NOD tussen 5 en 20 februari

@Kriebels, je foto is heel vaag, maar ik zie inderdaad een licht streepje! Misschien verstandig om morgen of overmorgen nog een keer te testen om te kijken of hij donkerder wordt... Maar ik testen ook altijd heel licht en ik heb inmiddels toch echt een dochtertje van 4!
 
Sorry ik weet dat altijd gezegd wordt een streep is een streep, maar nu ik het zelf het durf ik het bijna niet te geloven ? had de test al bijna weggegooid uit frustratie toen ik nog eens beter keek en toch iets zag haha
 
HI Meiden,

Ik vind hem ook erg onduidelijk.. vanochtend een test gedaan maar weer zo onduidelijk.. weet het niet hoor.. Mijn menstruatie blijft nog steeds uit maar merk dat mijn borsten steeds meer zeer gaan doen en ik heel erg moe ben terwijl ik om 22:00 uur op bed lag (voor mijn doen vroeg) en voel me over het algemeen niet lekker.. dof gevoel in mijn hoofd ... herkent iemand dit ?

Voor de gene die zwanger zijn, gefeliciteerd!!!!!!
 
@Kriebels en Perachgan, jaaa inderdaad: een streep is een streep hoor!!!! Was bij mij ook eerst zo licht en nu duidelijker. Morgenochtend is t vast nog duidelijker. Alvast een hele prille GEFELICITEERD!!
 
@GZ en M H! Heeel veel succes!!!! ???? en positieve gedachtes jullie kant op! 
 
Terug
Bovenaan