkepukkie 
Ik ben ook wel een stress kippie want dan denk ik oow ik voel die symptomen even niet dan denk ik gelijk er is wat ergs. 
Als ik krampjes krijg ren ik gelijk naar de wc om te kijken of ik geen bloed zie.
Ik ga proberen om me niet gek te maken hoor! Anders duren deze 8 maanden nog erg lang haha
 
Lieve meiden. 
Wat is er alweer veel geschreven. Ik zet vanaf nu de schouders er weer onder. Nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben geweest op de een of andere manier. Kan hier niets anders van maken, haha. 
@kriebels; heel veel succes Vandaag! Hopelijk blijft je menstruatie uit en kun je genieten van je zwangerschap. 
@junibaby12 en @Jessicat geniet van jullie zwangerschap en de daarbij horende symptomen haha. 
Wat vervelend trouwens dat het zo slecht gaat met je oma. Ik wens je heel veel sterkte toe. Weet ze dat je zwanger bent? 
 
Terug
Bovenaan