Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Hé dames...als jullie het goed vinden klets ik hier ook mee indien ik er tijd voor heb:)

Ik lees dat jullie ook allen graag (nog) een kindje willen en midden in de testen, ovulatie etc zitten.

Ik ben een mama van 2 lieve kindjes van 4,5 en 2,5. Wij zijn nu 1,5 maand getrouwen en besloten eind vorig jaar al om nog voor een derde te gaan na de bruiloft.

Dit gaat onze eerste maand worden! Nu ongesteld en volgende week zit ik in mijn vruchtbare week. Bij de eerste telde ik na vier maanden aan....stopte ook toen met de pil na 10 jaar. Bij de tweede telde ik meteen aan...gebruikte tussen die twee niks. En nu al 4 maanden de spiraal eruit. Hopelijk tel ik snel aan zodat het verschil tussen onze twee andere Kids niet zo groot is.

Ja joh! Ik hoop dat t nu lukt, maar als t niet lukt kan t altijd later nog wel lukken. Maar t moet deze maand gewoon gelukt zijn 😀 wanneer ga je testen?

volgens de berekeningen op internet en van een app die ik gebruik zou m'n eisprong 9 juli moeten zijn. Maar de gebruiksaanwijzing van de testen zei dat ik dag 9 moest beginnen. Dus ben zaterdag begonnen. Ja is best spannend!

leuk Irma! Welkom. Jouw verhaal is herkenbaar. Hier ook al 2 kinderen. Ook in mei getrouwd en daarvoor al bedacht om na de bruiloft voor een derde te gaan. Dus in februari de implanon eruit gehaald. Succes en hopelijk is het snel raak!

Ben al ongesteld.  Beetje vroeg, mijn cyclus is sowieso niet meer regelmatig na de miskraam.  Baal behoorlijk.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Hee Irma, welkom </span>

Dag vrouwen,

Ik ben net nieuw hier haha. Ben hier omdat ik over tijd ben en eigenlijk niemand heb om het erover te hebben. Wat is het toch kannonnetjespannend. Was helemaal niet bezig met zwanger raken, maar door wat omstandigheden is de kans wat waarschijnlijker dat ik het ben. Ben zelf 28 jaar en date wat met een jongen van 27. Dat maakt het nog wat bijzonder ook, want we gaan pas de afgelopen 3 maanden met elkaar om.

Eerste dag laatste menstruatie was 3 juni, seks gehad 20 en 21 juni - rond ovulatie -, hele lichte bloeding + buikkrampjes gehad 1, 2 en 3 juli en nu nog steeds kramp, als een soort spierpijn in m'n onderbuik. Ook heb ik in één keer last van blaasjeseczeem op m'n vingers - is dat overigens bij één van jullie bekend? -

Afijn, van de huisarts wachten tot aankomend weekend om te testen. Mehh.

@HaveFaith: wat sneu :( Bah, snap dat je ervan baalt, zeker als je er zo naar uitkijkt.

Aaah! Echt! Kl*te zeg. Weer een maand voor niets. Njah t scheelt dat je niet langer in spanning hoeft te zitten, maar snap dat je baalt. Helemaal omdat je die testen zo goed had benut zeg maar. Volgende ronde dan maar!

Heb net een testje gedaan en t streepje is nu een beetje zichtbaar. Dus de piek komt eraan (hoop ik!) hoop wel dat ie nog donkerder wordt.

Zeker spannend, gebruiker (haha dat klinkt stom). Aparte situatie ook! Je bent natuurlijk met z'n tweeën nog niet bezig met kinderen, of wel? Waarom doe je zelf nog geen test dan?

@havefaith getverderrie wat vervelend! Keep youre head op he!

Heb ik 4,5 jaar moeten doen en het is mij ook gelukt. Misschien helpt dat de pijn te verzachten voor je...

Miskraam weet ik ook alles van en het duurde 6 mnd voor ik toen zwanger werd van Dani. (Donderdag is ze 19 weken)

Zoals ik al had verteld probeer ik weer zwanger te raken, dit vanwege die irritante pcos en mijn leeftijd.  Tot nu toe 6x ongesteld geweest waarvan 5 x onzettend licht en de afgelopen keer 10 dgn leeglopen! Ziek ervan en duizelig maar goed wel fijn dat ik eindelijk weer echt ongesteld was net als voor mijn zwangerschap. Natuurlijk is net als bij een miskraam je lijf na een bevalling ontregelt dus ik heb geduld.

Ook ik ben begonnen met ovulatietesten en het streepje is al zichtbaar naar nog niet donker genoeg...nu zit ik pas op de 4e dag na de menstruatie maar toch hou ik het in de gaten...met pcos weet je het nooit!

Meiden alles komt goed zwanger worden is een sterk staaltje van mindfucken met je geduld maar kom aan dat verslaan wij wel!!!

Liefs Annemarie

'Gebruiker' whahaha, zeg maar Elske ^_^

Nee, zeker niet. Hij is wat ambivalent en zoekende nog, dus had anderhalve week terug nog tegen 'm gezegd - excusez m'n wat botte woorden -: 'ben er wel klaar mee.' Iedere keer hadden we een hele leuke avond - en nacht dus - en dan vernam ik weer 3 à 4 dagen niets van hem. Zo modderden we drie maanden wat aan. Nu wil hij met me praten, maar dat duurt ook al anderhalve week nu en nog steeds geen gesprek gehad. Als de zwangerschapstest positief is, krijgt het allemaal nog een vreemde draai. Straks komen we tot de conclusie dat we niet met elkaar verder willen, kom ik: 'oja, trouwens...' Of dat we straks bij pa en ma op de koffie zitten: 'hey, ja dit is dus m'n nieuwe vriend. En we krijgen een kind.' Bliksem.

Heb al 4 tests (halleluja) gedaan hoor, allen negatief, maar volgens HA te vroeg. Heb 1, 3, 4 en 5 juli een test gedaan, maar dat kan officieel pas een week na de innesteling op z'n vroegst. Als die lichte bloeding de innesteling was geweest, mogelijk 3 juli, is er dan inderdaad nog niets te zien.

@Irma, sorry mijn laatste bericht ging niet helemaal goed, maar welkom en leuk dat je mee komt kletsen :)

@Sproet , welke ovulatieapp gebruik jij? ik ga niet meer die ovulatietesten gebruiken denk ik deze ronde. Je ziet maar, dan lukt het nog niet altijd. Dat vind ik nu ook erg rot, want je zou zeggen dat het niet kon missen toch... :( Het kon eigenlijk niet anders, maarja blijkbaar toch wel.  Wel spannend, waarschijnlijk morgen dan de piek?! Hoop het voor je, maar weet je toch pas de dag daarna , dat is zo vervelend aan die testen.

@ Elske, lastige situatie inderdaad! Je klinkt toch wel zwanger maar inderdaad maar de test afwachten voor je de jongeman een hartverzakking bezorgt :p  Maar als het toch zo is hoop ik erg voor je dat hij je erin zal steunen.

@Annemarie, Eerlijk gezegd verzacht dat de pijn helemaal niet, maar het klinkt inderdaad wel erg rot voor je. Is een lange tijd, 4,5 jaar. Ja na een miskraam zal het inderdaad ook wel even allemaal moeten herstellen, maar omdat mijn ovulatietesten gewoon een goede ovulatie laten zien vind ik het toch gek dat het niet lukt nu.

Ja, je bent nog aan het ontzwangeren dus dat zal ook wel zo zijn effect hebben. 4e dag na een menstruatie van 10 dagen? dan kan je toch nu wel rond de ovulatie zitten ook :) maar met PCOS is het inderdaad nooit erg zeker te zeggen.

Sow moest er eventjes voor gaan zitten hoor, druk eventjes hier :) wel fijn dat we nu met zoveel meiden kunnen beppen, toch?

oh trouwens Elske, naar mijn weten heeft een zwangerschaps test sowieso maar nut om de dag ;) Maar snap dat je ontzettend benieuwd bent dus als dat voor jou werkt moet je lekker zovaak testen als je wilt :)

Terug
Bovenaan