NOD tussen 5 en 20 februari

Hier NOD op 5 of 6 februari. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt maar vind het toch wat een gedoe en ik kan niet zeggen dat het er duidelijker van is geworden. Die streepjes vind ik lastig te interpeteren. 
 
 
 
@avb89. Dit is nu de vierde ronde, eerst twee cyclussen van 29 dagen en daarna een van 34 dagen. Ben benieuwd deze ronde. 
 
 
Vraagje. Ik heb deze cyclus en mijn vorige cyclus licht bloedverlies in de dagen waarin in mijn eisprong zou verwachten. Dit had ik eerder nooit(of het is me niet opgevallen...) Het is ook niet veel, maar ik zie het bij het afvegen zeg maar... ;) 
Hebben jullie heir ervaring mee. Is dit heel raar? Naast dat ik snel vermoeid ben en zo nu en dan wat steken in mijn buik heb gehad, heb ik geen klachten. 
 
Marion nee nooit gehad. Toen ik aan de pil was had ik wel vaak tussentijdse “bloedingen” maar sinds ik niks meer gebruik nooit..
ik kwam deze x ook niet uit de ovutesten cyclus vanaf mei al 28 dagen dus zou donderdag positief moeten testen maar ze waren woe en donderdag heel licht maandag iets donkerder dinsdag heel laat thuis niet getest en vrij en zaterdag was er geen streep.. weten jullie of je zonder echte eiersprong zo regelmatige cyclus kunt hebben?
heb 3 ronde terug ook ovu testen gebruikt die knalde wel 1 dag...
 
@avb89, dat vroeg ik me ook af. Door die ovulatietesten ga je twijfelen aan je lichaam hé, bang dat er überhaubt geen eisprong is. Ik heb alleen gisteren een licht streepje gehad, verder steeds niets. Twijfel nu wel of ik lang genoeg gewacht heb steeds. Ik deed het op het werk dus ik gooide ze snel weg als ik niets zag verschijnen. Misschien is de eisprong dus toch al geweest. Wil nog wel een tijdje doorgaan met de romantische avondjes voor de zekerheid
 
Suuske ja echt onzeker idd ik heb ze wel poos laten liggen. 
Vind Het ook echt spannend ja..
Wnnr is jou NOD ong?
 
Ik geloof best dat die ovutesten het ook wel spannender maakt!
volgens de app is vandaag mijn eisprong, maar ik ben zo moe, weeiig in de maag (al sinds maandag) en vandaag werden de steken kn mijn linker borst steeds meer.
wij doen het om de dag, gisteren dus ook gedaan, dus ga vandaag niet extra ofzo ben er ook veels te moe voor Haha! Het is nog maar ronde 1 en met de om de dag komt er vanzelf een ronde dat het raak is!
 Hoeveel dagen gaan jullie door na de eisprong? 
Ben benieuwd, nu op het wachtbankje tot 14-2 spannend! 
 
Terug
Bovenaan