NOD tussen 5 en 20 februari

Dankjewel MH, ik hoop t ook snel voor jou. Misschien zijn de symptomen een teken dat je lichaam zich echt aan het voorbereiden is op een aankomende zwangerschap!??????
Kriebels, spannend!! Ik duim voor je. Ik heb gek genoeg wanneer ik ongesteld word altijd die gevoelige borsten etc, maar nu niet. Wel heel veel trek en ook veel steekjes in mn buik, lage rugpijn, beetje overgevoelig voor geuren. En inderdaad ook wel waterige afscheiding. 
Maar inderdaad iedereen is anders! Als je gaat googlen dan kan je zo zenuwachtig worden van zogenaamde goede of slechte symptomen.
Ben benieuwd hoor voor je, hou ons op de hoogte!
 
 @kriebels de foto is een beetje onduidelijk maar het lijkt idd dat er een streepje staat. Wat onwijs Spannend!!
Bij mij vanmorgen weer hartstikke negatief. Ik voel me ook niet anders ofzo dus Ik ga mee naar de volgende ronde :) 
Mh zit jij toevallig al in een forum voor de aankomende maand?
 
 
Kriebels! Ik zie ook IETS maar dat is helaas wel echt minimaal. Maar heb je niet met ochtendurine getest? Probeer nog eens met ochtendurine over 2 dagen en dan zou die streep duidelijker moeten zijn.. 
 
@gz heb net een nieuw topic aangemaakt. NOD tussen 12 en 18 maart. 
@kriebels. Heel veel succes met wachten. Hopelijk een positieve test. 
@junibaby geniet van je zwangerschap en ik wens je heel veel sterkte met de situatie rondom je oma 
@de rest; wees welkom in de nieuwe topic en anders geniet van je zwangerschap. :) 
Met opgeheven hoofd op na een nieuwe maand 
Liefs 
 
@Kriebels, nou hier krijg je toch de kriebels van!!!

@Ukkepuk, we moeten er gewoon in geloven.
Ik herken je onzekerheid, maar ik ga er nu ook gewoon van uit dat het goed zit!!
Dus lekker genieten 

@M H, ik ben vrijdag nog bij haar geweest en heb haar verteld dat er waarschijnlijk nog een kleintje bij komt.
ze reageerde echt heel leuk (in hoevere ze nog kan reageren)
Dus was heel blij!
Mijn moeder zit nu in het vliegtuig terug vanuit Thailand. 3 weken eerder als gepland.

Voor alle meiden die naar het volgende topic gaan, heel veel succes de volgende ronde.
Ik blijf nog wel even met jullie meelezen, want ik ben wel echt nieuwsgierig naar de succesverhalen van volgende maand.
Ben zo benieuwd wie zich aan komt sluiten.
Succes meiden!!
 
@ MH Ik heb me al gemeld, fijn dit forum!
 
@Junibaby14 wat leuk dat je nog even meeleest, hopelijk volgende maand meer geluk! :) Heel veel sterkte de komende periode voor jou en je familie. Hopelijk kun je ondanks dat wel genieten van je zwangerschap! 
@de rest voor alle zwangere dames: geniet van alles en voor de overige meiden: op naar half maart!
Veel liefs
 
Hallo! Ik heb meegelezen sinds begin deze topic. Spannend en herkenbare alle verhalen en ervaringen.
Ik ben 28 en bezig in ronde 7. Vandaag of morgen zou ik mn NOD hebben, maar omdat we met vrienden gaan borrelen vanmiddag heb ik alvast een test gedaan. Ik zie een heeel licht streepje (hoe kan ik hier een foto plaatsen?). Durf het bijna niet te geloven. Daarna heb ik een ovulatietest gedaan en die had 2 strepen. Zou het dan toch..?Vanmiddag maar een earlytest halen..
 
Terug
Bovenaan