Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Inmiddels 8 dagen overtijd. Net getest en nog steeds negatief. Morgen weer contact opnemen met de huisarts.

Voor jullie ga ik duimen.

Komt goed we gaan gewoon verder. Me vriend is er meer chagerijnig van dan ik. Hij wil het zo graag zou voor hem de eerste zijn.

Ah balen saxy! Hoeveelste ronde was dit? Misschien had je t al gezegd, maar dan ben ik het vergeten... Wel fijn dat je nu zekerheid hebt, maar dat t zolang moest duren pffff

ja spannend Faith! Nog een paar daagjes wachten! En ik had voor de voorgaande zwangerschappen ook geen verschijnselen voor de zwangerschapstest. Dus had t toen ook niet verwacht, maar het kan gewoon! Dus hoop dat je dtraks gewoon een positieve test in handen hebt :)

ik ben toch maar de ovulatietesten gaan gebruiken. Omdat ik de vorige keren best snel zwanger was en nu had ik al 3 keer zwanger kunnen zijn, maar nog steeds niet. Niet dat we rekening hebben gehouden met m'n eisprong, maar sperma overleefd ook een paar dagen en dan had t wel zo kunnen zijn. Dus t is ook meer om te kijken of die vervelende implanon geen schade heeft aangericht zeg maar 😉

Ja die duidelijkheid is dan inderdaad wel beter.

Ja vind het verschrikkelijk spannend. Maar ben echt bang dat het nog niet is gelukt.. Zou het heel erg vinden.. Zeker ook omdat we zeker goed zaten. Lukt het dan überhaupt nog wel enzo.

Oké, ja nou dat is toch slim! Dan weet je inderdaad zeker of het in orde is, dat is wel echt voordeel aan die testen. Succes!! (en veel plezier ;) )

Ik hoop het zo voor je! Maar je hebt elke maand maar 20% kans op een zwangerschap, had ik gelezen. En de vorige 2 keer deed ik bij beide 2 maanden erover. Dus ik heb t idee dat de ene eileider wel een goed eitje bezorgd en de ander niet. Natuurlijk is het dan niet leuk, maar er is nog steeds een kans! Zeker omdat je wel zwanger bent geweest!

Ja precies, daarom gebruik ik ze ook. En misschien dan onbewust ook om raak te laten schieten 😜 heb er nu 3 gedaan en ze zijn nog steeds hartstikke wit. Ben benieuwd of er binnen een paar dagen verschil in zit. Best spannend 😁

Jaa tuurlijk, heb je ook wel gelijk in..  Maargoed,  wie weet dat het gewoon is gelukt. Hoop het echt. Ben wel wat huilerig moet ik zeggen ;)

Ja misschien onbewust ook wel!  Maar dat is ook oké toch.

Oh, wanneer is dan eigenlijk je ovulatie? Of ben je gewoon lekker vroeg begomnen met testen? Is bestwel spannend he die testen,  haha

Terug
Bovenaan